loading...
بلاگ و روزمره ها
محمد سلحشوری بازدید : 58 یکشنبه 30 مرداد 1401 نظرات (0)

این وبلاگ ها متعلق به مجموعه سئوتن و بلاگتن می باشند هدف فعالیت این دسته از وبلاگ ها پرداختن به امور نویسندگی و انتشار مقالات کاربردی است یکی از علایق خود من به شخصه نوشتن،معرفی و بازنشر مطالبی است که می توانند در فکر افراد،انتخاب آنها و مسیر همکاران و دوستانم تاثیر بگذارد است اگر سری به آرشیو مقالات این وبلاگ ها بزنید خواید دریافت غیر از برخی از مطالب که در بحث تبلیغات منتشر شده است و باز هم انتخاب آن ها جنبه مادی نداشته است را خواهید دید و اگر آن ها را مطالعه نمایید خواهید دریافت یا کالای پرکاربردی معرفی (نه پیشنهاد) یا مطلبی مذهبی،پزشکی و زندگینامه بزرگی بازنشر شده است و وجود لینک منبع آن صرفا نشانه عزم ما در انتشار به حق و درست برخی از مطالب است و صرفا قصد تولید محتوای متنی را نداشته ایم،در این پست قصد داریم در مورد فعالیتمان،یک پیشنهاد دوستانه، پلتفرم سئوتن و موسس آن محمد سلحشوری با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.

خب همانطور که عرض کردیم وجود وبلاگ ها در جوامع مختلف لازم است وجود فعالیت شفاف و درست آن ها می تواند به پیشرفت جامعه اهل مطالعه کمک شایانی نماید ولی شرایط لازم را میطلبد،یکی از آن شرایط لازم انتشار صحیح و بازنشر مطالبی است که در پیشرفت فکری افراد تاثیر گزار باشد گاها پیش می آید متنی را در سایتی مطالعه کرده ام و به دلیل اینکه هم ادبیات درستی برخوردار بوده و هم جانب حق را رعایت کرده آن را بدون توجه به رتبه وبسایت و یا نیت تولید آن محتوا بازنشر کرده ایم این متون می تواند از برخی وبسایت های مطرح مثل ویکی پدیا،ویکی شیعه و یا وبسایت های فروشگاهی و وبسایت های خبری باشد ولی در این قسمت لازم میدانم توضیحی را ضمیمه نمایم(انتشار اخبار خارجی با موضوع سیاسی و هر موضوع دیگری ذهن انسان را مخدوش و مشغول می نماید ولی اخباری که در حوزه تکنولوژی،پزشکی،طب سنتی و یا مطالبی از این دست باشد مطمئنن انتشار آن می تواند کارساز واقع شود) این بستر امن را سرویس های وبلاگدهی با صرف هزینه های زیادی برای دسته ای از ما فراهم کرده است که بعد از تشکر از آن ها لازم می دانم نکاتی هم در پایان متذکر شوم حال از بحث خود دور نمیشویم و در ادامه اضافه خواهیم کرد این فعالیت می تواند در چهارچوب تبلیغات هم باشد.

بارها با پیش آمده مبالغ کلانی برای تبلیغ پلتفرم های مختلف و غیر مدنی که در شان خانواده های ایرانی نیست به ما پیشنهاد شده است ولی خب به دلیل فعالیت شفاف و در خور کاربران نادیده گرفته شده است یا اگر تبلیغی پذیرفته شده فقط در چهارچوب قوانین تعریف شده خود ما و موازین و قوانین کشور ایران و جمهوری اسلامی ایران می باشد و از نظر فنی هم متن باید دارای یک عدد لینک در محتوا جهت دریافت بازخورد دارا باشد و در قبال آن لینک شاید حدود 4 الی 5 لینک متقابل به سمت وبلاگ هدایت کرده ایم.در کل در این متن قصد داریم در مورد منظور اصلی خود و درباره اصلیترین موضوع یعنی قصد و قرض فعالیت خود در این وبلاگ ها با شما صحبت کنیم که تا اینجای مطلب برخی از آن ها جسته و گریخته ادا شده است اگر تمام مقالات ما لینک خارجی برای سایت هدف دارند صرفا تبلیغ نیست و معرفی برخی از کسب و کارهای در خور هست و قصد نداریم از این وبلاگ ها بهره خاصی جز مطالب ذکر شده را بجوییم.

البته در اینجا لازم می دانم گله ای هم از برخی سرویس ها داشته باشم که بدون اطلاع قبلی وبلاگ را غیر فعال و از دسترس خارج می نمایند و برخی با نادیده گرفتن فعالیت های به حق ما اقدام به پاک کردن کامل وبلاگ و مطالب کرده اند که سهم خود را دینی گردن آن ها می دانیم که ادا کننده آن بنده خدا نخواهد بود.

حال در این قسمت پیشنهاد ما به شما کاربران عزیز این است که می توانید با تولید محتوای متنی در خور که در بالا ذکر شد و به نام خود شما منتشر خواهد شد ما را یاری نمایید این فعالیت می تواند که بازهم لازم است متذکر شوم در تولید محتوای متنی در زمینه مذهبی،دفاع مقدس،معرفی برخی محصولات تولید داخل،کسب و کارهای نوپا و فعال و پویا با آینده روشن،مطالب دارای بار علمی و در عرصه تکنولوژی باشد

مطالب خلاف قوانین ما و سرویس های وبلاگدهی

مطالبی از دسته معرفی وبسایت های غیر اخلاقی از نظر شرعی و عرفی و خارج از قوانین و موازین جمهوری اسلامی ایران و معرفی بلاگرهای شبکه های اجتماعی و روانشناس نماها و سلبریتی ها،خوانندگان خارجی قابل قبول نیست و تولید محتوا در این زمینه ها از جانب ما کاملا مردود محسوب می شود.

از خدا شاکریم که این سعادت را به واسطه پلتفرم های مفید نصیب ما نموده که بتوانیم محتوایی در خور کاربران تولید و یا بازنشر نماییم.

تمام محتواهای بازنشری این مجموعه دارای لینک منبع می باشند و پیشنهاد صد در صدی این مجموعه نیست و ممنون خواهیم شد اگر محتوایی هم از جانب شما کاربران ارسال گردید در صورت دارا بودن لینک منبع حتما درج شود و لازم است بدانید خود ما قبل از انتشار آن ها را بررسی خواهیم کرد.

با تشکر محمد سلحشوری | سئوتن

برای ارسال محتوای متنی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید...
 
 
محمد سلحشوری بازدید : 56 چهارشنبه 16 فروردین 1402 نظرات (0)

بازسازی خانه با هزینه کم موجب جلوگیری از تخریب ساختمان و افزایش طول عمر آن می‌شود. به همین دلیل با مشاهده برخی از علائم فرسودگی ساختمان باید به فکر اقدامات لازم برای بازسازی بود.برای ایجاد فضایی کاملا متفاوت، بازسازی خانه با کمترین هزینه راهی بسیار ساده و در عین حال مقرون به‌صرفه‌است که تغییرات اساسی را در روحیه ساکنان ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با روش‌های بسیار ساده و کم هزینه بازسازی خانه آشنا کنیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

پیشنهادات و ایده‌های کاربردی برای بازسازی خانه با هزینه کم
بازسازی خانه یکی از ایده‌های بسیار مناسب برای ایجاد تغییرات چشمگیر در فضای خانه‌ها محسوب می‌شود که با کمترین هزینه قابل اجرا است. برای آشنایی با ایده‌های خلاقانه و کاربردی بازسازی خانه با هزینه مناسب با ما همراه باشید.

استفاده از قرنیزهای جدید در بازسازی خانه با هزینه کم

قرنیز یکی از ملزومات مهم داخلی خانه ها است که به مرور زمان در اثر برخورد لوازم خانه به آنها دچار تخریب می‌شوند. قرنیزهای جدید فضای شیک و لوکسی را در داخل خانه ایجاد می‌کنند و موجب تغییر دکوراسیون می‌شوند.
استفاده از قرنیزهایی با رنگ مناسب و متریال مقاوم، فضای خانه را بزرگ‌تر از قبل نشان می‌دهند. قرنیزهای چوبی، لمینت و پی‌وی‌سی برای بازسازی خانه‌ها کاربرد گسترده‌ای دارند. همچنین هزینه آنها با توجه به متریال مورد نظر بسیار مقرون به‌صرفه‌است.

رنگ کردن دیوار با کم‌ترین هزینه

یکی دیگر از روش‌های بسیار مناسب برای بازسازی خانه با کمترین هزینه، تغییر رنگ دیوارها است. دیوارها جز مهمی از فضای داخلی را تشکیل می‌دهند و رنگ آنها تاثیر بسیاری در دکوراسیون داخلی دارد. تغییر رنگ دیوارها باید براساس رنگ سایر تجهیزات داخلی خانه انجام شود. در این صورت هماهنگی و نظم بیشتری در بین تجهیزات داخلی خانه به چشم خواهد‌آمد.
البته اگر هزینه رنگ‌کردن تمامی دیوارها را ندارید، تنها بخش مهمی از آنها را که بیشتر در معرض دید است و نقطه کانونی خانه محسوب می‌شود را رنگ آمیزی کنید. در این صورت فضای شما متفاوت‌تر و بزرگ‌تر از قبل دیده‌خواهدشد. انتخاب رنگ‌های ملایم و در برخی از مواقع متضاد در بازسازی خانه با هزینه کم پیشنهاد مناسبی برای جذاب‌تر شدن فضای داخلی است.

بازسازی خانه با استفاده از نورپردازی متفاوت

نور یکی از مهمترین عناصر معماری داخلی است که در جذابیت محیط داخلی و بزرگ‌تر دیده شدن آن نقش مهمی دارد. امروزه نورپردازی با روش های متفاوتی انجام می‌شود و برای تغییر فضاهای خانه ایده‌ای بسیار کم هزینه و مناسب است.
لامپ‌ها و لوسترهایی با طرح‌های خاص تنوع بی‌نظیری در فضا ایجاد می‌کنند. بازسازی خانه با کمترین هزینه از طریق نورپردازی به ایجاد محیطی شاد، روشن و بزرگ‌تر نیز کمک می‌کند. لامپ‌های تزئینی و دکوراتیو نیز دارای جذابیت بسیاری هستند که در قسمت‌های متفاوت خانه نصب می‌شوند و در شیک‌تر نشان دادن فضای داخلی موثر هستند.

بازسازی خانه با ایجاد باغچه دیواری

امروزه به دلیل آپارتمان نشین‌شدن، دسترسی به فضاهای طبیعی کمتر شده است. به همین دلیل افرادی که به ایجاد فضایی متنوع و سرزنده نیاز دارند، طراحی باغچه دیواری بهترین گزینه برای آنها است. این باغچه روی دیوار تراس یا یک بخشی از خانه به صورت عمودی طراحی می‌شود. به همین دلیل فضای زیادی را اشغال نخواهدکرد. برای بازسازی خانه با هزینه کم این ایده بسیار خلاقانه و متفاوت است.

تعویض کابینت‌ها یا تغییر رنگ آنها

حتما شنیده‌اید که می‌گویند، آشپزخانه قلب خانه محسوب می‌شود. اهمیت کاربردی این فضا به قدری است که آن را به مهم‌ترین بخش‌ خانه تبدیل کرده‌است. به همین دلیل برای کسانی که به دنبال بازسازی خانه با هزینه اندک هستند، کوچک‌ترین تغییر در این فضا به چشم خواهد آمد.
کابینت‌ها بخش مهم آشپزخانه هستند که با ایجاد تغییرات کلی یا جزئی در آنها زیبایی و جذابیت فضای داخلی را چندین برابر نشان می‌دهند. اگر هزینه کافی برای تغییر کلی کابینت‌ها را ندارید، استفاده از برچسب‌های طرح ام دی اف یکی از ایده‌های خلاقانه بازسازی خانه با کمترین هزینه است.

استفاده از کفپوش جدید

کفپوش‌ها دارای تنوع بسیاری هستند و با انواع طرح، رنگ و متریال‌های متفاوت تولید می‌شوند. به همین دلیل بیشترین کاربرد را در بازسازی خانه دارند. تعویض کفپوش‌ها بر اساس مدل انتخابی شما به راحتی امکان‌پذیر است و تنوع بی‌نظیری در فضا ایجاد می‌کند.
در انتخاب کفپوش علاوه‌بر زیبایی باید به قابل شستشو‌ بودن آن نیز توجه شود. کفپوش‌های سرامیک یا برخی از کفپوش‌هایی که به کف زمین چسبیده می‌شوند، بهترین گزینه برای کسانی هستند که می‌خواهند با صرف هزینه کمتر به بازسازی خانه خود بپردازند.

نصب شلف‌های دیواری با طراحی اختصاصی
برای بازسازی خانه با هزینه کم استفاده از شلف‌های دیواری نیز توصیه می‌شود. این شلف‌ها با متریال چوب، فلز، پی‌وی‌سی و غیره در بازار موجود هستند و نصب آنها نیز بسیار ساده است. طرح‌های اختصاصی و مدل‌های متنوع آنها نیز به صورت سفارشی تهیه می‌شوند و با ابعاد مورد نظر در اختیار شما قرار می‌گیرند.

این شلف‌ها هم فضای داخلی خانه را جذاب‌تر و منحصربه‌فردتر نشان می‌دهند و هم از نظر کاربردی برای نگهداری اکسسوری‌ها، کتاب‌ها و سایر وسایل تزئینی بسیار مناسب هستند. همچنین نیازی به صرف هزینه بالا برای خرید و نصب آنها نیست.
برای بازسازی نیاز به یک تیم حرفه‌ای، متخصص و باتجربه از مهندسان عمران، طراحان معماری و تاسیسات است که فضایی بی‌نظیر و بسیار لوکس را متناسب با سبک معماری مورد سلیقه شما به اجرا درآورند. اگر به دنبال تیم حرفه‌ای برای بازسازی خانه با کمترین هزینه می‌گردید، شرکت دکور چوب گزینه‌ای مناسب است.

این شرکت به دلیل برخورداری از تیم تخصصی طراحی و اجرا، بازسازی خانه را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. همچنین دکور چوب به عنوان تولیدکننده و واردکننده انواع تجهیزات و ملزومات مورد نیاز در فضاهای داخلی و خارجی نیز فعالیت گسترده‌ای دارد. با مراجعه به وب سایت این مجموعه اطلاعات کامل‌تری در خصوص فعالیت این تیم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در نتیجه…

یکی از روش‌های بسیار پرکاربرد برای ایجاد فضایی جذاب، بازسازی آن فضا است. برای بازسازی خانه با هزینه کم کافی است به جزئیات داخل خانه دقت بیشتری داشته باشید.
استفاده از قرنیزهای جدید، رنگ‌آمیزی دیوارها، تغییر در نورپردازی، استفاده از شلف‌های دیواری، تغییر کابینت‌ها، تعویض شیرآلات و غیره از جمله راهکارهای مناسب و کم‌ هزینه برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه‌ها هستند. البته برای انجام کلیه تغییرات در فضای داخلی خانه بهتر است از تیم حرفه‌ای طراحی و اجرا کمک گرفته‌شود که تمامی کارها با تخصص و مهارت بالای این تیم و متناسب با بودجه شما صورت گیرد.

منبع: https://sazeplus.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%DA%A9%D9%85/

محمد سلحشوری بازدید : 62 دوشنبه 03 بهمن 1401 نظرات (0)

باربری خاور بین شهری در جابجایی بارهایی مثل مصالح ساختمانی، مواد غذایی و اسباب منزل به شهرهای دیگر کاربرد دارد. راحت‌ترین روش برای این‌کار استفاده از اپلیکیشن آنلاین ترابرنت است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

باربری خاور بین شهری برای چه کارهایی توصیه می‌شود؟ هنگامی که قصد دارید باری را از مبدأ به مقصدی خاص منتقل کنید گزینه‌های زیادی برای انتخاب بین خودروهای حمل و نقل برای شما وجود دارد. اما اینکه کدام خودرو را انتخاب کنید بستگی به نوع، حجم و تناژ باری دارد که قرار است حمل شود، وانت یا نیسان گزینه‌های مناسبی برای جابه‌جایی درون شهری به حساب می‌آیند. این دو خودرو برای حمل و نقل‌های برون شهری هم کاربرد دارند؛ اما توصیه‌ای که برای باربری خارج از شهر می‌شود، خودروهای بزرگ‌تر مثل خاور است. خاور توانایی حمل بار تا 6 تن را داشته و باتوجه‌به انواعی که برای این ماشین وجود دارد، می‌توان انواع بارها را با آن به خارج از شهر ارسال کرد.

رانندگانی که دارای خاور هستند، می‌توانند از حمل بار به خارج از شهر درآمد خوبی کسب کنند. ضمن اینکه نیاز به خاور، باتوجه‌به کاربردی که خاور دارد، در تمامی شهرها وجود دارد. اما این سوال که رانندگان چگونه از بهترین و جدیدترین اعلام بارهای نزدیک خود مطلع شده و اعلام بار دلخواه خود را از بهترین باربری آنلاین انتخاب کنند در ادامه بررسی خواهد شد.

انواع خاور برای باربری

بهترین راه برای جابه‌جایی بار به خارج از شهر استفاده از خاور است. زیرا این وسیله نقلیه باری به دلیل ساختاری که دارد کمترین آسیب را به بار وارد خواهد کرد. به همین دلیل نسبت به نیسان و وانت از امنیت بیشتری برخوردار است. ناگفته نماند که خاور دست شما را برای ارسال بین شهری انواع بار با میزان متفاوت باز خواهد گذاشت. در ادامه با انواع خاور همراه ما باشید:

•    خاور روباز

از این نوع خاور، بیشتر برای حمل مصالح ساختمانی مانند گچ، سیمان و آهن استفاده می‌شود. نمی‌توان از خاور روباز برای حمل بارهای حساس، مثل اسباب منزل استفاده کرد. ضمن این که تردد این نوع خاور به مرکز شهر ممنوع است.

•    خاور کمپرسی

این نوع خاور، گزینه‌ی مناسبی برای حمل مصالح و سیمان و ماسه است. وجود جک هیدرولیکی در این خاور، باعث می‌شود تخلیه بار از آن با سرعت بالا و آسان انجام شود.

•    خاور بغل بازشو

این خاور دارای محفظه ای است که از سمت کنار باز می شود و امکان بارگیری و تخلیه بار را از قسمت کناری خاور برای شما فراهم می کند برای برخی از بارها مانند میز و اثاثیه بزرگ که حجم بالایی دارند، بارگیری از پشت کامیون امکان‌پذیر نیست. برای چنین بارهایی از این نوع خودرو استفاده می‌شود.

•    خاور یخچال‌دار

از این نوع خاور برای حمل و نقل کالاهای فاسدشدنی مانند گوشت، مرغ، میوه، لبنیات و ... استفاده می‌شود. در این کامیون سیستم خنک کننده وجود داشته و این قابلیت را دارد که دمای محفظه بار را تا حد زیادی پایین بیاورد تا مواد غذایی برای مدت طولانی سرد مانده و فاسد نشوند.

•    خاور مسقف

اکثر حمل و نقل‌ها در باربری خاور بین شهری با این وسیله انجام می‌شود. این دستگاه گزینه مناسبی برای جابه‌جایی و حمل وسایل حساس منزل است. زیرا علاوه بر سقف که از مواد فلزی ساخته شده است، وسایل دیگری مانند ضربه‌گیر در داخل آن وجود دارد. ساخت این نوع خودروها با خودروی بدون سقف متفاوت است و نوع سیستم تعلیق و کمک فنرها به‌گونه‌ای است که ضربه دست اندازها و چاله‌های خیابان را کنترل می‌کند. به همین دلیل می‌توان از این خودرو برای جابه‌جایی وسایل حساس مانند لوازم خانگی استفاده کرد. این کامیون می‌تواند تا 6 تن بار را حمل کند و برای تردد درون شهری نیز منعی ندارد.

نقش ترابرنت در باربری خاور بین شهری

ممکن است تخمین قیمت و یافتن یک خودرو برای حمل بار کار آسانی نباشد. اما اپلیکیشن ترابرنت این کار را برای شما آسان می‌کند. اپلیکیشن باربری آنلاین ترابرنت یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای حمل بار با خاور است.
کامیون‌داران و ‌دارندگان خودرو حمل کننده می‌توانند این اپلیکیشن را نصب کنند تا در سراسر کشور امکان مشاهده انواع اعلام بار را داشته باشند. با این کار این امکان برای آن‌ها وجود دارد که در هر زمان و هر کجا که هستند اعلام بارهایی که برای خاور وجود دارد را مشاهده کنند.

ترابرنت در واقع بستری را مهیا می‌کند تا صاحبان بار و یا باربری‌ها، با ثبت اطلاعاتی مثل نوع خودرو مورد نیاز، میزان باری که قصد جابه‌جایی دارند، مبدأ و مقصد و همچنین هزینه‌ای که برای این حمل در نظر دارند، درخواست خود را ثبت کرده و منتظر باشند تا راننده‌ای که این شرایط را پذیرا بود، برای حمل بار با آن‌ها تماس بگیرد.

سخن پایانی

باربری خاور بین شهری برای نیازهایی مثل اسباب کشی بین دو شهر مختلف، ارسال مصالح و سنگ و سیمان و ... به شهر دیگر، ارسال مواد غذایی و محصولات گوشتی یا لبنی به شهر دیگر و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. خاور، به دلیل امنیت بالایی که برای بار ایجاد می‌کند، مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین گزینه برای حمل انواع کالا که تا 6 تن وزن داشته باشد است. کرایه باربری خاور بین شهری به موارد مختلفی مثل نوع بار، طول مسیر، ارزش و بیمه بار و ... بستگی دارد. به همین دلیل، نمی‌توان قیمت مقطوعی را برای این کار در نظر داشت. اما با استفاده از سایت‌هایی مثل ترابرنت، امکان استعلام قیمت در باربری خاور بین شهری برای شما وجود خواهد داشت.

درصورتی‌که برای حمل بار خود، احتیاج به خاور داشتید می‌توانید با ثبت اعلام بار در ترابرنت راننده مورد نظر برای بار خود را پیدا کنید. همچنین رانندگانی که دارای انواع خاور هستند، می‌توانند در این بستر ثبت نام کنند تا امکان بارگیری در هر زمانی از سال و در هر مکانی که حضور داشتند برای آن‌ها فراهم شود.

منبع: https://www.baharnews.ir/news/382154/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

محمد سلحشوری بازدید : 52 سه شنبه 13 دی 1401 نظرات (0)

لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 به عنوان یک لپ‌تاپ میان رده ای از ۱۶ گیگ حافظه رم و حافظه داخلی یک ترابایتی در کنار ۲۵۵ گیگ حافظه ستفاده می‌کند که با توجه به مدل پردازنده گرافیکی و همچنین دقت صفحه نمایش می‌توانیم بگوییم که یکی از لپ تاپ های خوش ساخت و البته میان رده ای که از نظر اقتصادی توجیه خرید بسیار بالایی دارد در اختیار شما قرار گرفته است که می توانید با پرداخت هزینه مناسب آن را خریداری نمایید. با توجه به اینکه در برخی از موارد کاربران تماس‌هایی را در مورد مشکلاتی بر روی این لپ‌تاپ داشته اند قصد داریم در ادامه مواردی که ممکن است در این مدل یا مدل های دیگر لپ تاپ های دل باعث ایجاد مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شود را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

مشخصات فیزیکی لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400

همانطور که در عنوان گفته شد این لپ تاپ است سریال های ۱۴ اینچی برند دل است که از بدنه پلاستیکی ساخته شده است تا این بدنه در کنار وزن بسیار کم بتواند طراحی بسیار زیبایی را نیز به این لپ‌تاپ بدهد. قطعاً لپ تاپ هایی که از بدنه پلاستیکی ساخته می شود نیازمند مراقبت بسیار بیشتری در زمینه افتادن از ارتفاع و ریخته شدن آب و مایعات بر روی آنها هستند و این لپ‌تاپ نیز در برخی از موارد ممکن است به دلایل مختلف از جمله ریخته شدن آب یا مایعات بر روی قسمتهای داخلی دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شود که برای برطرف کردن تمامی مشکلات لازم است تا از افراد متخصص و ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده نمایید.

استفاده از یک نمایشگر با رزولوشن hd با توجه به قیمتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است شاید ارزش اقتصادی آن را پایین بیاورد اما زمانی که به دیگر امکانات دستگاه و همچنین امکانات ساختاری و پروژه‌های ارتباطی آن نگاه بیندازیم متوجه می‌شویم که ارزش اقتصادی بالایی برای خرید این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است شما در واقع با پرداخت هزینه مناسب می توانید یک لپ تاپ با کارایی بسیار بالا را داشته باشید.

در قسمت های کناری این لپ‌تاپ درگاه های ارتباطی مختلفی برای پورت شبکه و همچنین شیار کارت حافظه و پورت hdmi در نظر گرفته شده است که شما با در نظر گرفتن تمامی این پورت ارتباطی می توانید به راحتی از دستگاه ها و تجهیزات جانبی برای ارتباط به این لپ‌تاپ استفاده کنید.

لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 از صفحه نمایش مات و وب کم در قسمت بالای نمایشگر استفاده می کند و البته در ساختار فیزیکی این دستگاه پشتیبانی از درایو نوری قرار داده نشده است.

رم و حافظه داخلی
یکی دیگر از امکاناتی که کاربران در هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه می‌کنند میزان رم و همچنین حافظه داخلی و البته نوع حافظه داخلی به کار رفته شده برای لپ تاپ های مختلف می باشد.

برای اینکه لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 بتواند تمامی برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را به صورت همزمان با سرعت بالایی اجرا کند از ۱۶ گیگابایت رم بر روی آن استفاده شده است.

برای ذخیره اطلاعات خود همچنین تصاویر و فیلم‌های مورد نیازتان می توانید از یک ترابایت حافظه داخلی که بر روی لپ تاپ قرار گرفته است استفاده کنید که البته تاثیری بر روی سرعت لپ تاپ و اجرای نرم افزارهای مختلف خواهد داشت.

بررسی بخش تعمیرات لپ تاپ دل نشان میدهد البته این لپ تاپ از یک حافظه ۲۵۶ گیگابایت به صورت ssd استفاده می‌کند که این حافظه داخلی باعث می شود تا شما برای سرعت لپ تاپ هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.

در صورتی که قصد ارتقا سرعت لپ تاپ مورد نظر را داشته باشید می‌توانید به‌راحتی رم و حافظه داخلی آن را ارتقا دهید که عملیات تعویض آن توسط تیم فنی و تخصصی نمایندگی دل در سریع ترین زمان ممکن و با تجهیزات اصلی و اورجینال که همراه با ضمانت نامه کتبی به شما ارائه می شود این کار انجام می شود.

پردازنده نسل ۱۱ اینتل
در این لپ تاپ یعنی لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 از پردازنده های پرقدرت اینتل و سری core i5 استفاده شده است که این پردازنده دارای ۸ مگابایت حافظه کش میباشد.

نسل ۱۱ از پردازنده مورد نظر که آخرین نسل این پردازنده می باشد سرعت بسیار بالاتری نسبت به نسخه های قبلی دارد و البته بهینه‌سازی های بیشتری برای اجرای نرم‌افزارهای مختلف به صورت همزمان و خروجی گرفتن از نرم افزارهای گرافیکی بر روی آن قرار داده شده است که تمامی دغدغه‌ها و مسائل و مواردی که شما در این زمینه با آن روبرو هستید را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کند.

نکته ای که بسیاری از افراد در هنگام تماس با تیم مشاوره و پشتیبانی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل مطرح می کند امکان ارتقای سخت افزار با پردازنده این لپ تاپ است که باید بگوییم فقط شما می توانید حافظه رم و حافظه داخلی آن را ارتقا دهید و هرچند که آخرین نسخه پردازنده بر روی آن نصب شده است اما در آینده نیز شما امکان ارتقا پردازنده مرکزی دستگاه را نخواهید داشت.

به طور کلی با توجه به مشخصاتی که برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است می‌توانیم بگوییم که لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 به عنوان یکی از لپ‌تاپ‌های خوش ساخت از نظر فیزیکی و طراحی امکانات بسیار جالب سخت افزاری نیز برای خودش دارد و البته با توجه به وزن یک و نیم کیلوگرمی می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد که لپ‌تاپ خود را دائماً حمل می کنید و در مسافرت و در محیط های مختلف از آن استفاده می کنید.

منبع: نمایندگی دل در ایران

محمد سلحشوری بازدید : 56 جمعه 09 دی 1401 نظرات (0)

لپ تاپ اچ پی مدل spectre x360 بهترین لپ تاپ اچ پی با صفحه نمایش 15.6 اینچی و پردازنده ی core i7 اینتل می تواند خرید با ارزشی به حساب بیاید که تمامی نیاز های کاربران را برطرف می کند. ما در این وبلاگ قصد داریم بهترین لپ تاپ های اچ پی را برای شما کاربران شرح دهیم . با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

بهترین لپ تاپ اچ پی مدل spectre x360

شرکت اچ پی در سالیان اخیر به دلیل تولید لپ تاپ های مدرن و با کیفیت خود توانسته است به جایگاه مناسبی در میان شرکت ها و برند های مطرح در این زمینه دست پیدا کند.

مدل های مختلف لپ تاپ این شرکت از نظر کیفیت ساخت بدنه و سرعت و امکانات در رنج های مختلفی موجود بوده و کاربران می توانند با توجه به نیاز خود یکی از این محصولات را خریداری نمایند.

لپ تاپ اچ پی مدل spectre x360 را می توان به دلیل امکانات بسیار مناسب و همچنین طراحی زیبا و جذاب به عنوان بهترین لپ تاپ اچ پی معرفی نمود.

بدنه ی این لپ تاپ آلومینیوم ماشین کاری در قسمت رویی و فیبر کربن در قسمت زیرین ساخته شده است.

این مواد اولیه باعث بالا رفتن کیفیت بدنه ی محصول و البته قدرت بیشتر برای ظرافت و زیبایی آن شده است.

شاید یکی از مهم ترین دلایل نامگذاری این مدل به عنوان بهترین لپ تاپ اچ پی را بتواند زیبایی منحصر به فرد بدنه ی آن دانست.

جانمایی مناسب پورت های مختلف ارتباطی دستگاه، رنگ بندی لوکس و شیک، کیفیت بالای لولا ها، رنگ پس زمینه کیبورد، جانمایی مناسب صفحه کلید و … از مهم ترین ویژگی های ظاهری به بهترین لپ تاپ اچ پی مدل spectre-x360-15t-df000-x می باشند.

این ظاهر زیبا به خوبی در همان نگاه اول می تواند مشتریان را برای خرید لپ تاپ spectre-x360-15t-df000-x متقاعد نماید.

کیفیت بالای صفحه نمایش، وضوح صدا و باتری پر قدرت

صفحه نمایش این لپ تاپ دارای اندازه ی 15.6 اینچی می باشد.

کیفیت تصاویر نمایش داده شده بر روی این صفحه به صورت 4K UHD بوده و رزولوشن آن 2160*3840 می باشد.

این صفحه نمایش از نوع لمسی بوده و کاربری بالایی از خود نشان می دهد.

ضخامت 19 میلی متری بدنه ی این لپ تاپ علاوه بر زیبایی آن باعث کاهش وزن دستگاه نیز شده که قدرت حمل آن را بالا می برد.

لپ تاپ اچ پی مدل spectre-x360-15t-df000-x از بلندگو های ساخت شرکت Bang & Olufsen استفاده می کند.

این بلندگو ها از استریو داخلی با فناوری HP Audio Boost بهره مند بوده و می توانند صدا را با وضوح بسیار بالایی در محیط پخش نمایند.

اچ پی برای بالا بردن درصد رضایت کاربران بهترین لپ تاپ خود از یک باتری لیتیوم 6 سلولی با ظرفیت 82 وات در ساعت استفاده نموده است.

این باتری با هر بار شارژ شدن به صورت کامل می تواند دستگاه را برای اجرای برنامه های مختلف و انجام امور روزمره تا 10 ساعت روشن نگه دارد.

پردازنده ی مرکزی و گرافیکی قوی

یکی از مهم ترین نکات مثبت این لپ تاپ را می توان قدرت بالای پردازنده های گرافیکی و مرکزی آن دانست.

این لپ تاپ از پردازنده ی مرکزی core i7 مدل 8750H که یکی از بهترین پردازنده های ساخته شده توسط شرکت اینتل می باشد بهره می برد.

این پردازنده به دلیل قدرت و سرعت بالایی که دارد به لپ تاپ اجازه اجرای برنامه ها و نرم افزار های مختلف به صورت همزمان و با سرعت بالا را می دهد.

در کنار این پردازنده شرکت اچ پی از کارت گرافیک مدل GTX1050 Ti GDDR5 که توسط شرکت انویدیا ساخته شده است استفاده کرده تا از این طریق کارایی دستگاه برای انجام کار های گرافیکی را بالا ببرد.

حافظه ی اختصاصی این مدل از پردازنده های گرافیکی 4 گیگابایت می باشد.

حافظه ی داخلی و رم بهترین لپ تاپ اچ پی مدل spectre x360
لپ تاپ های اچ پی پی معمولاً از نظر حافظه ی داخلی و رم در شرایط بسیار مناسبی به سر می برند.

این لپ تاپ نیز از این قاعده پیروی نموده و دارای 16 گیگابایت حافظه ی رم از نوع DDR4 می باشد که در میان لپ تاپ های هم رده ای خود با این رنج قیمت بسیار قابل توجه می باشد.

علاوه بر این دستگاه دارای یک ترابایت حافظه ی داخلی از نوع SSD می باشد تا کاربران بتوانند تمامی فایل های مورد نیاز خود را به راحتی در حافظه ی دستگاه ذخیره نمایند.

دیگر ویژگی های عمومی بهترین لپ تاپ اچ پی

لپ تاپ اچ پی مدل spectre x360- از یک وب کم FULL HD بر روی خود استفاده می کند که با تکنولوژی تشخیص چهره برای ورود نرم افزاری به سیستم همراه شده است.

از نظر امکانات ارتباطی این لپ تاپ دارای یک پورت HDMI، یک پورت USB3.0 و یک پورت USB-C برای برقراری ارتباط با وسایل و تجهیزات جانبی می باشد.

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به بلوتوث داخلی، حسگر اثر انگشت، شبکه ی بی سیم وای فای، سیستم عامل ویندوز 10 و … اشاره نمود.

منبع: تعمیرات لپ تاپ اچ پی

محمد سلحشوری بازدید : 58 یکشنبه 27 آذر 1401 نظرات (0)

هسته خرما مانند خود خرما دارای فواید و خواص بی‌شمار درمانی است. علاوه بر این، دانه خرما مانند بسیاری از هسته‌های دیگر، از جمله: هسته آووکادو، هسته انبه، هسته زردآلو، هسته سیب و غیره ارزش غذایی زیادی نیز دارد. هسته‌های خرما را به پودر تبدیل کرده و از آن در غذا یا برای کنترل برخی بیماری‌ها مانند دیابت استفاده می‌شود. در این مقاله به بررسی خواص هسته خرما و فواید دارویی آن خواهیم پرداخت. در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه این مقاله اسناد علمی و عملی نیاز دارد حتما بیشتر تحقیق کنید و در پایان منبع آن را هم می توانید بررسی نمایید

قصد ما از انتشار این مقاله بار آموزشی آن است.

حقایق علمی درباره خواص هسته خرما
هسته خرما با میانگین طول 1.2 الی 3.6 سانتی‌متر و میانگین عرض 0.6 تا 1.3 با یک شیار در شکم، دانه میوه خرما محسوب می‌شود. این دانه سرشار از مواد مغذی، مانند: اسیدهای چرب اشباع و غیر اشباع، روی، کلسیم، پتاسیم و کادمیوم است. ارزش غذایی پودر هسته خرما را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

ارزش غذایی دانه خرما    100 گرم پودر هسته خرما
انرژی    227 کالری
کربوهیدرات    75 گرم
فیبر    17 گرم
پتاسیم    20 درصد
مس    18 درصد
منگنز    15 درصد
منیزیم    14 درصد
آهن    5 درصد
ویتامین ب 6    12 درصد
 

خواص شگفت انگیز دانه خرما برای سلامتی

همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، از هسته خرما برای کنترل و درمان برخی از بیماری‌ها از جمله دیابت استفاده می‌شود. در ادامه به تفضیل درباره خواص هسته خرما در بهبود سلامتی صحبت خواهیم کرد.

محافظت از کلیه و کیسه صفرا

دانه خرما سرشار از پروآنتوسیانیدین است و مصرف پودر دانه خرما از ایجاد عفونت و سنگ در کلیه و کسیه صفرا جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، از دم‌نوش هسته خرما برای دفع سنگ کلیه و مثانه نیز استفاده می‌شود. هسته خرما حاوی چندین ترکیب دارویی است؛ که مانند کورتون عمل کرده و برای درمان ناراحتی‌های کلیه و مثانه، التهاب و بیماری‌های عفونی مفید هستند.

خواص هسته خرما برای بیماران دیابتی

دانه خرما در کنترل قند خون و تولید انسولین نقش مهمی دارد و یک درمان برای بیماران دیابتی محسوب می‌شود. اگر مبتلا به دیابت هستید یا قند خون بالایی دارید، می‌توانید از پودر هسته خرما یا قهوه آن در رژیم غذایی خود استفاده کنید. همچنین برای کنترل قند خون می‌توانید از سیر استفاده کنید. در مقاله خواص سیر ناشتا می‌توانید روش استفاده از سیر برای کنترل دیابت را مطالعه کنید.

جلوگیری از آسیب به DNA

دانه‌های خرما سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی هستند؛ که از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد و از آسیب به ساختار DNA محافظت می‌کنند. علاوه بر این، هسته خرما سرشار از مواد معدنی بوده؛ که در تقویت سیستم ایمنی و اعصاب موثر هستند. خوشبختانه خرمای ایران را می‌توان منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان‌های طبیعی برای مصارف دارویی دانست.

التیام زخم معده و درمان اسهال

هسته خرما منبع غنی فیبر بوده و بنابراین فواید بسیاری برای دستگاه گوارش دارد. از پودر دانه خرما برای بهبود زخم معده استفاده می‌کنند. همچنین هسته خرما به‌عنوان یک ضدعفونی کننده قوی می‌تواند باکتری‌های مضر روده را از بین برده و ناراحتی‌های دستگاه گوارش از جمله اسهال مزمن را درمان کند.

از دیگر فواید پودر هسته خرما می‌توان به این موارد اشاره کرد:

تقویت سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با ویروس‌ها؛
مفید برای سلامت پوست؛
ضخیم کننده مو و جلوگیری از سفیدی زودرس مو؛
ترمیم ناخن؛
جلوگیری از انسداد سرخ‌رگ‌ها؛
کاهش خطر حمله قلبی.

چطور دانه خرما را مصرف کنیم؟

هسته خرما خوراکی نیست و برای مصرف باید آن را به پودر تبدیل کنیم. بعضی از افراد پودر هسته خرما را به قهوه یا چایی خود اضافه کرده و پس از دم کشیدن آن را مصرف می‌کنند. همچنین می‌توان، پودر دانه خرما را به تنهایی با آب جوشاند و مانند چایی نوشید. برخی نیز از پودر هسته خرما به‌عنوان یک چاشنی در خمیر نان، کیک و اسموتی استفاده می‌کنند.

طرز تهیه پودر هسته خرما

برای تهیه پودر دانه خرما در ابتدا می‌بایست، هسته‌های خرما را به مدت پانزده روز در آب خیس کنید. پس از آن یک الی دو روز هسته‌های خرما را در هوای آزاد قرار دهید؛ تا خشک شوند. پس از خشک شدن هسته‌ها، می‌بایست آن‌ها را به‌قدری روی حرارت تفت بدهید؛ تا تغییر رنگ دهند و ترد شوند. سپس هسته‌های خرما را آسیاب کرده؛ تا آماده مصرف شوند.جوان ایرانی (irjavan.com)

جمع‌بندی

همان‌طور که در مقاله مطالعه کردید، برخلاف ظاهر سفت و سخت، هسته خرما دارای فواید بسیاری برای بهبود سلامتی است. از پودر این دانه می‌توانید به‌عنوان نوشیدنی یا چاشنی استفاده کنید. البته دقت داشته باشید، به‌دلیل طبع گرم خرما، بهتر از مصرف زیاد آن جلوگیری کنید؛ زیرا ممکن است باعث ایجاد قرمزی، جوش و خارش در پوست شود.

 منبع: https://irjavan.com/%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b5-%d9%87%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%ae%d8%b1%d9%85%d8%a7-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

محمد سلحشوری بازدید : 50 یکشنبه 20 آذر 1401 نظرات (0)

بسیاری از کاربران زمانی که با تیم مشاوران مرکز تماس می گیرند و یا برای تعمیر انواع لپ تاپ به نمایندگی ما مراجعه می کنند، یک سوال اساسی در مورد خرید لپ تاپ ایسر یا ایسوس از خود می پرسند که در این مقاله می خواهیم به طور کامل به آن پاسخ دهیم. این سوال. البته در مطالب و مقالات سایت مزایا و معایب استفاده از لپ تاپ ایسر و ایسوس را به طور کامل بررسی کرده ایم و مدل های مختلفی از لپ تاپ ایسر را به نمایش گذاشته ایم که می تواند برای شما بسیار مفید باشد. ما فرم کامل را بررسی کرده ایم. . اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که سال هاست لپ تاپ ایسر یا ایسوس خود را خریداری کرده اید و به دنبال یک شرکت معتبر و مطلع برای تعمیر تجهیزات و کامپیوتر خود هستید، می توانید از خدمات دفتر ایسر استفاده کنید. مشکلات خود را در اسرع وقت حل کنید در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ایسر یا ایسوس

ایسوس را می‌توان یکی از مطرح امروزی دانست که در چند سال گذشته توانسته است به خصوص در بازارهای داخلی ایران و خاورمیانه فروش بسیار بالایی داشته باشد.

ایسوس جزو برندهایی است که در کنار مشتری مداری سعی می‌کند تا با استفاده از روش‌های مختلفی که برای کاربران خود در نظر گرفته است رضایت آنها را از نظر امکانات و کارایی هایی که بر روی مدل های مختلف لپ تاپ قرار می‌دهد جذب نماید.

همین موضوع در کنار کیفیت ساختاری باعث شده است تا برند هایی مانند ایسوس و ایسر در سال‌های گذشته فروش بالایی در کشورمان داشته باشند و این یعنی کاربران به دنبال خدمات بیشتری در این زمینه هستند.

در بررسی مقایسه ایسر یا ایسوس می‌توان گفت زمانی‌که استقبال از یک برند زیاد شود کاربران مختلف نیز به سمت آن برند کشیده می‌شود و همین موضوع باعث شده است تا شرکت ها و مراکز مختلف زیادی در زمینه تعمیر و پشتیبانی از لپ تاپ های ایسوس و لنوو فعالیت خود را آغاز نمایند.

زمانی که کاربر در هنگام خرید متوجه این حجم بالا از پشتیبانی توسط مراکز مختلف برای یک دستگاه می شود قطعاً در انتخاب آن تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

محبوبیت ایسر

به همین دلیل است که لپ تاپ های ایسر امروزه با توجه به عدم استقبالی که از آنها صورت گرفته است خدمات پشتیبانی کمتری را برای فروش محصولات جدید دریافت می کنند.

همه ما به خوبی از کیفیت و کارایی لپ تاپ های ایسر آگاه هستیم و با توجه به قدیمی بودن این برند به خوبی می‌دانیم که تا چه اندازه می توانند محصولات متنوع و با کیفیتی را به بازار وارد نماید که همه طیف‌های جامعه می توانند از آن استفاده نمایند.

اما امروزه با توجه به پشتیبانی بیشتری که از محصولات ایسوس در بازار انجام می شود شاهد استقبال کاربران از این محصولات هستیم و این موضوع نمی‌تواند دلیلی برای برتری امکانات و کیفیت برند ایسوس نسبت به ایسر باشد.

پس در یک بازی زمانی می‌توان گفت که ایسوس توانسته است با توجه به تولید برخی از محصولات نسبت به رقیب خود یعنی ایسر پیشی بگیرد و البته در این میان خدمات مختلف و متنوع و پشتیبانی کاملی که از این برند در کشورمان انجام می شود مزید بر علت شده است تا کاربران تمایل بیشتری برای خرید محصولات ایسوس داشته باشند.

بررسی لپ تاپ ایسر

در قسمت بعدی برای مقایسه لپ تاپ ایسر یا ایسوس باید گفت که لپ تاپ های ایسر به دلیل کیفیت پایین آنچنان محبوب نیستند و با توجه به قدمت این محصول به راحتی می توان گفت که همچنان یکی از پرطرفدارترین هاست. تولید کنندگان لپ تاپ با کیفیت . در راس جهان ایسر قرار دارد که می تواند جالب ترین گزینه ها را در مدل های مختلف لپ تاپ به کاربران ارائه دهد.

در ایسر تنوع و کیفیت محصولات یک امتیاز ویژه است

ایسر در زمینه تولید محصولات دیجیتال همواره تلاش کرده است تا بالاترین کیفیت را ارائه دهد و مخاطبان اقشار مختلف جامعه را به خرید محصولات خود ترغیب کند.

این بدان معناست که ایسر سعی می کند محصولات متنوعی را از نظر قیمت و امکانات با توجه به نیاز کاربران ارائه دهد تا بتوانند محصولی را مطابق میل خود خریداری کنند و البته ممکن است هزینه های بالای برخی برندها با دان همراه باشد. اگر منابع وجود داشته باشد، پرداخت نکنید.

کاربرانی که قصد خرید محصولات ایسر یا ایسوس ما را دارند اغلب با چالشی اساسی به نام پشتیبانی از این محصولات مواجه می شوند که نمایندگی ایسر با خدمات ویژه ای در این زمینه سعی در رفع کامل آن داشته است.

علاوه بر تعمیرات اساسی و پشتیبانی از مدل های مختلف تبلت و لپ تاپ ایسر، شاهد استفاده از لوازم جانبی و لپ تاپ های کامپیوتری به صورت کاملا اورجینال و اورجینال در این برند هستیم که می توان آن را به عنوان یک مزیت ویژه برای کاربران در صورت بروز مشکل در نظر گرفت. هر گونه مشکلی داشته باشند می توانند از قطعات ضروری و واقعی مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر استفاده کنند و واقعا در هزینه ها صرفه جویی کنند.

لپ تاپ های ایسر علاوه بر کیفیت و کارایی، از نظر قیمتی همه کاره هستند و این امر به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند که برای آنها به صرفه تر است.
اگرچه محصولات ایسر از نظر فنی و سخت افزاری در سطح بسیار بالایی قرار دارند، اما همانطور که گفته شد به دلیل عدم پشتیبانی کامل از این محصولات در مراکز مختلفی که در شهرهای بزرگ و کوچک وجود دارد، کاربران امروزی معمولا استقبال کمتری از ایسر می کنند. مارک، او انجام می دهد.

در عین حال بسیاری از کاربران نمی توانند محصولات ایسوس را در همان سطح قیمت خریداری کنند و باید قیمت بالاتری بپردازند.

گزارش های تعمیر لپ تاپ ایسر به خوبی متوجه شده اند که خدمات و پشتیبانی می تواند یکی از مهم ترین عوامل در خرید و استقبال مشتریان از یک محصول باشد و نمایندگی های ایسر سعی کرده اند این مشکل را به طور گسترده و مستقل برای مصرف کنندگان حل کنند. وزن مراکز مختلفی که باید در این حوزه وجود داشته باشد.

البته اگر قصد خرید محصولات و مطالعه مقاله مقایسه ایسر و ایسوس را دارید، بهتر است بدانید که هر دو برند از نظر کیفیت در یک سطح هستند و تفاوتی بین کیفیت و قابلیت های آنها وجود ندارد. آنها فراهم می کنند. آنها از استاندارد بسیار بالایی برخوردار هستند، بنابراین مصرف کنندگان می توانند با خرید محصولات از هر دو برند، نیازهای خود را برآورده کنند.

منبع: تعمیر لپ تاپ ایسر

محمد سلحشوری بازدید : 47 سه شنبه 15 آذر 1401 نظرات (0)

بازار گوشی های هوشمند شاهد یکی از داغ ترین رقابت هایی است که در سال های اخیر به خود دیده است. سامسونگ یا شیائومی ؟ بزرگ ترین سوالی است که اکنون دوست داران گوشی های هوشمند با آن مواجه اند.انتظار می رود که هر دو برند محصولات خود را با تخفیف و افت قیمت بیشتری نسبت به قبل روانه بازار کنند زیرا هدف آنها پیشی گرفتن از یکدیگر است.در ادامه ۱۱ مورد از ویژگی ها ، سیاست ها و محصولات دو شرکت را بررسی می کنیم که ممکن است در انتخاب شما تاثیرگذار باشد. با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

 

۱ – شیائومی در پنج ماه گذشته صدرنشین بازار بوده است در حالی که سامسونگ دچار نوسان بوده است.

سامسونگ یا شیائومی ؟شرکت شیائومی با استراتژی عالی قیمت گذاری خود توانسته از این حیث از رقیب خود برتر باشد.با این حال سامسونگ با ساخت مدل های متعدد با قیمت های متفاوت سعی می کند با این قیمت گذاری رقابتی مقابله کند.

۲ – سری جدید گوشی های سامسونگ پاسخ به استراتژی قیمت گذاری شیائومی است.

در اوایل امسال سامسونگ سه گوشی جدید M10 ، M20 و M30 را با قیمت پایین روانه بازار کرد. قیمت این گوشی ها زیر ۳ میلیون تومان است که قرار است حضور شیائومی در بازار را کاهش دهد.

۳ – پاسخ شیائومی به گوشی های بالارده سامسونگ با سری Redmi Note

شیائومی امسال گوشی های سری Redmi را با ویژگی های عالی و ساخت با کیفیت وارد بازار کرد که با وجود قیمت پایین تر از گوشی های بالا رده سامسونگ کیفیتی در حد و اندازه های آنها را ارائه می دهند.

۴ – فروش بیشتر با گوشی های ارزانتر : کاهش قیمت سامسونگ برای افزایش مشتریان

سامسونگ به تازگی اقدام به ساخت گوشی های جدید نمی کند بلکه قیت گوشی های قدیمی را کاهش می دهد.سری J سامسونگ در چند ماه گذشته شاهد افت قیمت های متفاوتی بوده است.

۵ – گوشی های ارزان تر : شیائومی نیز با کاهش قیمت رو به رو بوده است

گوشی های Redmi Note 6 ، Mi A2 و Redmi Note 5 Pro از برند شیائومی در چند ماه گذشته شاهد افت قیمت های مختلفی بوده است.

۶ – انتخاب های بیشتر برای مشتریان : سری A سامسونگ

سامسونگ یا شیائومی؟سامسونگ تنها به گوشی های میان رده سری J اکتفا نکرد به همین دلیل گوشی های جدید خود را تحت عنوان سری A روانه بازار کرد. تنوع این گوشی ها در بازه قیمتی ۲ تا ۶.۵ میلیون موجب افزایش گزینه های انتخابی مشتریان می شود.

۷ – افزایش تخفیف ها و فروش بیشتر : شیائومی تبلیغات خود را افزایش می دهد.

گزارشی از نمایندگی شیائومی نشان می دهد که xiaomi اکنون گوشی های خود را به شدت تبلیغ می کند. این ممکن است منجر به تخفیف ها و پیشنهادات بیشتری برای مصرف کنندگان شود.

۸ – طیف گسترده ای از گوشی های میان رده : دو گوشی جدید سامسونگ در هر ماه

طبق گزارش روزنامه تایمز سامسونگ قرار است در هر ماه دو گوشی را تحت سری A عرضه کند. قیمت این سری از ۲ تا ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

۹ – رقابت بین دو برند فقط به گوشی های هوشمند مربوط نمی شود : سامسونگ به تازگی تلویزیون های جدیدی برای رقابت با شیائومی ساخته است

رقابت بین دو برند فقط به گوشی های هوشمند مربوط نمی شود. سامسونگ برای گرفتن بازار از شیائومی تلویزیون های جدید را عرضه کرده است که از ۸.۵ میلیون تومان آغاز می شود.

۱۰ – شیائومی یک روز پس از رونمایی سامسونگ از تلویزیون های جدید خود قیمت محصولاتش را کاهش داد.

درست یک روز پس از رونمایی سامسونگ از سری جدید تلوزیون های خود ، شیائومی کاهش قیمت تلوزیون های خود را اعلام کرد. Xiaomi Mi LED TV 4 Pro با نمایشگر ۵۵ اینچی افت ۱.۵ میلیونی را تجربه کرده است و اکنون با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

۱۱ – ویژگی های جدید و گوشی های بهتر : از هر دو برند انتظار نوآوری های بیشتری داشته باشید.

شیائومی با ساخت Redmi Note 7 Pro که دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسل است تولید گوشی هایی را با دوربین قدرتمند آغاز کرده است. سامسونگ هم ویژگی هایی مانند حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش را در گوشی های میان رده خود قرار داده است.

بنا براین ما می توانیم در کنار این رقابت شاهد نوآوری های خلاقانه بیشتری از هر دو برند باشیم.

به نظر شما سامسونگ یا شیائومی ؟

منبع: https://mi-repair.ir/remove-mi-account-xiaomi/

محمد سلحشوری بازدید : 88 چهارشنبه 25 آبان 1401 نظرات (0)

ایسوس طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را ارائه می دهد، از جمله برخی از مدل های مقرون به صرفه. در اینجا برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس که ممکن است در نظر بگیرید آورده شده است در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

Asus VivoBook 15: Asus VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می دهد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

ایسوس Chromebook Flip C434: لپ تاپ ایسوس Chromebook Flip C434 یک لپ تاپ 2 در 1 است که بر روی سیستم عامل کروم کار می کند و دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD، پردازنده Intel Core m3، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت است. ذخیره سازی. همچنین دارای عمر باتری طولانی تا 10 ساعت است.

Asus VivoBook 14: Asus VivoBook 14 یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه است که دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

Asus TUF Gaming A15: لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ مقرون‌به‌صرفه است که صفحه‌نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، 8 یا 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می‌دهد. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce GTX 1650 یا 1660 Ti برای عملکرد بازی است.

به طور کلی، اینها برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس هستند که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه بودن ارائه می دهند

ایسوس Vivobook 15
لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

VivoBook 15 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.6 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس معتقدند به طور کلی، VivoBook 15 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است

 

ایسوس کروم بوک فلیپ C343
Asus Chromebook Flip C434 یک کروم بوک ۲ در ۱ ممتاز است که عملکرد و قابلیت حمل عالی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک و لولای 360 درجه است که امکان استفاده از آن در حالت های مختلف مانند لپ تاپ، تبلت، چادر و پایه را فراهم می کند.

Chromebook Flip C434 مجهز به پردازنده Intel Core m3 یا i5، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این سیستم عامل Chrome را اجرا می کند و دارای محافظت داخلی در برابر ویروس، به روز رسانی خودکار، و دسترسی به انواع برنامه ها و سرویس های Google است.

کروم بوک فلیپ C434 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 15.7 میلی متر و وزن آن 1.45 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 10 ساعت است که برای یک کروم بوک قابل توجه است.

کارشناسان بخش ارتقا لپ تاپ ایسوس میگویند این لپ تاپ همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، صفحه لمسی دقیق و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است. همچنین دارای گزینه های اتصال متنوعی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C و کارت خوان microSD است.

به طور کلی، Asus Chromebook Flip C434 یک گزینه عالی برای افرادی است که به یک دستگاه قابل حمل و همه کاره برای بهره وری و سرگرمی نیاز دارند. طراحی زیبا، عملکرد عالی و عمر باتری طولانی آن را به یکی از بهترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. همچنین این مدل پرطرفدار یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس است.

 

ایسوس ویوو بوک 14
لپ تاپ ایسوس VivoBook 14 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که عملکرد و قابلیت حمل مناسبی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین برای امنیت بیشتر دارای حسگر اثر انگشت است.

VivoBook 14 طراحی باریک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.4 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 9 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

کارشناسان نمایندگی ایسوس معتقدند این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

VivoBook 14 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند لولای ErgoLift را ارائه می دهد که صفحه کلید را برای تجربه تایپ راحت تر کج می کند و Asus NumberPad، یک صفحه لمسی با صفحه کلید عددی داخلی.

به طور کلی، VivoBook 14 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

ایسوس TUF gaming A15
لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ میان رده است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با نرخ تجدید 144 هرتز، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD است. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce است که عملکرد خوبی را در بازی ارائه می کند.

TUF Gaming A15 دارای طراحی ناهموار و بادوام با ضخامت 24.9 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ گیمینگ مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و جک 3.5 میلی‌متری صدا دارد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، پد لمسی دقیق و فناوری صوتی DTS:X Ultra برای بهبود کیفیت صدا است.

TUF Gaming A15 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند سیستم خنک کننده خود تمیز شونده را ارائه می دهد که به حفظ دمای مطلوب لپ تاپ در طول جلسات طولانی بازی کمک می کند.

به طور کلی، Asus TUF Gaming A15 گزینه خوبی برای گیمرهایی است که به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ میان رده هستند که عملکرد و دوام خوبی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد. طراحی ناهموار، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بعضی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس بپردازیم.امیدواریم از خواندن این مطلب بهره کافی را برده باشید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس

 

محمد سلحشوری بازدید : 53 پنجشنبه 19 آبان 1401 نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو گزارش می دهد کسانی که از مدل های مختلف لپ تاپ لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام نمایندگی لنوو رو به رو هستند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این فقط مربوط به لپ تاپ نیست. این در مورد تجربه ای است که شما دارید. این در مورد احساس شما در هنگام استفاده از آن است. و این مربوط به ارزشی است که شما از آن دریافت می کنید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

این یک مفهوم بزرگ است و عوامل زیادی وجود دارد که می تواند به یک تجربه عالی کمک کند. اما یکی از موارد کلیدی این است که چگونه با عادات کاری و زندگی شما مطابقت دارد.

لپ تاپ مانند هر دستگاه دیگری باید با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد. و اگر در مورد تحرک یا قدرت نیازهای خاصی دارید، در انتخاب لپ‌تاپ باید آن‌ها را در نظر بگیرید.

با ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات لپ تاپ لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

تعمیرات لپ تاپ لنوو در تهران
با توجه به محبوبیتی که این لپ تاپ ها در میان کاربران دارند، مراکز مختلفی در سراسر کشور برای ارائه ی خدمات و تعمیرات این محصولات اقدام نمودند.

البته کیفیت کار این مراکز با هم متفاوت می باشد اما با نگاهی به خدمات بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو می توان به راحتی معیار های کیفیت خدمات ارائه شده را سنجید.

با توجه به ساختار خاصی که لنوو در ساخت مدل های مختلف لپ تاپ خود استفاده کرده است، تعمیرات لپ تاپ لنوو را می توان یک امر کاملاً تخصصی دانست.

تعمیر لپ تاپ لنوو یکی از چالش­ های بحث برانگیز برای صاحبان این لپ تاپ می ­باشد.

لنوو یکی از بهترین ها
لپ تاپ لنوو یکی از بهترین لپ تاپ­ های جهان به حساب می‌آید.این برند یکی از پنج فروشنده برتر دستگاه‌های لپ تاپ در جهان است.

علاوه بر گزینه‌های متنوع و سیاست‌های مشتری پسند، کیفیت ساخت عالی و دستگاه‌هایی با عمر طولانی را ارائه می‌کند که باعث شهرت آن شده است.

لپ تاپ­ های لنوو معمولاً حداقل بین 5 تا 7 سال عمر می‌کنند.

عوامل زیادی بر طول عمر دستگاه لنوو شما تأثیر می‌گذارد، از جمله مهندسی ساخت، مدل، دسته لپ تاپ و کیفیت قطعات.

با این حال، در درجه اول نگهداری و مراقبت از کاربران است که عمر مفید دستگاه شما را افزایش می‌دهد

مرکز ما به عنوان بهترین نمایندگی لنوو با خدمات ویژه و منحصر به فردی که در زمینه ی تعمیرات لنوو ارائه می کند، می تواند تمامی انتظارات مشتریان از یک مرکز مجهز و به روز را برآورده نماید.

خدمات ارائه شده در بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ ها در گذر زمان، این مرکز از یک کادر مجرب و با مهارت کامل برای قسمت تعمیرات لپ تاپ لنوو بهره می برد.

این افراد که آشنایی کاملی با سیستم ها و قسمت های مختلف هر لپ تاپ و همچنین نحوه ی برطرف نمودن اشکالات پیش آمده را دارند، می توانند در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات لپ تاپ را به پایان برسانند.

استفاده از ابزار مناسب و تجهیزات به روز امری است که در بالا رفتن کیفیت تعمیرات لپ تاپ لنوو به این افراد کمک شایانی نموده است.

تعمیرات لپ تاپ لنوو در دو بخش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری صورت می گیرد.

مهم ترین کار برای تعمیرات این محصولات، عیب یابی در اولین مرحله می باشد که از طریق تجهیزات مرکز به راحتی انجام گرفته و باعث سریع شدن روند تعمیرات می شود.

در پایان نیز به مشتریان گارانتی تعمیر ارائه می شود تا آن ها با خیال راحت از کارایی بالای دستگاه خود در محیط های مختلف استفاده نمایند.

کاهش هزینه ها و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
در کنار تمامی ویژگی هایی که در بالا گفته شد، یکی از مهم ترین فاکتور ها هنگام سپردن لپ تاپ لنوو به این مرکز را می توان قیمت بسیار مناسب و اقتصادی تعمیرات دانست.

علاوه بر این زمانی که دستگاه مورد نظر شما دچار نقص کلی در یکی از قسمت ها شده باشد و نیاز داشته باشیم که آن قسمت را تعویض نماییم، از قطعات اصلی برای این کار استفاده می شود.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیر لپ تاپ لنوو با استفاده از قطعات فرعی و غیر اورجینال که به وفور در کشورمان یافت می شود، در کنار کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، کیفیت آن را نیز پایین می آورند.

استفاده از قطعات فرعی باعث می شود تا دستگاه شما پس از مدتی کارایی خود را از دست داده و با مشکلات جدی رو به رو شود.

برخی از خدماتی که در قسمت نمایندگی لپ تاپ لنوو توسط کادر مرکزی تعمیرات ارائه می شوند عبارتند از:

برخی خدمات
برطرف نمودن تمامی مشکلات سخت افزاری و در صورت نیاز تعویض قطعات آن ها
رفع مشکلات مربوط به هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه
رفع مشکلات شبکه
رفع مشکل عدم تصویر دهی
نصب برنامه های کاربردی و آپدیت آن ها در صورت نیاز
تعمیر مادربرد دستگاه
تعمیر و یا تعویض کیبورد
رفع مشکلات مربوط به تاچ پد مدل های مختلف لپ تاپ لنوو
تعمیر و برطرف نمودن مشکلات پورت های ارتباطی
تعمیرات مربوط به شارژر، باتری و بلندگوی دستگاه با تخصصی ترین ابزار روز دنیا و …
آشنایی با ویژگی های لپ تاپ لنوو
لپ تاپ های لنوو با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که دارند، امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین کالا های دیجیتال شناخته می شوند.

و فراتر از آن، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید: راحتی، اندازه، وزن و عمر باتری تنها برخی از عواملی هستند که می توانند بر تجربه کلی شما با لپ تاپ تأثیر بگذارند.

لنوو نام تجاری شرکت فناوری چند ملیتی چینی لنوو است. این شرکت در زمینه کامپیوتر، تبلت، گوشی های هوشمند و سایر محصولات الکترونیکی تخصص دارد. در سال 2016، لنوو دومین فروشنده بزرگ رایانه های شخصی از نظر فروش واحد بود. خریداران می توانند از بین انواع لپ تاپ و دسکتاپ یکی را انتخاب کنند. هر کدام به صورت حرفه ای طراحی شده اند تا حداکثر راحتی را با برچسب قیمتی جذاب ارائه دهند.

نام معتبر لنوو
شرکت لنوو با توجه به معنای اسم خود که از ایده و خلاقیت گرفته شده است، تصمیم گرفته است تا در مدل های مختلف لپ تاپ همواره به دنبال نوآوری مطابق با تکنولوژی روز دنیا باشد.

در برخی از موارد لنوو در تولید لپ تاپ ها سعی کرده است نگاهی به سمت آینده نیز داشته باشد که در مورد لپ تاپ های سری IdeaPad Yoga 13 و Lenovo Yoga 2 Pro به موفقیت هایی نیز دست پیدا کرد.

این مدل از لپ تاپ ها با نگاهی به نیاز های کاربران به تکنولوژی های آینده نیز مانند چندکاره بودن مجهز شده بودند و به راحتی کاربر می توانست این محصولات را به عنوان یک تبلت نیز مورد استفاده قرار دهد و برای تعمیرات لپ تاپ لنوو دغدغه ای نداشته باشد.

در سال های اخیر همواره لنوو به عنوان یکی از چند شرکت برتر در زمینه ی تولید و فروش لپ تاپ ها معرفی شده است.

همین موضوع نمایانگر استقبال مشتریان از محصولات لنوو بوده که البته باعث بالا رفتن اهمیت بحث پشتیبانی از محصولات شرکت را بالاتر می برد.

یکی از محبوب ترین های لنوو
یکی از محبوب ترین مدل های لپ تاپ لنوو لنوو ThinkPad X1 Carbon است.

این لپ تاپ فوق باریک و سبک به طور ویژه برای حرفه ای های تجاری که نیاز به کار در حال حرکت دارند طراحی شده است.

دارای طراحی مشکی براق با حسگر اثر انگشت و دوربین تشخیص چهره Windows Hello برای اطمینان از ورود ایمن.

از دیگر ویژگی های عالی می توان به گرافیک اختصاصی و صفحه نمایش HD با پشتیبانی لمسی اشاره کرد.

برای کسانی که از بازی لذت می برند، حتی یک پردازنده گرافیکی اختصاصی Nvidia GeForce MX150 برای پخش روان ویدیو و اتصال 4G LTE با سرعت دانلود تا 1 گیگابیت بر ثانیه وجود دارد.

در ادامه به بررسی مشکلات و نحوه تعمیر لپ تاپ لنوو می پردازیم با ما همراه باشید.
وجود ویژگی­ های کلاس جهانی در دستگاه‌های لنوو به این معنی نیست که شما متوجه هیچ نقطه ضعفی نخواهید شد. برخی از مشکلات در مورد این دستگاه‌ها وجود دارد که شرکت باید آن‌ها را برطرف کند.

در برخی موارد، ممکن است مشکلاتی در صفحه نمایش پیدا کنید.

راه‌های زیادی وجود دارد که می­توانید مشکلات نمایشگر را برطرف کنید.

با این حال، بهترین راه این است که با شرکت تماس بگیرید و بلافاصله مشکل را حل کنید.

خدمات مراقبت از مشتری در Lenovo فوق‌العاده خوب کار می‌کند. در این زمینه می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

برخی از مشکلات منبع تغذیه در مدل‌های ارزان‌تر Lenovo وجود دارد.

می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو آن‌ها را برطرف کنید یا می‌توانید در این زمینه با شرکت تماس بگیرید.

محمد سلحشوری بازدید : 29 پنجشنبه 05 آبان 1401 نظرات (0)

Nothing beats the durability and luxury of natural leather. Quality is our number one priority, full grain leather is of the highest quality and all hides are hand selected for the perfect finish. We are passionate about beautiful shoes, so we are passionate about them. We have completed our specialist care range to protect your leather shoes from everyday wear and tear. Always let wet shoes air dry - never dry them with artificial heat. Riding in heels can damage the soles of your shoes and heels. Due to their delicate nature, finishes such as glitter and embellishments should be worn with caution. If you have recently individual or wholesale leather, we recommend using the following items to increase the life of your product.

 

WATER/STAIN PROTECTION SPRAY

This high-quality, alcohol-free spray protects leather from water, stains and stains and prevents tarnishing. Perfect for leather, can be used on any material except patent leather, and can be used in any color. For added protection, we recommend spraying several times before wearing. After that, you can continue to spray your leather shoes with additional coats on a regular basis, depending on how often you wear them. Available in small pump sizes that can be purchased online or in stores as large ozone friendly aerosols.

 

Leather Conditioner

Shoe leather, like your own skin, needs regular moisturizing and conditioning. Our leather conditioner cleanses, nourishes and moisturizes while supporting impregnation. Both lanolin-based and wax-based, ideal for all types of leather:

smooth, patent and even leather-like materials. It also removes surface residue and leaves a glossy finish. We recommend using our polishing cloth.

 

BEESWAX

Softens and protects all smooth leathers, restores natural oils and enhances finish. This is only suitable for medium to dark leather. FUN TIP: Rub

Beeswax into the lining of your leather shoes to soften uncomfortable hard spots. Our beeswax also helps impregnate leather!

 

RENOVATING POLISH

When you need a color refresher to add pigment to your shoes, Renovating Polish is the way to go. This nourishes and conditions the leather, refreshing color and covering scuffs and scratches. The polish is a water-based wax formulation that gives an excellent high gloss finish. Recommended for use on smooth or grained leather. Available in a variety of colors to match your shoe collection. Apply with our shoe brush or polishing cloth. Use Instant Shine to enhance color.

 

SHOE GEL

This transparent gel cleans, moisturizes, protects and cares for shoe leather. For use on smooth and delicate leathers such as calf, goat, snake/crocodile and especially metallic. Also, this is available in all colors! Apply with our polishing cloth. It also smells so good (how good!) that you can use it on sandals to soften the cutting straps.

 

Patent Leather Dressing

Black or Neutral Patent Leather Dressing cleans, conditions and shines patent leather, but is also suitable for high gloss synthetic plastics and vinyl. We highly recommend applying a polishing cloth before wearing for the first time.

 

Shoe Brush The natural bristles of the

Shoe Brush are gentle on leather and spread the product evenly for a glossy finish. Use a shoe brush to remove excess dirt and dust from your shoes. You can also use a brush to apply shoe polish or wax to gently polish your shoes. Use this to apply renovation polish and beeswax.

 

POLISHING CLOTH

Superior glossy polishing cloth made from high quality lint free cotton with durable hemmed edges. Use to apply leather conditioners, shoe gels, patent leather conditioners, renovation polishes and shoe gels. Apply a small amount of product to a cloth and gently rub your shoes in small circular motions. Polish your shoes until they are shiny.

 

Instant Shine

This miracle sponge contains silicone oil and impregnating wax for a superior high gloss finish. Suitable for smooth and grained leather in all colors. Apply to shoes with applicator sponge on first use or after applying Renovating Polish or Leather Conditioner.

محمد سلحشوری بازدید : 39 پنجشنبه 07 مهر 1401 نظرات (0)

در این مقاله میخوام راجع به روتاری جوینت های مخصوص بخار مطالبی را به زبان ساده ارایه بدم که مطمئنم خیلی کاربردی خواهد بود . لازم به ذکر است مقاله ذیل با توجه به شرایط کاری صنایع ایران نگارش شده است .کلیه مطالب فارسی در خصوص اتصالات دوار با هدف کمک به مصرف کنندگان محترم توسط بنده در گوگل خلق شده است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

روتاری جوینت ها را میتوان به دو دسته سرد کار و‌ گرم کار تقسیم کرد . روتاری های سرد کار معمولا در دمای کمتر از ۱۲۰ درجه و روتاری های گرم کار در دمای بیشتر از ۱۲۰ درجه تا نهایت ۳۵۰ درجه سانتیگراد قابل استفاده می باشند . روتاری های سرد کار می تونن دمای پایین و سرعت دورانی بالا( تا ۲۴۰۰۰ دور بر دقیقه ) را تحمل کنند.

 

روتاری های گرم کار معمولا دمای بالا تر از ۱۲۰ درجه و سرعت دورانی کمتر از ۱۰۰ دور بر دقیقه را تحمل میکنند .

در ایران غالبا این نوع روتاری جوینت ها در بازه دمایی ۱۲۰ تا ۲۴۰ درجه استفاده می شوند . معمولا روتاری جوینت های بخار و روغن داغ با پوسته چدنی و شافت استیل یا برنجی تولید میشوند . در ایران روتاری جوینت های بخار و روغن داغ با دو‌ نوع سیل آبندی گرافیتی و پلیمری تولید میشوند . در مواقعی که دمای سیال کمتر از ۲۴۰ درجه و سرعت دوران کمتر از ۶۵ دور بر دقیقه باشد و نصب صحیح انجام شود ، سیل پلیمری با عمر متوسط جوابگو خواهد بود .

سیل های گرافیتی دمای ۲۴۰ درجه و گاها ۳۰۰ درجه و سرعت دوران تا ۲۰۰ دور بر دقیقه را ساپورت میکنند ولی شرایط نصب و کار آنها به دلیل حساسیت گرافیت بسیار حساب شده میباشد .

اولا باید سیستم فیلتراسیون میکرونی در مسیر حرکت سیال وجود داشته باشد و دوما نحوه نصب روتاری جوینت بسیار مهم میباشد. 

بی دقتی در نصب بشدت از عمر کاری روتاری جوینت میکاهد.

با توجه به تجارب بنده در ۲۰ سال اخیر به جرات میتوانم بگویم بیش از ۹۵ درصد صنایع ایران هیچ گونه سیستم فیلتراسیون میکرونی به صورت استاندارد ندارند . از این رو استفاده از روتاری با سیل های پلیمری ( البته نوع اصلی ) پیشنهاد میشود . هزینه تولید سیل های پلیمری مقرون به صرفه بوده و در صورت تعویض به موقع روتاری جوینت برای شما سالها کار خواهد کرد. نا گفته نماند عمر سیل پلیمری از گرافیتی کمتره ولی دو مزیت اصلی داره اول اینکه اگر به موقع عوض بشه هیچ آسیبی به شافت نمیزنه و دوم اینکه توسط مصرف کننده قابل تعویضه و نیازی به لپینگ شافت و سیل آبند توسط دستگاه مخصوص نیست .

شرکت خوشنام ( مهرگان سابق ) تحت برند TOP SEAL روتاری جوینت های بخار را در انواع ۱/۲ الی ۴ اینچ ‌و در بازه دمایی تا ۲۴۰ درجه سانتیگراد تولید میکند.

برای اطلاعات بیشتر منبع بررسی شود

منبع: https://rotaryjoint.ir

محمد سلحشوری بازدید : 36 یکشنبه 20 شهریور 1401 نظرات (0)

Lenovo در سال 1984 به عنوان یک شرکت تجاری کامپیوتر چینی تاسیس شد. از سال 2004، این شرکت بزرگترین تولید کننده لپ تاپ در چین بوده و بعد از کسب بخش تقسیمات آی بی ام در سال 2005، چهارمین تولید کننده بزرگ درسطح جهان است. علاوه بر دسکتاپ و نوت بوک، این شرکت همچنین تولید مانیتور، پروژکتور، سرور و غیره را انجام می دهد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

G510 Lenovo
کمپانی لنوو که نیاز های کاربران زیادی را در زمینه لپ تاپ برآورده می کند، در سال 2011 طرحی جدید از سری G  را به نام

G510 Lenovo رونمایی کرد. G510 Lenovo یکی از پرفروش ترین مدل های رونمایی شده بود و با طراحی خاص خود قابلیت مطرح بودن در بازار لپ تاپ را دارا می باشد.

طراحی G510 LENOVO   
G510 Lenovo  لپ تاپی کاربر پسند بدون سیستم عامل ویندوز است. شرکت Lenovo رنگبندی مختلفی برای G510 Lenovo

 در نظر گرفته است ، جنس G510 Lenovo از پلاستیک مات می باشد که جلوی انعکاس نور را می گیرد. در کل طراحی زیبای ساختاری به یکی از اولویت ها در زیبایی این لپ تاپ تبدیل شده است .

صفحه نمایش G510 LENOVO 

G510 Lenovo

G510 Lenovoدارای نمایشگر 15.6 اینچی با resulution 1366x768 می باشد  ،بنابرین در عرضه تصاویر کاملا واضح  و رنگبندی بدون نقص موفق بوده است. این موضوع باعث شده تا نور و کنتراست G510 Lenovo نصبت به سایر مدل های قبلی بهبود یابد. از مشکلات نمایشگر باید به محدودیت زوایای مختلف دید و از بین رفتن دید کافی در شرایط نور زیاد مانند نور آفتاب اشاره کرد .  صدای خروجی از بلندگو به قدر کافی قوی و مناسب می باشد درصورتیکه می خواهید صدای خروجی را تقویت کنید می توانید از اسپیکر های جانبی استفاده کنید .

اتصالات G510 LENOVO 

در   G510 Lenovo  وجود دارد ،همین امر باعث شده تا از نظر اتصالات این لپ تاپ به یک نمونه بی عیب و نقص تبدیل شود. از امکانات دیگر می توان به   Wi-Fi با استاندارد 802.11b/g/n هم اشاره کرد. سایر اتصلات موجود در G510 Lenovoشامل  port USB 2.0 ، پورت Gigabit network، خروجی  وی جی ای، port HDMI و  قسمت SD می باشد.

کیبورد G510 LENOVO 

G510 Lenovo

G510 Lenovo   دارای صفحه کلید با طراحی کارشناسانه و حرفه ای می باشد . فاصله در بین کلید های این کیبورد به اندازه ای کاملا استاندارد جوری در نظر گرفته شده تا هنگام تجربه تایپ کردن با آن هیچ گونه مساله ای با آن نداشته باشید و عملیات تایپ با سهولت هرچه تمام تر انجام شود ، همچنین با تعبیه شدن کیبورد عددی در سمت راست قابلیت دسترسی آسان به اعداد با همان مشخصه های کیبورد اصلی دستگاه موجود می باشد.

پردازنده G510 LENOVO 
 
Lenovoدرمدل lenovo  G510 از پردازنده های اینتل استفاده می کند . یکی از قوی ترین آنها cpu  Corei7 است که چهار هسته ای است. با توجه به این که پردازنده چهار هسته ای از توان چهار هسته ای مجاری دیگر هم استفاده میکند در این صورت میتواند در مجموع به هشت هسته می رسد که این قدرت ایجاد شده به کاربر این امکان را می دهد تا بسیاری از عملیات خود را بدون به وجود آمدن مشکلی پردازش کند. همچنین در G510 Lenovo از پردازنده های دیگری به نام Corei5 و  و Intel Pentium Corei3استفاده شده است  .استفاده از این پردازنده ها جهش بزرگی نسبت به مدل‌های سال گذشته محسوب می شود

حافظه رم در G510 LENOVO

حافظه رم در G510 Lenovoمابین مقادیر 2گیگ تا 8گیگ می باشد.در کل با وجود چنین رمی کاربر نباید حین انجام عملیات روزانه اش مشکلی را حس کند و بی هیچ دردسری کار هایش را انجام می دهد.همچنین حافظه hard disc در G510 Lenovo مقادیری مابین 500گیگ تا 1000 گیگ را دارا است و کاربر از نظر ذخیره داده ای مشکلی نخواهد داشت.

G510 LENOVO

کارت گرافیکی 2گیگا بایتی با توانایی ارتقا به 3گیگا بایت به نام ATI Radeon™ HD 8750M 2048MB UpTo 3072MB در در G510 Lenovoموجود می باشد. وجود چنین کارت گرافیکی قوی ای روی این سیستم باعث شده تا علاوه بر اجرای برنامه های گرافیکی و برنامه های مختلف توانایی این سیستم در اجرای انواع بازی های هم بالا باشد و کاربر حین اجرای بازی ها یا عملیات روزانه با مشکلی مواجه نخواهد شد. البته باید اشاره کرد بهره مندی از این کارت گرافیکی قوی موجب افزایش قیمت در G510 Lenovo نسبت به سایر مدل ها شود.

باتری در G510 LENOVO

باتری در G510 Lenovo شامل یک باتری 6 سلولی لیتیوم-یونی است وباید زمان شارژ آن را به گونه ای در نظر گرفت که اگر سیستم به صورت مداوم از اینترنت استفاده کند مدت زمانی حدود دو تا دو ساعت و نیم شارژ آن باقی می ماند . لازم به ذکر است با توجه به وجود انواع پردازنده ها و کارت گرافیکی این مدل روند چشم گیری را پیش رو نمی گذارد.

منبع:مرکز تعمیر لپ تاپ

محمد سلحشوری بازدید : 37 پنجشنبه 06 مرداد 1401 نظرات (0)

اگر شما در حال برنامه ریزی برای رفتن به جاده هستید به یک لیست کامل وسایل مسافرتی خودرو برای یک سفر موفق نیاز دارید. در این مقاله، قصد داریم لوازم جانبی ضروری سفر با ماشین برای رانندگی طولانی را به اشتراک بگذاریم. چند ابزار و وسایل اضافی ماشین می‌تواند منجر به سرگرمی و راحتی بیشتر در آن ساعات طولانی پشت فرمان شود. انتخاب خوبی از بهترین وسایل مسافرتی ماشین برای سفرهای جاده‌ای این کار را انجام می‌دهد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از انواع وسایل مسافرتی خودرو را معرفی نماییم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

بهترین لوازم مسافرتی خودرو

صدها ابزار خودرو و گزینه‌های لوازم جانبی وجود دارد. ما فهرستی از مفیدترین‌ها را جستجو کرده و گردآوری کرده‌ایم تا ساعت‌ها وقت صرف خرید نکنید. هر آنچه که به دنبال آن هستید، این لیست از لوازم ضروری سفرهای جاده‌ای پوشش می‌دهد.

پایه تلفن هوشمند

پایه گوشی هوشمند به شما کمک می‌کند تا دستان خود را آزاد نگه دارید و در هنگام رانندگی از تصادف جلوگیری کنید. پایه را می‌توان به راحتی در چند ثانیه و بدون نیاز به ابزار نصب کرد.

جی پی اس

GPS می‌تواند سفرهای جاده‌ای طولانی شما را بسیار آسان کند. مزایای زیادی برای داشتن GPS در سفرهای جاده‌ای وجود دارد. اول از همه، اگر باتری گوشی هوشمند شما تمام شود، گزینه خوبی خواهید داشت و اگر زمانی برای توقف برای شارژ آن ندارید، نیازی به نگرانی ندارید. همچنین، اگر می‌خواهید برای بنزین یا غذا توقف کنید، لازم نیست نگران جستجوی یک آدرس باشید زیرا دقیقاً به شما می‌گوید که کجا هستید. البته نصب گوگل مپ روی گوشی یک جایگزین رایگان و معتبر است. اما، در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید یا باتری ندارید، چاره‌ای جز شارژ کردن آن نخواهید داشت، که همیشه در سفرهای جاده ای امکان پذیر نیست.

پاور بانک

پاوربانک برای سفرهای جاده‌ای ضروری است. این در اصل یک باتری قابل حمل است که می‌تواند لپ تاپ، تلفن یا سایر دستگاه‌های شما را در حین سفر از مکانی به مکان دیگر شارژ کند. آنها سبک وزن هستند و در اشکال و اندازه‌های مختلف هستند، بنابراین شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب خواهید داشت.

بار بند سقفی

یکی از بزرگترین نگرانی‌ها هنگام رفتن به یک سفر جاده‌ای مساله باربندی است، به خصوص اگر وسیله نقلیه بزرگ نباشد. تنها راه برای امکان پذیر ساختن این سفرها، استفاده از بار بند سقفی ماشین است.

آداپتور USB Car

آداپتور USB ماشین یکی از مهم‌ترین لوازم مسافرتی ماشین است که در یک سفر طولانی باید تهیه شود. شارژ کردن دستگاه شما در حال حرکت می‌تواند دردسرساز باشد. در حالی که سایر لوازم جانبی مانند پاور بانک کار را آسان می‌کنند، نمی‌توانید آن را با یک آداپتور USB مقایسه کنید. با آداپتور USB ماشین، می‌توانید به راحتی به ماشین وصل شوید. همچنین این یک محصول ضروری برای هر راننده‌ای است که از گوشی هوشمند خود برای موسیقی استفاده می‌کند.

یخچال ماشین

یخچال ماشین از وسایل مسافرتی داخل ماشین برای سفرهای جاده‌ای است. این دستگاه به خنک نگه داشتن غذا و نوشیدنی‌های شما کمک می‌کند. می‌توانید دیگر نگران خراب شدن اقلام فاسد شدنی خود نباشید و نیازی به صرف هزینه برای توقف در فروشگاه‌های رفاه نخواهید داشت. این یخچال‌ها قابلیت نگهداری چندین قوطی را دارند و یخ را تا 5 روز نگه می‌دارند. شما این امکان را دارید که هر چه دوست دارید بخورید و نوشیدنی‌های خود را برای روزهای آینده سرد نگه دارید.

بالش مسافرتی

وقتی ساعت‌ها در جاده هستید یک بالش مسافرتی می‌تواند مفید باشد. این بالش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که راحت و جمع و جور باشند و برای هر مسافری که می‌خواهد در شب راحت بخوابد مناسب است.

تخت بادی صندلی عقب

تخت بادی صندلی عقب می‌تواند برای مسافرانی که در جاده‌ها می‌خواهند استراحت کنند یا در هزینه هتل صرفه جویی کنند مفید باشد. تشک بادی ماشین بادی بهترین همراه شما در سفر است و در مجموع یکی از بهترین لوازم جانبی سفرهای جاده‌ای است که باید برای سفرهای چند روزه تهیه کنید.

کیت کمک‌های اولیه همه منظوره

کیت کمک‌های اولیه جمع و جور همه منظوره می‌تواند در سفرهای جاده‌ای مفید باشد. این کیت کمک‌های اولیه برای کمک به شما در ایمن ماندن در سفر طراحی شده است، آنها همه چیز مورد نیاز را برای پاسخ به شرایط اضطراری دارند. این شامل انواع اقلام مفید است – از گاز، باند، و قیچی برای زخم‌ها گرفته تا نوار چسب برای رگ به رگ شدن و سوختگی. این کیت همچنین حاوی داروهایی برای تسکین درد و همچنین دستمال مرطوب الکلی استریل شده است که می‌تواند به عنوان ضد عفونی کننده یا پاک کننده چشم استفاده شود.

کیت کمک اضطراری کنار جاده

برای یک سفر ایمن با ماشین خود یا هر موقعیت غیرعادی که ممکن است در آن قرار بگیرید، یک کیت اضطراری خوب یک ضرورت است. کیت نجات کنار جاده تقریباً هر چیزی را که یک راننده یا مسافر ممکن است در مواقع اضطراری یا شرایط نامناسب نیاز داشته باشد، دارد. این وسایل در کیسه‌ای عرضه می‌شوند که در صورت بروز حادثه می‌توانید همه چیز را در آن نگهداری کنید و تقریباً هر موقعیتی را که ممکن است در حین رانندگی اشتباه پیش بیاید پوشش می‌دهد.

نتیجه گیری:

سفرهای جاده‌ای را نباید ساده انگاشت. همانطور که آنها سرگرم کننده هستند، باید برای این سفرها برنامه ریزی کرد و قیمت وسایل مسافرتی خودرو را آماده کرد. ماشین خود را به لوازم جانبی موثر و ابزارهای سرگرم کننده مجهز کنید و بعد می‌توانید بقیه زمان خود را صرف تفریح از سفرهای جاده‌ای کنید

محمد سلحشوری بازدید : 36 دوشنبه 27 تیر 1401 نظرات (0)

در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌كنند تا اطمینان حاصل نمایند كه داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق نرم افزار crm قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

آشنایی بیشتر با راهکار فروش

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

راهکار حرفه‌ای ارائه خدمات موبایلی

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل جهت دسته‌های مختلف ذی‌نفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذی‌نفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

نرم افزار CRM شرکت سامانه‌های مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آن‌ها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن‌ها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش می‌گذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آن‌ها می‌شود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آن‌ها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند می‌شود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایند.

قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد. قابلیت‌هایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی به‌موقع و به‌روزی را برای کمک به فرایندهای تصمیم‌گیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.

 

محمد سلحشوری بازدید : 33 دوشنبه 27 تیر 1401 نظرات (0)

ارسال کالا به خارج از کشور ممکن است کار بسیار سخت و دلهره آوری به نظر برسد. اما در حقیقت ارسال یک مرسوله پستی به خارج از کشور تفاوت زیادی با ارسال کالا در داخل آن ندارد. تفاوت اصلی ارسال یک مرسوله در داخل کشور و یا به خارج از آن مربوط به روش ارسال می‌باشد. اما روند کار در هر دو شبیه به هم است. ما در این مقاله به بررسی نحوه ارسال بار به خارج از کشور می‌پردازیم و مراحل آن را خدمتتان توضیح خواهیم داد. پس اگر قصد ارسال یک یا چند بسته به خارج از کشور را دارید، مطالعه این مقاله می‌تواند به شما کمک زیادی کند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

نحوه ارسال بار به خارج از کشور

در این بخش از مقاله روند ارسال یک مرسوله پستی به خارج از کشور را مرحله به مرحله توضیح داده‌ایم تا با مطالعه آن به بهترین شکل ممکن با نحوه ارسال بار به خارج از کشور آشنا شوید. در واقع شما برای فرستادن قانونی یک بسته پستی به خارج از کشور، باید مراحل زیر را انجام دهید.

از قانونی بودن کالای خود اطمینان حاصل فرمایید

قوانین مربوط به ارسال و دریافت کالا در هر کشوری متفاوت می‌باشد. شما برای ارسال یک مرسوله پستی به خارج از کشور باید قوانین پستی کشور مبدأ و مقصد را به خوبی بشناسید تا در نحوه ارسال بار به خارج از کشور دچار مشکل نشوید. در واقع مطابق با قوانین هر کشور، ورود یک سری کالا به داخل آن ممنوع می‌باشد. برای مثال ورود مواد مخدر و حیوانات زنده به داخل کشور امارات ممنوع می‌باشد و شما نمی‌توانید این موارد را به کشور امارات ارسال کنید. گاهی اوقات هم در شرایط خاص برای ارسال بسته لازم است که مجوز دریافت نمایید.

یک کارگزار گمرکی حرفه‌ای انتخاب کنید

اهمیت این مرحله به این دلیل است که کارگزار گمرکی به شما کمک می‌کند تا بسته‌ای را که می‌خواهید به خارج از کشور ارسال کنید؛ بدون هیچ گونه تأخیر یا توقف، از گمرک ترخیص شود و تمام مراحل قانونی آن به درستی انجام بگیرد. همچنین در صورت بروز مشکل کارگزار انتخابی شما می‌تواند از جانب شما آن را بر طرف کند. به این ترتیب انتخاب یک کارگزار خوب و مناسب برای ارسال یک مرسوله به خارج از کشور با خیال راحت بسیار ضروری می‌باشد.

اطلاعات مهم درباره مرسوله خود را جمع آوری و یادداشت کنید

در روند نحوه ارسال بار به خارج از کشور، شما باید به یک سری سؤال درباره بسته خود پاسخ دهید تا بتوانید اسناد گمرکی و برچسب حمل و نقل بین‌الملل را دریافت کنید. برای مثال شما باید به سؤالات زیر پاسخ دهید.

هدف شما از فرستادن این بسته به خارج از کشور چه می‌باشد؟

آیا بسته‌ای که قصد ارسال آن را به خارج از کشور دارید وسایل شخص است یا اسناد و مدارک؟

میزان دقیق ارزش کالایی که می‌خواهید آن را ارسال کنید چقدر است؟

کالا که قرار است به خارج از کشور ارسال کنید، ساخت چه کشوری می‌باشد؟

آیا کد کالا مورد نظر خود و کد HTS را دریافت کرده‌اید؟

مشخصات شخصی که قرار است مرسوله را تحویل بگیرد چیست؟

آیا هزینه ارسال و مالیات بار به عهده شما است یا شخصی که قرار است آن را دریافت کند؟

حتماً قبل از اقدام به ارسال مرسوله خود به خارج از کشور جواب تمامی این سؤالات را جمع آوری کنید تا دچار مشکل نشوید.

اسناد گمرکی مورد نیاز را آماده کنید

در روند نحوه ارسال بار به خارج از کشور شما نیاز دارید یک سری اسناد و مدارک را آماده کنید. فاکتور تجاری رایج‌ترین سند بین‌المللی است که باید برای ارسال کالا به خارج از کشور آن را آماده کنید. این فاکتور شامل یک سری اطلاعات است که باید به مقامات گمرکی ارائه شود. فاکتور تجاری کالا به مقامات گمرکی کمک می‌کند تا ارزیابی کنند که کالای مورد نظر می‌تواند به خارج از کشور ارسال شود یا خیر. علاوه بر این، فاکتور تجاری برای تعیین عوارض و مالیات مرسوله هم کمک کننده خواهد بود. غیر از فاکتور تجاری، گواهی مبدأ و لیست بسته بندی از اسناد مورد نیاز برای ارسال یک کالا به خارج از کشور می‌باشد.

صدور برچسب حمل و نقل بین‌المللی

برای صدور بارنامه یا همان برچسب حمل و نقل بین‌المللی به شکل کاملاً قانونی، شما باید یک فرم مخصوص را پر کنید. این فرم حاوی اطلاعاتی مثل نام و نام خانوادگی فرستنده و گیرنده، آدرس و شماره تلفن آن‌ها می‌باشد. پس از پر کردن فرم و مشخص شدن ارزش کالا، ابعاد بسته و وزن آن را اندازه می‌گیرند. بعد از آن برچسب مخصوص مرسوله شما صادر شده و بر روی بسته بندی کالا مورد نظر چسبانده خواهد شد. با صادر شدن این بارنامه، بارنامه مخصوص دیگری هم برای تحویل بسته در کشور مقصد صادر خواهد شد. برای آشنایی با بارنامه می‌توانید به مقاله «انواع بارنامه» مراجعه کنید و با انواع آن آشنا شوید.

بسته بندی درست و اصولی مرسوله

یکی از موارد که می‌تواند در ارسال یک مرسوله به خارج از کشور به شما آرامش خاطر دهد، بسته‌ بندی درست و اصولی آن است. بسته بندی باید محکم، ضد آب و ضد اشتعال باشد تا در صورت بروز هر گونه اتفاق مرسوله شما سالم بماند. با توجه به قوانین شرکت ارسال کننده کالا شما می‌توانید بسته مورد نظرتان را خودتان بسته بندی کنید و یا این که مسئول بسته بندی شرکت این کار را برای شما انجام دهد.

نحوه ارسال بار به خارج از کشور، را طی 6 مرحله به شما عزیزان توضیح دادیم. با رعایت و انجام این مراحل دیگر نگران ارسال بسته خود به خارج از کشور نخواهید بود. در مقاله «بسته بندی بارهوایی» به طور کامل آموزش نحوه بسته بندی را برایتان قرار داده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم مطالعه نمایید.

ارسال به خارج از کشور از چه طریقی صورت می‌گیرد؟

با نحوه ارسال بار به خارج از کشور و مراحل اداری آن آشنا شدید. در این بخش قصد داریم تا به شما عزیزان بگوییم که ارسال بسته به خارج از کشور به چند طریق امکان‌پذیر است.

ارسال از طریق هواپیما : ارسال بسته با هواپیما، سریع‌ترین روش پست یک مرسوله به خارج از کشور می‌باشد. پس اگر می‌خواهید که بسته مورد نظرتان خیلی سریع به دست گیرنده برسد از طریق هوایی اقدام به ارسال بسته خود کنید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که این روش ارسال هزینه بالا و محدودیت بیشتری نسبت به سایر روش‌ها دارد. در مقاله «ارسال بار هوایی» با نحوه ارسال هوایی بار آشنا می‌شوید.

ارسال از طریق کشتی : ارسال از طریق راه‌های دریایی یکی دیگر روش‌هایی است که می‌توان با آن یک بسته پستی را از کشوری به کشور دیگر انتقال داد. فرستادن مرسوله به خارج از کشور از طریق کشتی، یک راه عالی و مقرون به صرفه می‌باشد. شما می‌توانید از این طریق کالاهای بزرگ و حجیم را به راحتی به خارج از کشور ارسال کنید. در این روش برای ارسال مرسوله از کشتی‌های باری بزرگ استفاده می‌شود. نکته قابل ذکر درباره ارسال بسته از طریق کشتی این است که بسته شما مدت زیادی در راه است اما هزینه ارسال آن مناسب خواهد بود.

ارسال بسته از طریق راه‌های زمینی : در این روش از کامیون‌های کانتینری و چادر دار برای ارسال مرسوله استفاده می‌شود. این روش ایمن‌ترین و ارزان‌ترین روش ارسال کالا به خارج از کشور می‌باشد. البته این روش برای ارسال به کشور‌هایی کارآمد خواهد بود که کشور مبدأ و کشور مقصد با یکدیگر مرز خاکی داشته باشند.

هزینه ارسال بار به خارج از کشور از طریق پست

هزینه ارسال بار به خارج از کشور از طریق پست به عوامل زیادی بستگی دارد و به همین دلیل نمی‌توان یک هزینه ثابت و مشخص برای آن اعلام کرد. هزینه ارسال بار به خارج از کشور شامل موارد زیر است:

هزینه بسته بندی مرسوله : بسته بندی یک مرسوله انواع مختلفی دارد. برای مثال برخی از بسته بندی‌ها ضدحریق هستند و از بسته شما در برابر آتش سوزی حفاظت می‌کنند. پس بدیهی است که بسته بندی ضدحریق هزینه بالاتری داشته باشد.

ارزش کالایی که قرار است به خارج از کشور ارسال شود : با توجه به ارزشی که کالای شما دارد، کالای شما بیمه خواهد شد و در صورت نابودی بسته به شما غرامت پرداخته می‌شود. پس هر چه ارزش کالا شما بیشتر باشد، هزینه ارسال آن هم بیشتر خواهد بود.

وزن و ابعاد بسته بندی کالا : هر چه مرسوله شما سنگین‌تر و حجیم‌تر باشد، هزینه ارسال آن به خارج از کشور هم بیشتر خواهد بود.

مقصد و فاصله آن تا کشور مبدأ : هر چه مسافت بین مبدأ و مقصد طولانی‌تر باشد، هزینه ارسال آن هم بیشتر خواهد بود.

روش فریت بار : بسته به این که مرسوله خود را از طریق زمینی، هوایی و دریایی ارسال کنید، هزینه ارسال متفاوت خواهد بود. ارسال از طریق هواپیما هزینه بیشتری نسبت به بقیه روش‌ها دارد.

هزینه شرکت ارسال کننده برای ثبت و ارسال بسته و همچنین هزینه گمرک از مواردی است که بر اساس قوانین کشور مبدأ و شرکت ارسال کننده تعیین می‌شود.

کلام آخر

نحوه ارسال بار به خارج از کشور تفاوت چندانی با ارسال هوایی در داخل کشور ندارد. تفاوتی که وجود دارد مربوط به مراحل اداری، هزینه ارسال، روش ارسال بسته و مدت زمانی است که بسته از مبدأ به مقصد برسد. برای مثال هزینه ارسال یک بسته به خارج از کشور بیشتر ارسال همان بسته در داخل کشور است. پس جای نگرانی برای ارسال مرسوله به خارج از کشور وجود ندارد.

از این که وقت گران بها خود را برای مطالعه این مقاله صرف کردید از شما بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که با مطالعه این مقاله به خوبی با نحوه ارسال بار به خارج از کشور و عوامل تأثیر گذار در هزینه ارسال آشنا شده باشید.

محمد سلحشوری بازدید : 35 دوشنبه 20 تیر 1401 نظرات (0)

خرید پارکت لمینت را می توان یکی از بهترین ایده هایی دانست که برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی منزل می توان از آن استفاده کرد.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

پارکت لمینت ها هم زیبا هستند و محیط منزل را دنج تر و صمیمی تر جلوه می دهند و هم معایب سایر کفپوش های رایج در دکوراسیون داخلی را ندارند. بنابراین اگر بودجه محدودی دارد و قصد دارید تنها با تغییر برخی از عناصر به دکوراسیون منزلتان جانی تازه ببخشید حتماً خرید پارکت لمینت را در نظر داشته باشید. اگر به دنبال راهنمای انتخاب و خرید پارکت لمینت هستید، در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

خرید پارکت لمینت

پیش از آنکه بخواهیم به مبحث خرید لمینت بپردازیم بهتر است در ابتدا بدانیم که پارکت لمینت چیست؟ پارکت به پوشش هایی گفته میشود که معمولا از چوب و یا مشتقات آن ساخته می شوند و به اشکال مختلف قابل اجرا بر روی کف ساختمان میباشند. در گذشته بیشتر از مدل هایی که از چوب طبیعی بودند و در اشکال کوچک به صورت پازلی در کنار هم قرار میگرفتند استفاده میشد که آنها را با نام پارکت کف می شناسند؛ اما پارکت ها مشکلات فراوانی به همراه داشت که خرید پارکت لمینت جایگزین آن شد. از جمله آنها میتوان به تعمیر کردن و ساب و لاک زدن هر ساله اشاره نمود. اما امروزه با فناوری جدید انواع جدیدتری از کفپوش ها به بازار عرضه شده است که با نام پارکت لمینت یا لمینت کف شناخته می شوند. پارکت لمینت ها ظاهری بسیار شبیه به پارکت های تمام چوب دارند، با این حال مواد اولیه به کار رفته در آنها و مراحل پردازش و ساخت آنها کاملاً متفاوت است.

شرایط خرید پارکت لمینت

خوب قبل از اینکه اقدام به خرید پارکت لمینت کنید باید راجع به رنگ، متراژ، ضخامت و به طور کلی ویژگی های کلیدی این محصول آشنا شوید؛ در واقع دانستن این موارد به شما کمک خواهد کرد انتخاب محدودتر و درنهایت خرید پارکت بهتری داشته باشید، در ادامه به بررسی هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.

انتخاب رنگ در خرید پارکت

پارکت لمینت ها در رنگ های متنوعی عرضه می شوند، شاید تا چند سال پیش خرید پارکت لمینت های تیره بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده بودند، اما اخیرا رنگ های روشن نیز جایگاه مناسبی برای خود پیدا کرده اند. رنگ های روشن و ملایم سفید، شیری، استخوانی، کالباسی و کرم از جمله رنگ های روشنی هستند که در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارند.

قهوه ای، گردویی و ماهاگونی نیز از جمله رنگ های تیره پارکت لمینت محسوب می شوند؛  کفپوش های رنگ تیره علی رغم اینکه بسیار شیک هستند، برای فضاهای بزرگ و پرنور هم مناسب هستند و اغلب در پذیرایی های لاکچری استفاده می شوند.

بهترین مدل ها در خرید پارکت
کفپوش لمینت را می توان از نظر شکل ظاهری و ویژگی های سطح به گروه های زیر تقسیم کرد. درواقع برای خرید پارکت لمینت می توان یکی از این موارد را در نظر گرفت.

طرح چوب: در این مدل سطح با روکش پوشیده می شود که آن را بسیار به چوب شبیه می کند، این نوع رایج ترین مدل موجود در بازار است.

های گلاس: در مدل های گلاس طی فرآیندهای خاصی سطح براق و درخشان می شود، به نحوی که در انواع مرغوب مثل آینه تصویر در آن مشخص است، استفاده از آن در فضاهای بزرگ و تالارها توصیه می شود.

برجسته (Embossed): در این نوع برجستگی های ریزی روی سطح را پوشانده و ضمن افزایش اصطکاک سطح که مانع سر خوردن فرش روی آن می شود ظاهری بسیار شبیه به چوب طبیعی دارد.

ساده: مدل ساده در ضمن سادگی جزو محبوب ترین پارکت لمینت ها می باشد و بدون طرح بوده و سطح صیقلی دارد.

شیاردار یا V-Groove: این محصول در ساختار خود میان هر یک از تایل ها درز یا شیار مشخصی وجود دارد، البته در مدل های دیگر نیز شیار وجود دارد با این تفاوت که در پارکت های وی گروو شیار ها کاملاً واضح است.

تفاوت پارکت و لمینت

به طور کلی تفاوت پارکت و لمینت را می توان از جنبه های مختلفی بررسی کرد. در ادامه سعی داریم با برخی از این تفاوت ها آشنا شویم.

جنس پارکت لمینت و پارکت کف

پارکت نوعی از کفپوش است که به طور کامل از چوب طبیعی ساخته شده است و روی آن فرآیندهای دیگری انجام نمیشود؛ فقط چوب درخت را به الوار تبدیل کرده و سپس به ابعاد مناسب برش می دهند و آن را با چسب به کف می چسبانند.

البته در نهایت سطح کار را با ساب و لاک می پوشانند، این نوع پارکت نیازمند نگهداری ویژه می باشد و به دلیل قیمت بالای آن از محبوبیت بالایی برخوردار نیست؛ در مقابل پارکت، لمینت قرار دارد که دارای ساختار چندلایه بوده و برخلاف پارکت از چوب طبیعی تهیه نشده است.

سطح با لایه ای پرینت شده مشابه چوب طبیعی پوشانده می شود که آن را بسیار شبیه به چوب می کند، لبه های لمینت دارای برجستگی ها و فرورفتگی هایی ست که اصطلاحاً به آن کلیک گفته می شود.

تفاوت در نحوه نصب لمینت کف و پارکت

به عقیده بسیاری از کارشناسان حوزه ساخت و تولید؛ مهم‌ ترین تفاوت پارکت و لمینت در نحوه‌ نصب میباشد، به این صورت که برای نصب پارکت باید از چسب مخصوصی استفاده شود که اینکار در صورت ماهر نبودن نصاب، دردسرهای زیادی را به همراه خواهد داشت؛ بعد از اینکه چسب خشک شد سطح پارکت را ساب زده و بعد یک لایه لاک روی آن اجرا میکنند، تقریبا ۲۴ ساعت بعد از اجرای پارکت میتوان وسایل منزل را روی آن چید.

اما لمینت‌ ها برای اجرا نیازی به چسب ندارند زیرا این محصولات در اطرف خود شیارهایی به نام کلیک دارند که به صورت نر و ماده درون هم قرار میگیرند و قفل میشوند، در نتیجه میتوان سطح وسیعی را خیلی سریع و بدون دردسر لمینت کرد، از طرفی به خاطر اینکه برای نصب آن‌ ها از چسب استفاده نمیشود به راحتی میتوان آن‌ ها را جمع و در جای دیگری دوباره نصب کرد.

قیمت پارکت و قیمت لمینت

به طور کلی به این دلیل که پارکت از چوب خام تهیه می شوند پس تعجبی ندارد که قیمت پارکت بالاتر از قیمت لمینت باشد. لمینت کف از فیبر با چگالی بالا تهیه می شوند و به همین دلیل با قیمت مناسب تری عرضه می شوند. به همین دلیل است که خرید پارکت را به افرادی توصیه می کنیم که بودجه محدودتری دارند.

نکاتی مهم خرید پارکت لمینت

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید به مغازه دکوراسیون مراجعه کرده و فروشنده با چرب زبانی از عدم آگاهی شما استفاده کرده و جنس بی کیفیت را با قیمت بسیار بالا به شما بدهد در این شرایط میتوان گفت خرید اینترنتی و اطلاع از نظرات کاربران و اعتماد کرد به برند اینترنتی یک شرکت بسیار بهتر خواهد بود؛ در ادامه سعی می کنیم با دادن یک سری اطلاعات مفید شما را در زمینه لمینت پارکت کمک کنیم.

هنکام خرید پارکت لمینت توجه داشته باشید که بسیاری از فروشگاه ها هیچ گونه تعهدی نسبت به خریدار ندارند و در صورت هرگونه اشکال احتمالی، هیچ گونه موضوعی را قبول نمی کنند. به همین دلیل سعی کنید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و ترجیحا قبل از شروع کار با فروشگاه نمونه کارهای قبلی آن ها را ببینید؛

منبع: دکورچوب

محمد سلحشوری بازدید : 39 سه شنبه 14 تیر 1401 نظرات (0)

علت جوش چانه چیست ؟ تا به حال با معضل جوش‌ چانه روبرو بوده‌اید؟ آیا می‌دانید جوشهای کیستی چانه چیست؟ آیا می‌دانید جوش چانه نشانه چیست ؟ جوش‌ها مهمان‌های ناخوانده و بی‌خطری هستند که باعث آزار فرد می‌شوند؛ به خصوص زمانی که قرار است برای یک مهمانی مهم یا قرار کاری رسمی آماده شود و درست در همان لحظه متوجه یک یا چند جوش مزاحم بر روی چانه می‌شود.

در این مقاله قصد داریم در مورد در مورد جوش چانه صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و به دلیل بار پزشکی و علمی آن نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید(منابع بررسی شود)

جوش‌ها و کیست‌های روی چانه معمولا در اثر نوسانات هورمونی در بازه‌های مختلف سنی رخ می‌دهند. در صورت خفیف بودن جوش‌ها می‌توان آن‌ها را در خانه به راحتی درمان نمود. اما در موارد شدید نیاز به درمان‌های قوی زیر نظر پزشک دارد.در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

گاهی هم جوشهای کیستی چانه در اثر آلودگی، چربی، رشد باکتری در منافذ پوست و … ایجاد می‌شوند. اگر شما هم می گویید جوش چانه خستم کرده و نمیدانید درمان جوش چانه چیست ، اصلا جای نگرانی نیست؛ زیرا قرار است در اینجا ما در رابطه با جوش دردناک چانه صحبت کنیم تا بدانید علت جوش زیر چانه و گردن چیست و به شما کمک کنیم تا چاره‌ای برای درمان انواع جوش کیستی روی چانه و آثار آن پیدا نمایید. پس تا آخر مطالب ما را همراهی کنید.

جوش زیر چانه و گردن نشانه چیست ؟ علت جوش چانه چیست؟

علت جوش زیر چانه و گردن چیست ؟ اکثر جوش‌ها هنگامی بروز می‌کنند که منافذ پوست یا فولیکول‌های مو بسته می‌شوند و چربی‌ها زیر پوست جمع می‌شوند. علت بروز آکنه و جوش‌ چانه چندان پیچیده نیست و می‌توان با درمان‌های پزشکی آنها‌ را به راحتی از بین برد.

این دسته از جوش‌ها بیشتر در سنین 15 الی 35 سال مشاهده می‌شود. براساس گزارشات و تحقیقات صورت گرفته می‌توان از محل بروز جوش آکنه به علت و دلیل آن به راحتی پی برد. برای جوش های کیستی چانه 3 علت عمده وجود دارد که در زیر با مهم‌ترین آن‌ها آشنا خواهید شد.

علت جوش زیر چانه و فک می تواند رژیم غذایی نادرست باشد، در صورتی که جوش‌ها بیشتر در وسط چانه ظاهر می‌شوند وقت آن رسیده که به سالم بودن رژیم غذاییتان شک کنید. معمولا افرادی که فاقد یک رژیم غذایی سالم و متعادل هستند در ناحیه چانه به خصوص وسط چانه دچار جوش می‌شوند. یکی دیگر از دلایل جوش چانه مشکلات روده‌ای است.

علت جوش دور لب و چانه ، مخصوصا در میان بانوان، نشانه‌ای از اختلال هورمونی است. اگر در اطراف چانه دچار جوش‌ کیستی شده‌اید، احتمالا مبتلا به مشکلات هورمونی یا بهم ریختگی هورمون شده‌اید. معمولا در دوران بلوغ، قاعدگی، بارداری و یائسگی شاهد این دسته از جوش‌ها خواهید بود. در پاسخ به سوال ” جوش چانه نشانه چیست ؟ ” مشکلات هورمونی می‌تواند دلیل جوش چانه باشد. همچنین این نوع از جوش چانه از رایج ترین علت جوش در چانه خانمها است.

علت جوش زیر چانه و گلو می تواند استرس باشد. استرس موجب می شود که جریان خون به سمت صورت و سر افزایش یابد. به دلیل ترشح هورمون کورتیزول خونرسانی به سطح پوست به شدت افزایش می یابد و همین امر علت جوش روی چانه و ایجاد التهاب و قرمزی است.

از دیگر دلایل و علت جوش چانه می‌توان به مواردی مانند کم خوابی، عصبی بودن، مصرف بیش از حد قهوه و مواد محرک اشاره کرد.

جوش چانه نشانه چه بیماری است ؟
در واقع در قسمت قبل به سوال ” جوش چانه نشانه چه بیماری است ” پاسخ دادیم اما تقسیم بندی گفته شده را نمی‌توان به طور دقیق درست دانست.

بسیاری از افراد تمایل دارند که بدانند جوش های زیر پوستی چانه نشانه چیست ؛ در ادامه به طور خلاصه توضیح داده ایم که علت جوش زیر چانه چیست. اگر تمایل دارید که به صورت دقیق تر بدانید جوش های زیر پوستی چانه نشانه چیست ، می توانید به قسمت جوش زیر چانه نشانه چه بیماری هایی است مراجعه کنید.

همچنین در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات بلاگ رسمی وب سایت دکتر احمدعلی رجب پور، در خصوص علت جوش زیر چانه و فک و نیز راه های درمان جوش زیر چانه صحبت کرده ایم که می توانید با مطالعه دقیق این قسمت ها، اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و بهترین راه را برای درمان جوش زیر چانه انتخاب کنید.

در هر صورت بهتر است درمان جوش های روی چانه را به موقع آغاز کنید؛ قبل از آنکه باعث آسیب دیدن بافت‌های پوستی شوند. برخی دیگر از دلیل جوش چانه به شرح زیر می‌باشد:

  • استفاده از آلات موسیقی آلوده؛
  • استفاده از کلاه آلوده؛
  • تراشیدن موهای صورت با استفاده از تیغ؛
  • استفاده از کرم‌های عطری؛
  • استعمال دخانیات؛
  • ژنتیک.

علت جوش کیستی چانه :

یکی از شایع‌ترین انواع جوش، جوش و آکنه کیستی در ناحیه چانه است که بیشتر در نوجوانان و زنان دیده می‌شود. علت جوش روی چانه این است که اکثر جوش‌های کیست مانند بیشتر در اثر تغییرات و نوسانات هومونی رخ می‌دهند.

آندروژن نوعی هورمون است که مسئولیت تحریک سبوم را بر عهده دارد. تولید سبوم بیش از حد طبیعی باعث تجمع چربی در منافذ و ایجاد جوش می‌شود. از آن جهت که افراد در تمام دوره‌های زندگی ممکن است دچار نوسانات هورمونی شوند، جوش های کیستی در هر زمان می‌توانند در هر قسمت از صورت به خصوص چانه ایجاد شوند.

البته براساس مطالعات مجله Clinical and Aethetic DermatologyTrusted Source جوش‌ها می‌توانند هشداری برای شروع افسردگی یا وجود اضطراب خفیف در زنان باشد.

استرس و اضطراب‌های مداوم باعث می‌شود که بدن وارد یک حالت مبارزه شود و علاوه بر این که علت جوش زیر چانه و گلو است ، این موضوع یک تهدید برای سلامتی به حساب می‌آید. به همین خاطر، بدن به این حالت واکنش می‌دهد که نتیجه آن افزایش ترشح هورمون آدرنالین و کورتیزول خواهد بود. آدرنالین فشار خون و ضربان قبل را بالا می‌برد. همچنین کورتیزول باعث آزاد شدن قند‌های بیشتری در خون می‌شود. در نتیجه منافد بسته شده و جوش‌ها ظاهر می‌شوند.

همانطور که مشاهده می‌کنید عوامل مختلفی در بروز جوش های کیستی نقش دارند. اما تعیین علت این مزاحم‌های بی‌خطر کاری دشوار نیست. تنها کافی است به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید و در رابطه با علت جوش دور لب و چانه خود با او مشورت کنید.

علائم آکنه‌های کیستی:

آکنه‌ کیستی چانه یکی از جدی‌ترین نوع جوش روی چانه محسوب می‌شود. این جوش‌ها کمی از جوش‌های عادی بزرگ‌تر هستند و عمق بیشتری دارند. به همین خاطر احتمال دارد بعد از بهبود باعث ایجاد حفره بر سطح پوست شوند. آکنه‌های کیستی کمی شبیه دمل‌های پوستی هستند. در زیر سایر خصوصیان جوشهای کیستی چانه آورده شده است:

  • کیست‌های بزرگ و پر چرک؛
  • برآمدگی‌های بزرگ سفید؛
  • قرمزی و التهاب؛
  • حساس به لمس.

جوش چانه یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی است که راهکارهای درمانی بسیاری دارد. در صورت مواجه با جوش‌های مزاحم و شدید بهتر است به یک متخصص پوست مراجعه کنید تا شما را بیشتر در این زمینه راهنمایی کند. در این مقاله از سری مقالات دکتر رجب پور به علت جوش در چانه و دلایل و علت جوش زدن چانه و این موضوع که جوش های زیر پوستی چانه نشانه چیست، پرداختیم و متوجه شدیم که علت جوش چانه نشانه چیست. همچنین به نحوه درمان جوش های روی چانه پرداختیم. در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانید از طریق کامنت با ما در ارتباط باشید و یا نکاتی که از بیان آن غافل شدیم با ما و بقیه خوانندگان به اشتراک گذارید.

محمد سلحشوری بازدید : 32 سه شنبه 07 تیر 1401 نظرات (0)

اینورتر یا کنترل دور موتور Hyundai از تجهیزات الکتریکی محافظت می‌کند. سایت هیوندا مارکت با ارائه انواع اینورتر، قصد دارد تا به مشتری‌های خود قطعات اورجینال، باکیفیت و کاربردی عرضه کند.

 با ما همراه باشید تا به معرفی سایت و محصولات سایت اینورتر هیوندای بپردازیم.

معرفی سایت هیوندای مارکت

در سایت نمایندگی اینورتر هیوندای محصولاتی مانند تجهیزات مسکونی تا عمومی، صنعتی و کارخانه‌‌ای عرضه می‌شود. تمام این محصولات کاربردهای متنوع و گوناگونی دارند. این سایت ایمنی محصولات خود را تضمین می‌کند که به معنای ثبات بیشتر محصولات خواهد بود.

این مارکت علاوه بر اینورتر یک محصول بسیار عالی به نام کلید اتوماتیک هیوندای را در اختیار دارد. کلید اتوماتیک یا همان قطع کننده مدار، یک دستگاه ایمنی الکتریکی است. این محصول برای محافظت از مدار الکتریکی در برابر آسیب‌هایی که ممکن است به علت جریان اضافه یا اتصال کوتاه پیش آید؛ کارایی دارد.

برای برقراری ارتباط با این سایت، می‌توانید از شماره 02133974677 یا آدرس ایمیل این تیم، به نشانی info@co-asa.com استفاده کنید.

امکان مراجع حضوری به آدرس تهران، لاله زار شمالی، کوچه پیرنیا 1، پلاک 10 وجود دارد.

معرفی محصولات سایت اینورتر هیوندای

اینورتر هیوندای، دوام بالا و کنترل گشتاور بسیار عالی دارد. دوام و گشتاور بالا باعث شده تا در شرایط بار مختلف، عملکرد روان کل سیستم تضمین شود. این فناوری کنترل برداری بدون سنسور برای بهینه سازی کار تجهیزات صنعتی بسیار‌ کاربرد دارد و از طریق آن می‌توان میزان کیفیت و کمیت را تضمین کرد.

از دیگر‌ مزیت‌های آن می‌توان به برنامه نویسی آسان، قیمت عالی و ابعاد جمع و جور آن اشاره کرد. به علت داشتن گواهینامه‌هایی همچون (CE، UL / cUL) که با استانداردهای بین‌المللی مطابقت دارند، باعث شده بتوان این محصول را برای تجارت جهانی آماده کرد.

به طور‌ کلی ویژگی عمومی محصولات اینورتر هیوندای به صورت زیر است:

  • طراحی ساده
  • قابلیت‌های گوناگون و‌ متنوع
  • تطبیق با انواع مختلف کاربری‌ها
  • کارایی بسیار ساده و آسان
  • قابلیت اطمینان زیاد
  • بازدهی بالا
  • انعطاف پذیری زیاد و استاندارد

انواع محصولات اینورتر هیوندایN700E ،N700 ،N800S  و N800A هستند. در ادامه مقاله به طور مفصل آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

اینورتر هیوندای N700E

اینورتر هیوندای N700E گشتاور بالا در مدارات با سرعت بسیار پایین دارد. در این محصول قابلیت کنترل سرعت موتورها با استفاده از تکنولوژی تیونینگ پیشرفته وجود دارد. بهبود عملکرد PID کنترل و سیستم احیاء ترمز توکار از دیگر ویژگی‌های این محصول است. خوب است بدانید که تعمیرات و نگهداری آن بسیار راحت و آسان خواهد بود.

مشخصات اینورتر هیوندای سری N700E

  • محدوده توان 4 . 0 – 350 کیلو وات
  • مبداء تقویت 1 فاز 230 ولت 3 فاز 440 ولت
  • محدوده فرکانس خروجی 01 . 0 – 400 هرتز
  • زمان شتاب / کاهش سرعت 1 . 0 – 3000 ثانیه
  • ظرفیت اضافه بار 150%
  • بخش ترمز BRD داخلی تا 22 کیلو وات
  • کنترلر داخلی PID
  • درگاه بازرسی دیجیتال با پتانسیومتر (مانیتورینگ وضعیت موتورها)
  • قابلیت اتصال کنترلر PLC
  • فیلتر EMC یکپارچه در کلاس A

اینورتر هیوندای N700

اینورتر هیوندای N700 یک کنترل دور موتور Hyundai بدون سنسور بسیار پیشرفته در سرعت‌های بسیار پایین و کند است. عملکرد بی‌نظیر آن در کنترل سرعت و گشتاور را نباید فراموش کرد. قابلیت گسترش کارکرد کنترل چند سرعته و بهبود عملکرد ترمز DC از دیگر ویژگی‌‌های این سری اینورتر است.

ویژگی علملکرد پایدار ترمز خارجی برای آسانسورها و جریان و ولتاژ با کیفیت، آن را به یک اینورتر عالی تبدیل کرده است.

مشخصات اینورتر هیوندای سری N700

  • گستره توان از 5 .5 تا 132 کیلو وات
  • منبع تغذیه 380 – 480 ولت +/- 10% 50/60 هرتز
  • محدوده فرکانس خروجی 01 . 0 400 هرتز
  • زمان شتاب / کاهش سرعت 1 . 0 – 3600 ثانیه
  • ظرفیت اضافه بار 150% به مدت 60 ثانیه
  • بخش ترمز BRD داخلی تا 22 کیلو وات
  • کنترل برداری بدون حسگر
  • کنترلر داخلی PID
  • پنل کنترل دیجیتال با پتانسیومتر، قابل جابجایی
  • کنترل از راه دور

اینورتر هیوندای N800S

اینورتر هیوندای N800S در نوار نقاله، پرس، کمپرسور، دستگاه های بسته بندی، پمپ و فن جرثقیل، بالابر، آسانسور و... قابل استفاده است. سری N800S دارای خازن‌های فویل پلاستیک با طول عمر بسیار بالا، کاربردهای ویژه و چوک DC به منظور کاهش هارمونیک‌ها است. این سری می‌تواند از شبکه‌های صنعتی همچون مدباس، اترنت، پروفی باس و‌... پشتیبانی کند.

جالب است بدانید که تعداد ورودی و خروجی‌های آن نسبت به محصولات دیگر اینورتر افزایش پیدا کرده است. ریل DIN داخلی و ابزار کپی پارامتر MCA از ویژگی‌هایی هستند که زمان راه‌اندازی این محصول را کمتر می‌کنند.

مشخصات اینورتر هیوندای سری N800S

  • کاست بازه زمان چرخه به حداکثر رساندن عملکرد کنترلی درایو
  • رابط داخلی RS485
  • 200 ولت کلاس MR7، 400 ولت کلاس MR6 – 9
  • با ماژول های اختیاری
  • پایانه‌های دسترسی آسان

 

اینورتر هیوندای N800A

این محصول تاییدیه‌های معتبر اروپایی و استاندارد IEC61000-3-12 دارد. برای پارامترهای تخصصی و پیشرفته طراحی شده است. به منظور کاهش هارمونیک های ورودی مجهز به چوک DC بوده و در آن برای بالابردن عمر دستگاه از خازن‌های فویل پلاستیک استفاده کردند.

دارای کی پد گرافیکی است که قابلیت جست و جو، تنظیم سریع و رسم منحنی‌های کاری را دارد.

به علت قابلیت وسیع پارامترها و نرم افزارهای تخصصی گوناگون اغلب در مصارف صنعتی می‌توان آن را استفاده کرد.

مشخصات اینورتر هیوندای سری N800A

  • انطباق با استانداردهای جهانی
  • Modbus TCP و Modbus RTU داخلی
  • Profinet I/O یا IP Ethernet به خاطر گزینه نرم افزاری
  • Safe Torque Off، Safe Stop1 و ATEX
  • مطابقت EMC با فیلتر RFI یکپارچه، چوک DC یکپارچه
  • فشرده IP54 / UL Type12 با اثری مانند IP21 / UL Type1
  • نصب ساید بای ساید به جهت IP54 / UL Type12
  • I/O استاندارد + 3 اسلات رایگان
  • گزینه های فیلدباس، قابلیت PLC داخلی
  • راندمان بالا > 97 % + بهینه سازی انرژی، شمارنده انرژی

مزایای استفاده از اینورتر هیوندای

هنگام استفاده از اینورتر هیوندای می‌توانید مزایا و امکانات زیر را دریافت کنید:

  • کاهش مصرف انرژی و برق مصرفی
  • ایجاد گشتاور بالا
  • افزایش طول عمر
  • جریان راه اندازی پایین تر
  • پیشگیری از شوک‌های الکتریکی روی شبکه برق
  • کاهش جریان استارت
  • پیشگیری از تنش‌های ایجاد شده بر روی تجهیزات مکانیکی و استهلاک ادوات مکانیکی
  • کاهش دور موتور
  • کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیر ادوات

جهت خرید و مشاوره تجهیزات کلید اتوماتیک می توانید به لینک زیر مراجعه کنید!

https://iusnews.ir/fa/news-details/428189/

در آخر

به طوری کلی این محصولات برای بهینه سازی تهجیزات طراحی شدند تا کیفیت آنها را بالا ببرند. امید است با معرفی سایت و محصولات سایت اینورتر هیوندای شما را در انتخاب محصول مورد نظرتان راهنمایی کرده باشیم.

 

 

محمد سلحشوری بازدید : 42 سه شنبه 06 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

یکی از جدیدترین نیازهایی که می‌توان جای خالی آن را در بسیاری از کسب و کارها مشاهده کرد، خدمات شبکه است.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

در حالی که تمام امور داخلی و خارجی کسب و کارها به صورت دیجیتالی و با ارتباطات شبکه‌ای انجام می‌شوند، مسلما خدماتی در این زمینه وجود خواهند داشت تا شبکه کسب و کار را بهینه‌سازی کنند. خدمات پشتیبانی شبکه، در راستای بهینه‌سازی شبکه و رفع تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن انجام می‌شود تا احتمال از کار افتادن شبکه کسب و کار به حداقل برسد.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا  یکی از جدیدترین نیازهایی که می‌توان جای خالی آن را در بسیاری از کسب و کارها مشاهده کرد، خدمات شبکه است. در حالی که تمام امور داخلی و خارجی کسب و کارها به صورت دیجیتالی و با ارتباطات شبکه‌ای انجام می‌شوند، مسلما خدماتی در این زمینه وجود خواهند داشت تا شبکه کسب و کار را بهینه‌سازی کنند. خدمات پشتیبانی شبکه، در راستای بهینه‌سازی شبکه و رفع تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن انجام می‌شود تا احتمال از کار افتادن شبکه کسب و کار به حداقل برسد.

از آنجایی که استخدام مهندس آی‌تی و کارشناس شبکه برای هر کدام از کسب و کارها می‌تواند شدیدا هزینه‌بر و مشکل‌ساز باشد، عمده آن‌ها گزینه برون سپاری خدمات شبکه را انتخاب می‌کنند. این کار تنها با عقد یک قرارداد با شرکت‌های خدماتی در زمینه شبکه امکان‌پذیر است و کسب و کارها می‌توانند به سادگی این کار را انجام دهند. شرکت معتبر رایان پشتیبان، قصد دارد مزایا و معایب برون سپاری خدمات شبکه را به شما شرح دهد.

مزایای برون سپاری خدمات شبکه
با توجه به هزینه‌ای که برون سپاری خدمات شبکه به همراه دارد، بدون شک این کار برای کسب و کارها به دلایلی خاص حائز اهمیت است. چنانچه تا به حال تجربه برون سپاری خدمات شبکه کامپیوتری کسب و کارتان را ندارید، بهتر است آگاهی خود را در مورد مزایای این کار افزایش دهید؛ چرا که با دانستن مزایای این اقدام، به صورت قاطعانه نسبت به عقد قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه اقدام خواهید کرد.

هزینه و مشکلات کمتر
زمانی که شما برای خدمات پشتیبانی شبکه با یک تیم مطرح قرارداد می‌بندید، تنها دستمزد آن‌ها را خواهید پرداخت. اعضای این تیم در طول مدتی که با شما قرارداد دارند، هر زمانی که درخواست کنید، در محل شبکه کامپیوتری شما حضور می‌یابند. با این وجود، هزینه همکاری با این تیم‌ها بسیار کمتر از اقدامات مشابه برای استخدام کارشناس بوده و می‌تواند مبالغ هنگفتی را در کسب و کار حفظ کند.

کیفیت بالای خدمات
معمولا شرکت‌های خدمات پشتیبانی شبکه دارای یک تیم متشکل از اعضایی متخصص و مجرب هستند که می‌توانند کارهای خود را به بهترین شکل انجام دهند. البته متخصص و مجرب بودن این اعضا، دلیل کیفیت بالای خدمات آن‌ها نیست؛ بلکه تمام اقدامات و خدماتی که به کسب و کارها ارائه می‌شوند، به صورت تیمی هستند و کوچک‌ترین نقصی در آن‌ها وجود ندارد. با توجه به ارزش سیستم‌های کامپیوتری و قطعات شبکه، به جرئت می‌توان گفت خدمات باکیفیت به تنهایی یک عامل برای محبوبیت برون سپاری خدمات شبکه است.

تعمیر و رفع فوری اشکالات شبکه
شرکت خدمات شبکه، موظف است تا تمام مشکلات ایجاد شده برای شبکه کسب و کارهای طرف قرارداد خود را رفع کند؛ بنابراین مدیران کسب و کار می‌توانند از امنیت و رفع شدن تمام اشکالات شبکه کامپیوتری خود در سریع‌ترین زمان، اطمینان حاصل کنند. البته مواقعی که شرکت پشتیبانی شبکه جهت رفع مشکلات شما به محل کسب و کارتان نیرو اعزام می‌کند، به صورت کاملا شفاف در قرارداد طرفین ذکر خواهند شد تا از اختلافات احتمالی در طول همکاری جلوگیری شود.

سلامت قطعی و مطمئن قطعات شبکه
زمانی که قطعات و سخت افزارهای شبکه کامپیوتری خود را به افراد ناشناخته می‌سپارید، همواره نگرانی در مورد نحوه تعمیرات و رفع مشکلات وجود خواهد داشت؛ اما در برون سپاری خدمات شبکه، این نگرانی به کل از بین می‌رود. شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، در این زمینه کاملا قابل اطمینان بوده و می‌توانید به کار اعضای تیم آن اعتماد داشته باشید؛ چرا که اعضای این شرکت، سابقه فعالیت در تمام حوزه‌های آی‌تی و رفع مشکلات متنوع را دارند و افرادی قهار در این زمینه شمرده می‌شوند.

معایب برون سپاری خدمات شبکه
حالا که مزایای برون سپاری خدمات شبکه را می‌دانید، نوبت به شرح معایب آن می‌رسد. مسلما این اقدام در کنار مزایای منحصر به فرد، معایبی نیز دارد که برخی از صاحبان کسب و کار آن‌ها را حائز اهمیت می‌شمارند. به همین دلیل شناخت معایب این اقدام می‌تواند یک قدم دیگر در راستای جلوگیری از خطا و وقوع مشکلات بزرگ‌تر باشد. در ادامه، توضیحاتی مختصر از معایب برون سپاری خدمات شبکه در اختیارتان قرار می‌گیرد:

مشکلات ارتباطی با شرکت خدماتی
مشکل نداشتن ارتبط مستقیم و قابل اتکا، یکی از معایب برون سپاری خدمات شبکه است. با توجه به شرایط اینترنت کشور و سابقه قطعی چندباره آن در سال‌های اخیر، قطع شدن ارتباط با شرکت خدمات شبکه دور از انتظار نیست؛ بنابراین اگر هر مشکلی در شبکه کسب و کار به وجود بیاید، باید با مشکلات ارتباطی سروکله بزند تا از شرکت طرف قرارداد خود درخواست اعزام نیرو کند. امروزه شرکت‌های معتبر و شناخته شده ارائه دهنده خدمات شبکه، مستقیما با کسب و کارهای طرف قرارداد خود ارتباط برقرار می‌کنند تا هیچ مشکلی در این میان وجود نداشته باشد.

مشکلات امنیتی
زمانی که یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه به تمام اطلاعات شبکه کسب و کارتان دسترسی داشته باشد، مسلما امنیت این اطلاعات چندان قابل اتکا نخواهد بود. البته این مشکل تنها در همکاری با شرکت‌های خدماتی ناشناخته و غیر قابل اعتماد صدق می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید به سادگی و با پیدا کردن شرکت معتمد خودتان، این عیب را از ریشه رفع کنید. برای تسهیل کار شما در پروسه عقد قرارداد، قصد داریم بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه را به شما معرفی کنیم.

شرکت رایان پشتیبان؛ پشتیبان مطمئن و معتمد شبکه کسب و کارتان
مطلب فوق، یک راهنمای جامع برای شما بود تا از مزایا و معایب برون سپاری خدمات شبکه خود آگاه باشید. این کار با وجود اینکه از مزایای بسیاری برخوردار است، معایبی نیز دارد؛ اما این معایب باعث کاهش محبوبیت آن در بین صاحبان کسب و کار نشده‌اند. در نتیجه شما می‌توانید نسبت به عقد قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه خود اقدام کنید.

شرکت رایان پشتیبان، به عنوان یکی از مجموعه‌های قدیمی و شناخته شده در زمینه خدمات شبکه، پذیرای تمام خدمات مورد نیاز کسب و کارها است. تیم اجرایی این شرکت، از اعضایی متخصص و مجرب تشکیل یافته که خدماتی با بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر، به وبسایت رایان پشتیبان مراجعه کنید.

 

منبع: https://www.ana.press/news/652915/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87

 

محمد سلحشوری بازدید : 46 یکشنبه 29 اسفند 1400 نظرات (0)

بسته به نیاز ما، ممکن است هنگام خرید متوجه شویم که لپ تاپ های نو بسیار گران هستند و قیمت بسیار بالایی دارند. بنابراین ما معمولاً تمایل به خرید لپ ‌تاپ استوک داریم، زیرا این نوع لپ تاپ ها عملکرد عالی را با هزینه‌ ای که قابل مقایسه با لپ‌تاپ نو نیست، ارائه می‌کنند.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

امروزه لپ‌تاپ‌ها دیگر یک کالای لوکس نیستند، بلکه برای هر بخش از زندگی، از جمله دانشگاه، محل کار و استفاده خانگی ضروری هستند. متأسفانه بسیاری از لپ‌تاپ‌ها گران هستند و خرید یکی از این لپ‌تاپ‌های جدید می‌تواند بار مالی قابل توجهی به شما تحمیل کند. با این حال خرید یک لپ‌تاپ استوک گزینه‌ای بهتر و ارزان‌تر برای بهره‌مندی از مزایای یک لپ‌تاپ جدید با قیمتی مناسب تر می باشد.

لپ تاپ های استوک چیست؟

لپ‌تاپ‌های استوک لپ تاپ هایی هستند که توسط مشتریان پیش‌خرید می‌شوند و سپس به دلایلی در طول دوره گارانتی به سازنده بازگردانده می‌شوند. گاهی اوقات این لپ تاپ ها به دلایل ساده بازگردانده می‌شوند، مثلاً ممکن است خریدار تصمیم بگیرد که صفحه نمایشی به اندازه بزرگتر خریداری نماید و یا ممکن است نقص جزئی در آن وجود داشته باشد. البته ممکن است این لپ تاپ ها در انبار مانده باشند و اصلا فروش نرفته باشند و توسط شرکت هایی دیگر به کشورهای در حال توسعه انتقال داده شده باشند.

در فروشگاه رایان مارکت انواع لپ تاپ های استوک با تخفیف در اکثر مارک های اصلی موجود است. شایان ذکر است که این لپ تاپ ها از نظر عملکرد مانند لپ تاپ های کاملاً نو هستند. تفاوت اصلی این است که آنها مقرون به صرفه تر هستند.

چگونه یک لپ تاپ استوک خوب انتخاب کنیم؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که نیازهای خود و آنچه را که برای استفاده از لپ تاپ نیاز دارید شناسایی کنید. اگر برند مورد علاقه لپ تاپ مورد علاقه خود را دارید، می توانید تصمیم بگیرید و درباره مدلی که می خواهید بخرید تحقیق کنید. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ برای فعالیت‌های عمومی مانند، گشت و گذار در اینترنت، چک کردن ایمیل‌ها و غیره هستید، هر لپ‌تاپ استانداردی نیاز شما را برآورده می‌کند.

اگر گیمر هستید و به یک لپ‌تاپ گیمینگ با کارایی بالا نیاز دارید، بهتر است لپ‌تاپ‌های استوک با پیکربندی قوی را برای گیمینگ بررسی کنید. اگر فقط برای استفاده تجاری ساده و استفاده از اینترنت به یک لپ تاپ نیاز دارید، یک لپ تاپ متوسط برای رفع نیازهای شما مناسب است. بهتر است که تصمیم بگیرید که چه نیازهایی دارید و سپس یک لپ تاپ استوک را انتخاب کنید که به خوبی برای نیازهای شما مناسب باشد.

آیا خرید یک لپ تاپ استوک ایده خوبی است؟

ما می توانیم با اطمینان به این سوال پاسخ مثبت دهیم. لپ‌تاپ‌های استوک نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند، بلکه با هزینه‌های مقرون به صرفه تری نسبت به لپ‌تاپ‌های جدید، به خوبی با نیازهای شما مطابقت دارند و عملکرد خوبی نیز دارند.

 

هنگام خرید لپ تاپ استوک افراد گزینه های مختلفی را متناسب با نیاز خود در نظر می گیرند. پیدا کردن برند کامپیوتری ایده‌آل می‌تواند کار سختی به نظر برسد، زیرا برندهای مختلف رایانه‌های شخصی زیادی وجود دارند. با توجه به پیشرفت‌های جدید، برندهای رایانه‌های شخصی زیادی شکل گرفته‌اند و اگر دقت نکنید، می‌توانید با برندهای بی کیفیتی مواجه شوید. در ادامه با بهترین برندهای لپ تاپ استوک آشنا می شویم:

لپ تاپ استوک لنوو

شرکت لنوو که در سال 1984 تأسیس شد، یک شرکت جهانی است که مقر آن در پکن است و در زمینه تولید رایانه فعال است. سهم بازار جهانی رایانه های شخصی 25.1 درصد است و پس از آن HP و Dell قرار دارند. درآمد سالانه لنوو نزدیک به 45 میلیارد دلار است و بیش از 60000 کارمند در سراسر جهان دارد.

لنوو یکی از برترین برندهای لپ‌تاپ است و قیمت آن در مقایسه با تولیدکنندگان دیگر کمی بالاست. با این حال، لپ‌تاپ‌های لنوو برای انواع کارها ایده‌آل هستند و می‌توانند توسط هر کسی از جمله گیمرهای حرفه‌ای، افراد تجاری و دانشجویان استفاده شوند. لنوو عمدتاً به خاطر لپ‌تاپ‌های کلاس تجاری خود شناخته می‌شود. این لپ‌تاپ‌ها نه تنها قدرت را ارائه می‌دهند، بلکه طراحی فوق‌العاده‌ای دارند، با مدل‌های Lenovo که مرتباً لیستی از لپ‌تاپ‌های تجاری با بالاترین امتیاز امروزی را تهیه می‌کنند. لپ تاپ لنوو استوک مدل Lenovo ThinkPad X1 Yoga با صفحه‌نمایش عالی و عمر باتری طولانی یکی از جذاب‌ترین و متمایزترین لپ تاپ هایی است که در بازار وجود دارد.

 

لپ تاپ استوک HP

HP  که با نام Hewlett-Packard نیز شناخته می شود یکی از قدیمی ترین برندهای تولید ابزارهای الکترونیکی است. وقتی صحبت از لپ تاپ می‌شود، این شرکت مطمئن‌ترین ‌ها را ارائه می‌کند و محصولات آن ها به طور گسترده توسط گیمرها و حرفه‌ای‌ها استفاده می‌شود. این شرکت برتر لپ‌تاپ یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها را برای دانشجویان می‌سازد و سالانه حدود ۵۳ میلیارد دلار درآمد دارد. از جمله محصولات پر فروش این شرکت می توان لپ تاپ استوک HP Elite X2 1012 G2 را نام برد که معرفی بهترین برند های لپ تاپ استوک نیز این لپ تاپ را شامل می شود.

لپ تاپ استوک dell

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ویندوزی مناسب هستید، حتماً باید سراغ لپ تاپ های Dell بروید. پشتیبانی فنی و پس از فروش آنها واقعاً قابل تحسین است. اکثر لپ تاپ های دل مقرون به صرفه هستند و بیشتر طراحی و سخت افزار آنها بسیار ساده و قدرتمند است. با این حال، همه یک طراحی ساده را دوست ندارند و این تنها دلیلی است که برخی از کاربران از خرید دل اجتناب می کنند.

دلایل مختلفی وجود دارد که دل را به عنوان بهترین برند لپ تاپ ویندوزی معرفی می کند، مانند پشتیبانی، طراحی حرفه ای، قیمت مناسب و دوام. درآمد سالانه این شرکت لپ تاپ حدود 50 میلیارد دلار است و نزدیک به 10000 نفر در این شرکت کار می کنند.  لپ تاپ استوک Dell XPS 9550 Gaming از جمله محصولات پر فروش و عالی این شرکت می باشد که می توانید آن را از رایان مارکت خریداری نمایید.

لپ تاپ استوک اپل

اپل بدون شک یکی از برندهای لوکس در زمینه لپ تاپ ها، گوشی های هوشمند، دسکتاپ و تبلت های لوکس و مدرن است که ما در مقاله معرفی بهترین برند های لپ تاپ استوک به ان می پردازیم. اپل در بخش هایی مانند مشتری مداری، کیفیت ساخت، کاربرپسندی، طراحی، قدرت و نمایشگر از جمله بهترین شرکت های دنیا است. لپ تاپ های آنها بسیار جذاب است و لوگوی اپل با نور پس زمینه در پشت آن را به یکی از بهترین ها برای خودنمایی تبدیل می کند.

اگر چیزی وجود دارد که تقریباً همه در مورد آن اتفاق نظر دارند، این است که لپ‌تاپ‌های اپل بسیار قابل اعتماد و زیبا هستند و به همین دلیل مورد احترام هستند لپ تاپ استوک مدل MacBook Air 2015 از جمله محصولات تولیدی این شرکت می باشد که می توانید آن را از طریق فروشگاه رایان مارکت خریداری نمایید.

محمد سلحشوری بازدید : 50 پنجشنبه 23 دی 1400 نظرات (1)

رزین پرولایت که به آن رزین تبادل یونی نیز گفته می شود، با انجام تبادل یونی و جایگزینی یون ها، یون هایی که باعث سختی آب می شوند را حذف می کند و آب را به اصطلاح، نرم می کند. سختی آب به دلیل وجود کربنات ها و بی کربنات ها ایجاد می شود و باعث گرفتگی لوله ها و رسوب گرفتگی تجهیزات میگردد. مواد ته نشین شده درون سماور و کتری، سختی آب از نوع موقت می باشد. امروزه به جای استفاده از زئولیت های طبیعی یا مصنوعی از رزین پرولایت به دلیل انعطاف پذیرتر بودن آن استفاده می شود. از مهم ترین مزایا و ویژگی های رزین تبادل یونی می توان به احیاء پذیر بودن آن، داشتن مقاومت بسیار بالا، حل نشدن در آب و مقرون به صرفه و اقتصادی بودن آن اشاره کرد.

سختی آب که به 2 نوع سختی موقت و سختی دائم تقسیم می شود، با نماد اختصاری TH نشان داده می شود و مقدار آن براساس ppm اندازه گیری می گردد. سختی موقت آب با کمی حرارت از بین می رود و آب سخت به آب نرم تبدیل می شود. سختی دائم آب با حرارت از بین نمی رود زیرا پیوند بین ترکیبات و عناصر آن بسیار قوی است و حرارت برای از بین بردن پیوند بین آنها کافی نیست. برای از بین بردن این نوع سختی باید از دستگاه سختی گیر رزینی استفاده کرد.

رزین های تبادل یونی به 3 دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

رزین کاتیونی
رزین کاتیونی دارای بار مثبت می باشد و آلودگی های یونی دارای بار مثبت در آب را از بین می برد. رزین های کاتیونی سختی موقت آب را خیلی خوب از بین می برند و باعث نرم شدن آب می شوند. رزین کاتیونی، خود دارای 2 نوع می باشد: رزین کاتیونی اسیدی قوی و رزین کاتیونی اسیدی ضعیف.

رزین کاتیونی اسیدی قوی می تواند تمام کاتیون های موجود در آب را به صورت سدیمی حذف کند و یون های فلزی را با سدیم تعویض می کند. رزین کاتیونی اسیدی ضعیف به جای سولفوریک، دارای گروه فعال کربوکسیلیک می باشد. گروه فعال کربوکسیلیک مانند اسیدهای آلی ضعیف، در محیط اسید یونیزه نمی ‌شوند اما در محیط قلیایی یونیزه می شوند و می توانند یون متحرک خود را تعویض کنند. عمر مفید رزین کاتیونی حدودا 5 الی 10 سال می باشد، البته اگر از آن به درستی و طبق اصول استفاده کنید و آن را به موقع احیاء نمایید.

رزین آنیونی
رزین آنیونی دارای بار منفی می باشد و خاصیت جذب یون ها را دارد. این رزین با جایگزینی یون های منفی، باعث حذف سختی آب و نرم شدن آن می شود. رزین آنیونی، خود دارای 2 نوع می باشد: رزین آنیونی بازی قوی و رزین آنیونی بازی ضعیف. رزین آنیونی بازی قوی قادر است تمام آنیون های موجود در آب را جذب کند. برای احیای رزین های آنیونی قوی، باید از یک باز قوی مانند سود استفاده نمود. رزین آنیونی بازی ضعیف دقیقا مانند رزین کاتیونی اسیدی ضعیف عمل می کند و اسیدهای معدنی را حذف می نماید اما قادر به حذف اسیدهای ضعیف مثل اسید کربنیک نیست. عمر مفید رزین آنیونی، در صورت استفاده درست و احیای اصولی، حدودا 4 الی 6 سال می باشد.

رزین میکس بد
رزین میکس بد از ترکیب و مخلوط شدن دو نوع رزین کاتیونی و رزین آنیونی با یکدیگر، تولید می شود. این ترکیب با کیفیت فوق بالایی انجام می شود و رزین تولید شده نهایی، برای به دست آوردن آب با خلوص بالا مورد استفاده قرار می گیرد. رزین میکس بد از 40 درصد رزین کاتیونی قوی و 60 درصد رزین آنیونی قوی تشکیل شده است.

رزین پرولایت نیز مانند اکسید آلومینوم و... کاربردهای فراوانی دارد و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. در زیر به کاربردها و موارد مصرف این رزین اشاره شده است.

- سیستم تصفیه آب و فاضلاب

- دستگاه های تصفیه آب صنعتی و خانگی

- تجهیزات گرمایشی

- فیلتراسیون بیودیزل

- قند زدایی

- حذف رسوبات آب

و...

رزین پرولایت بعد از مدتی استفاده، به اصطلاح اشباع می شود و دیگر قادر به انجام تبادل یونی نمی باشد. در این حالت و برای استفاده مجدد از رزین، باید آن را احیا کنید. برای شارژ مجدد و احیای رزین باید از محلول آب و نمک استفاده کنید. محلول آب و نمک برای احیای رزین پرولایت معمولا باید بین ۵۰ تا ۱۵۰ گرم در لیتر باشد. شما باید با استفاده از عمل بک واش، محلول آب و نمک را به داخل مخزن سختی گیر هدایت کنید. بعد از چندین بار انجام این کار، رزین دوباره احیا می شود و توانایی تبادل یونی و نرم کردن آب را پیدا می کند. در عمل بک واش، محلول آب و نمک از زیر مخزن استوانه ای دستگاه وارد می شود و با گذشت از صفحات مشبک، به رزین پرولایت می رسد.

رزین پرولایت یکی از بهترین و متداول ترین رزین های پرولایت موجود در بازار ایران می باشد که توسط شرکت پرولایت انگلیس (Purelite) تولید می شود. این شرکت هر 3 نوع رزین کاتیونی، آنیونی و میکس بد را تولید می کند و محصولات تولیدی آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. رزین های کاتیونی و آنیونی پرولایت در بسته های 25 لیتری و رزین میکس بد پرولایت در بسته های 1 لیتری، 5 لیتری و 25 لیتری موجود است و به بازار عرضه می شود.

رزین پرولایت با استفاده از تبادل یونی، یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب سخت را جذب می کند و به جای آنها، یون سدیم را وارد آب می نماید. رزین پرولایت کیفیت بالایی دارد، راندمان کاری را افزایش می دهد، میزان رسوب گذاری روی سطوح و داخل تجهیزات را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

قیمت رزین پرولایت براساس نوع، کیفیت، ظرفیت، وارداتی بودن، اصل یا غیر اصل بودن، برند و شرکت تولید کننده آن تعیین می‌ شود. به طور کلی قیمت رزین سختی گیر اصل و دارای کیفیت بالا گران تر است زیرا رزین دارای کیفیت، مقاوم تر می باشد و در نتیجه عمر بالاتر و طولانی تری دارد. هنگام خرید به تاریخ تولید و تاریخ انقضای رزین نیز دقت کنید زیرا رزین های پرولایت استاندارد و اصل دارای تاریخ تولید و انقضا هستند و این تاریخ ها روی بسته بندی آنها چاپ شده است.

محمد سلحشوری بازدید : 37 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

ساخت سوئیچ هیوندا

ساخت سوئیچ و ریموت هیوندا یک کار بسیار تخصصی است و انجام آن نیاز به نیروی متخصص دارد. با گذشت سال‌ها ریموت خودروها ساختار و طراحی پیچیده تری پیدا کرده‌اند. خودروهای شرکت هیوندا از این قاعده مستثنی نیستند. ریموت خودرو امنیت آن را تضمین می‌کند. برای تعریف و ساخت سوئیچ هیوندا به شکل اصل و یدک به تجهیزات خاصی نیاز است. کلید کار با نیروهای متخصص و ماهر و با ابزارآلات مناسب ساخت سوئیچ هیوندا را به طور تخصصی انجام می‌دهد.

خدمات کلیدکار شامل بازکردن درب خودرو در محل، ساخت سوئیچ هیوندا در انواع مدل‌های این خودرو، کددهی و پروگرام سوئیچ هیوندا، ساخت سوئیچ گمشده خودرو هیوندا، پاک کردن ریموت، تعویض قاب و باتری و ساخت سوئیچ یدک هیوندا است.

خودرو هیوندا

شرکت هیوندای موتور در سال دسامبر سال 1967 تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت بیش از یک سوم از سهام کیا را در اختیار دارد و همچنین مالکیت کامل دو شرکت تجاری شامل زیرمجموعه خودروهای لوکس خود، جنسیس موتور و یک برند فرعی خودروهای الکتریکی را در اختیار دارد. این سه برند مجموعا گروه هیوندای موتور را تشکیل می‌دهند.

ساخت سوئیچ هیوندا النترا

خرید و فروش  هیوندای النترا نزدیک به 40 سال است که در کمپانی هیوندا ادامه دارد. این خودرو برای اولین بار در سال 1990 به‌عنوان یک سدان سایز متوسط وارد بازار کره جنوبی شد.

خدماتی که در کلید کار در مورد ساخت سوئیچ هیوندا النترا ارائه می‌شوند شامل این موارد است: ساخت سوئیچ النترا، کپی ریموت النترا، پروگرام و تعریف ریموت، ساخت سوئیچ و ریموت یدک، کددهی ریموت النترا، پروگرام و تعریف ریموت هیوندا النترا، کددهی و پاک کردن کد ریموت برای سوئیچ‌های گمشده، تعمیر و تعویض قاب و باتری ریموت النترا، تراش تیغه کلید هیوندا النترا، خام کردن ریموت هیوندا و... .

ساخت سوئیچ کیا

ساخت سوئیچ کیا نیاز به افراد متبحر و با تجربه دارد. هزینه‌ تعمیرات و نگهداری خودرو‌ها بسیار بالاست پس بهترین روش گرفتن خدمات مقرون به صرفه، مناسب و تخصصی است. برای حفظ امنیت خودرو خود لازم است که شما خدمات مربوط به خودرو خود را پیش افراد متخصص انجام دهید. این خدمات شامل ساخت سوئیچ خودرو کیا شما نیز می‌شود. ساخت سوئیچ کیا نیاز به دانش و تجربه کافی و همچنین امکانات به مخصوص خودروهای هوشمند و امروزی دارد. در مورد ریموت کیا بیشتر بخوانید:

https://kelidcar.com/%d8%b1%db%8c%d9%85%d9%88%d8%aa-%da%a9%db%8c%d8%a7/

 

در نسل جدید سیستم کیلس، کلید مکانیکی تراش خورده ای داخل ریموت می‌باشد. پروگرام ریموت کیا باید با تراش تیغه اضطراری انجام شود . همچنین برای کددهی سوئیچ کیا فقط با ارسال ریموت یدک خودرو نمی‌توان اقدام به پروگرام سوئیچ کرد.

ساخت سوئیچ کیا سراتو

کیا سراتو خودرویی است که از سال ۲۰۰۳ تولید می‌شود. این خودرو در مدل‌های سدان، هاچبک و کوپه تولید می‌شود. خدمات کلید کار برای این خودرو شامل ساخت سوئیچ کیا سراتو، باز کردن درب خودرو، پاک کردن سوئیچ و ریموت کیا سراتو برای کلیدهای گمشده، خام کردن سوئیچ و ریموت‌های کی لس، ساخت و پروگرام سوئیچ و ریموت کیا سراتو، تعویض و تعمیر قاب ریموت و... است.

ساخت سوئیچ کیا اسپورتیج

خدمات ما برای خودرو کیا اسپورتیج شامل ساخت سوئیچ کیا اسپورتیج، تعویض و تعمیر قاب ریموت و تعویض باتری ریموت کیا، پروگرام و تعریف ریموت اسپورتیج، کددهی و خام کردن سوئیچ اسپورتیج و... است.

ساخت سوئیچ اپتیما

خدمات ما برای خودرو کیا اپتیما شامل ساخت سوئیچ اپتیما، تعویض و تعمیر قاب ریموت و تعویض باتری ریموت اپتیما، پروگرام و تعریف ریموت اپتیما، کددهی و خام کردن سوئیچ اپتیما و... است.

ساخت سوئیچ کیا پیکانتو

خدمات ارائه شده برای کیا پیکانتو که توسط کلیدکار انجام می‌شود شامل باز کردن در خودرو، پروگرام و کددهی سوئیچ پیکانتو، ساخت سوئیچ کیا پیکانتو و تعمیر آن، تعویض قاب و باتری سوئیچ و ریموت است.

ساخت سوئیچ لیفان

لیفان در سال 1992 به عنوان یک تعمیرگاه موتورسیکلت با 9 نفر کارمند تاسیس شد. این شرکت در ابتدا «مرکز تحقیقات اتصالات خودروی چانگ کینگ هونگدا» نام داشت. این شرکت در سال 1997 به گروه صنعتی لیفان تغییر نام داد. این شرکت در سال 2003 با ساخت اتوبوس کار خود را گسترش داد. از سال 2004، لیفان به عنوان «بزرگترین تولید کننده موتور سیکلت خصوصی در چین» نامیده می‌شد. در سال 2009، گروه لیفان را به عنوان پنجمین سازنده موتور سیکلت چینی می‌شناختند.

ساخت سوئیچ لیفان X60

خدماتی که کلید کار برای خودرو لیفان X60 ارائه می‌دهد شامل ساخت سوئیچ وریموت لیفان X60 و سوئیچ یدک لیفان، باز کردن درب خودرو لیفان X60، کددهی و ریمو کد لیفان X60، کپی ریموت لیفان، ساخت سوئیچ گم شده خودرو، ساخت کلید، تعریف ریموت و پروگرام سوئیچ لیفان X60 است.

ساخت سوئیچ لیفان 520

خدماتی که کلید کار برای خودرو لیفان 520 ارائه می‌دهد شامل ساخت سوئیچ لیفان 520، ساخت و سوئیچ یدک لیفان 520، تعریف ریموت و پروگرام سوئیچ لیفان، ساخت سوئیچ و قاب ریموت لیفان 520، ساخت کلید و کددهی ریموت لیفان، برداشتن کد، ساخت سوئیچ مفقود شده خودرو بدون نیاز به خود خودرو و در محل، باز کردن درب خودرو لیفان 520 است.

ساخت سوئیچ لیفان 620

کلید کار برای خودرو لیفان 620 خدمات مخصوص شامل ساخت سوئیچ لیفان 620، ساخت ریموت لیفان 620، پروگرام ریموت، کددهی سوئیچ و ریموت لیفان 620،  باز کردن درب خودرو لیفان 620 در محل، تراش تیغه کلید، پاک کردن کد ریموت لیفان 620،  تعریف ریموت لیفان 620، ساخت کلید و سوئیچ یدک لیفان 620 را ارائه می‌دهد.

ساخت سوئیچ برلیانس

برلیانس یک شرکت خودروسازی چینی است که دفتر مرکزی آن درشنیانگ چین است. فعالیت اصلی این شرکت تولید، توزیع و فروش خودروهای سواری BMW در چین است. در مارس سال  2003  BMW و خودروسازی برلیانس با هم به توافق رسیدند که برای تولید خودروهای BMW برای بازار چین تشکیل سرمایه‌گذاری مشترک انجام دهند.

خدمات ارائه شده توسط کلید کار برای خودروهای برلیانس شامل ریموت و سوئیچ یدک خودرو برلیانس، تعریف و کددهی ریموت انواع مدل‌های برلیانس، ساخت کلید و ریموت گمشده، کپی سوئیچ برلیانس، پاک کردن کد ریموت گم شده، بازکردن در خودرو برلیانس در محل، تراش کلید اصلی تعریف کلید برلیانس، ساخت اسمارت کی برلیانس، کپی ریموت برلیانس است.

محمد سلحشوری بازدید : 56 سه شنبه 25 آبان 1400 نظرات (0)

امکان برقراری ارتباط با مردمی از سرزمین های دیگر یکی از ارزوهای هر انسانی است که می خواهد جهان های فرهنگی جدید را تجربه کند. مهم ترین لازمه ی دستیابی به این تجربه اگاهی از زبان های رایج در دنیا می باشد که هر کدام زبان مادری و رسمی بخشی از مردم جهان هستند. در این میان زبان انگلیسی را می توان پرکاربرد ترین زبان بین المللی دانست که با تسلط بر آن می توان با بخش قابل توجهی از مردم کشورهای مختلف ارتباط برقرار کرد. در ایران نیز از دیرباز یادگیری زبان انگلیسی یکی از دغدغه های اصلی کسانی بوده است که می خواهند قصد مهاجرت دارند، پژوهشگر هستند و یا به واسطه ی شغل خود در ارتباط مستقیم با تجارت بین المللی قرار دارند. از این رو تعداد مراکز و آموزشگاه هایی که دوره های آموزش زبان انگلیسی را در سطوح مختلف ارائه می دهند در ایران بسیار زیاد است اما سایر زبان های بین المللی چه جایگاهی در این سبد آموزشی دارند؟

یادگیری زبان های رایج در دنیا

بدون شک انگلیسی تنها زبانی نیست که برای مهاجرت و یا سفر به هر کجای دنیا به ان نیاز داریم. بسیاری از کشورها تنها در صورت تسلط بر زبان رسمی خود ان کشور به شما اجازه ورود و اقامت می دهند همچنین در دهکده جهانی امروز لازم است که تا حدی بر تمام زبان های رایج و پرکاربرد تسلط داشته باشیم تا بتوانیم ارتباط خوب و مفید برقرار کنیم. آلمانی، فرانسوی، سوئدی، عربی، ترکی، چینی، ایتالیایی و اسپانیایی از جمله زبان های پرکاربرد در سرتاسر دنیا می باشند که یادگیری آن ها نیازمند برخورداری از یک برنامه ی اموزشی دقیق و حرفه ای می باشد. در ادامه به طور خلاصه به بررسی تعدادی از این زبان ها می پردازیم.

آموزش زبان آلمانی

زبان آلمانی را با بیش از 95 میلیون نفر استفاده کننده می توان پرکاربردترین زبان در اتحادیه اروپا دانست که زبان اول و یا یکی از زبان های رسمی در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس،لیختن‌اشتاین، لوگزامبورگ، شرق بلژیک، آلتو آدیجه، آلزاس، لورن و جنوب دانمارک می باشد.

یادگیری زبان آلمانی شامل چهار سطح است:

  • سطح مبتدی (A1): در این دوره دو کتاب Menschen A1.1&A2 تدریس می شود. در پایان این دوره زبان آموز می تواند مکالمات ساده روزمره، درک مطلب، نگارش و خواندن متون ساده را انجام دهد. پس از دریافت مدرک این سطح می توانید امور شخصی اولیه و روزمره را به زبان المانی انجام دهید.
  • سطح متوسط (A2): این سطح تکمیل کننده توانایی های سطحی مبتدی بوده و شامل تدریس دو کتاب Menschen A2.1 & A2.2  می باشد.
  • سطح نیمه پیشرفته (B1): این مرحله آغاز یادگیری پیشرفته است. شما برای اخذ پذیرش در یک دانشگاه المانی زبان باید حداقل مدرک سطح B1 را داشته باشید. در این سطح سه کتاب تدریس شده و شما پس از گذراندن این دوره می توانید مطالب پیچیده را درک کرده و مکالمه روان به زبان المانی انجام دهید.
  • سطح پیشرفته (B2-C1): سطوح B2 تا C1 به عنوان سطوح کاملا پیشرفته شناخته می شوند که امکان تسلط کامل بر زبان المانی را فراهم می کنند. برای تدریس این دوره از کتاب Sicher استفاده می کنند.

آموزش زبان ایتالیایی

آغاز یادگیری زبان ایتالیا همیشه با اشتیاق و تازگی همراه است چرا که این زبان یکی از زیباترین زبان های رایج بین المللی بوده و به دلیل تلفظ متفاوت کلمات، زبان اموزان را به خود جذب می کند. زبان ایتالیایی نسبتا آسان است. در صورتی که برنامه ای منظم و حرفه ای برای یادگیری آن داشته باشید می توانید در زمانی نه چندان طولانی به سطحی کاربردی مسلط شوید. متدهای مختلفی برای آموزش این زبان وجود دارند که رایج ترین  آن متد اسپرسو است. در اکثر آموزشگاه های زبان ایران زبان ایتالیایی با متد اسپرسو و با کتاب های این متد تدریس می شود. ایتالیایی یکی از شاخه های زبان لاتین است که شباهت زیادی با دیگر زبان های لاتین مانند رومانیایی، اسپانیایی و پرتغالی دارد.

در متد اسپرسو یادگیری زبان ایتالیایی از سه دوره مقدماتی (primario)، متوسط(  Intermedio) و پیشرفته( avanzato) تشکیل می شود. درجات تسلط بر آن نیز مانند زبان آلمانی دارای سطوح A، B و C است. معروف ترین آزمون بین المللی زبان ایتالیایی آزمون CILS است. این آزمون توسط دانشگاه سیه نا در کشور ایتالیا برگزار شده و دارای سطوح مختلف A1 تا C2 می باشد.

آموزش زبان ترکی استانبولی

در مجموعه ی زبان شناسی به تمام زبان های ترکی، زبان های اغوز گفته می شود که شاخه های متعددی را در بر می گیرد. زبان ترکی راج در کشور ترکیه با نام ترکی استانبولی شناخته می شود و از سه قسمت ترکی قدیمی، ترکی میانه و ترکی جدید تشکیل شده است. در دوره عثمانی کلمات زیادی از زبان های عربی و فارسی وارد زبان ترکی شد که به ترکی عثمانی شهرت یافت. وجود تشابهات بسیار میان زبان ترکی استانبولی با کلمات فارسی، یادگیری این زبان را برای فارسی زبانان آسان نموده است. الفبای زبان ترکی از 29 حرف تشکیل شده که تنها 8 حرف ان صدادار هستند.

آزمون تومر ، شناخته شده ترین آزمون بین المللی زبان ترکی می باشد که اخذ مدرک ان برای کسانی که می خواهند در ترکیه تحصیل یا کار کنند ضروری است. آزمون TOMER توسط Uzaktan Türkce Sinavi برگزار شده و زیر نظر مستقیم دانشگاه انکارا می باشد.

آموزش زبان فرانسوی

بسیاری از مردم جهان تمایل دارند که زبان فرانسوی را به عنوان زیباترین زبان رایج در دنیا یاد بگیرند. چرا که بخش قابل توجهی از ادبیات کلاسیک و مدرن به ادبیات فرانسه تعلق دارد. فرانسوی زبان رسمی بیش از 29 کشور جهان است و یکی از زبان های رسمی تمام دفاتر سازمان ملل می باشد. در ایران نیز افزایش متقاضیان مهاجرت به کشور فرانسه و کبک، ایالت فرانسوی زبان کشور کانادا، موجب افزایش دوره های آموزش زبان فرانسوی با اخرین متد شده است.

زبان فرانسه آزمون های معتبر و بین المللی بسیاری دارد که اصلی ترین موارد آن عبارتند از:

آزمون DELF/DALF: در صورت شرکت در این آزمون و کسب نمره لازم می توانید مدرک DELF/DALF  را دریافت نمایید که نشان دهنده تسلط متوسط شما بر چهار مهارت اصلی خواندن، نوشتن، مکالمه و درک شنیداری است.

آزمون TCF: این آزمون ویژه ی کسانی است که افراد بومی کشور فرانسه نیستند و مهاجر به حساب می آیند. در صورتی که تمایل به تحصیل در یکی از دانشگاه های فرانسه و یا کار در یک شرکت فرانسوی را دارید باید توسط این آزمون تعیین سطح شوید.

آزمون TEF: این آزمون سطح آشنایی افراد غیر فرانسوی با زبان فرانسه را می سنجد. اخذ مدرک آزمون TEF برای تحصیل در دانشگاه های فرانسه لازم است و در صورتی که قصد مهاجرت به مناطق فرانسوی زبان در کشور کانادا را دارید باید مدرک این آزمون را ارائه دهید.

محمد سلحشوری بازدید : 53 یکشنبه 09 آبان 1400 نظرات (0)

صنعت را می توان نیروی پیشران جامعه دانست و تجهیزات صنعتی اجزای اصلی این نیروی قدرتمند هستند. پیشرفت تکنولوژی و امکان بهره مندی از هوش مصنوعی موجب توسعه تجهیزات صنعتی در بخش های مختلف تولیدی، پالایشگاهی، مصارف خانگی، مصارف کشاورزی و غیره گردیده است. آشنایی با تجهیزات صنعتی پیشرفته و استفاده از ان ها در بخش های صنعتی و غیر صنعتی می تواند منجر به بهبود کیفیت محصول نهایی و ارتقاء سطح زندگی گردد. در ادامه به معرفی تعدادی از تجهیزات صنعتی می پردازیم که در حوزه های مختلف کاربرد دارند.

 

فن کوئل چیست؟ عملکرد و انواع آن

فن کوئل ها از جمله تجهیزات سرمایشی و گرمایشی هستند که با هدف تهویه مطبوع در ادارات، واحدهای آموزشی و یا منازل مسکونی به کار گرفته می شوند. فن کوئل ها دستگاه های نسبتا ساده ای هستند که ساختمان آن ها از تعدادی کوئل (ترکیبی از لوله های خم خورده) و فن تشکیل شده است. قطعات اصلی این دستگاه، کوئل، شیر هواگیری، فندک، کلید سلکتوری و فیلتر هوا می باشد.

قیمت فن کوئل سقفی تو کار مدیا

سیستم سرمایشی در فن کوئل به این صورت است که آب سرد وارد کوئل شده و موجب سرد شدن لوله های مسی و پره های آلومینیمی درون آن می شود در همین زمان چرخش فن باعث برخورد هوا با این سطوح شده و هوای خنک را منتقل می نماید. در سیستم گرمایشی نیز ورود آب گرم دورن کوئل موجب افزایش دمای سطوح مسی و پره های آلومینیومی شده و به طور مجدد فعالیت فن باعت برخورد هوا با این سطوج داغ و تولید هوای گرم می گردد. ورود جریان آب سرد و گرم به درون کوئل از طریق یک شیر برقی (سوپاپ سونوئیدی) انجام می شود.

برای تهویه مطبوع هوا در فضاهای بزرگ چندین فن کوئل نصب نموده و تمام ان ها را از طریق لوله کشی آب سرد و گرم به یک سیستم مرکزی چیلر به عنوان منبع سرد کننده و یک پکیج به عنوان منبع گرم کننده متصل می نمایند به این ترتیب دمای هر فن کوئل به طور جداگانه قابل تنظیم خواهد بود.

انواع فن کوئل

فن کوئل ها بر اساس نوع کارایی، محل نصب و شکل ظاهری به انواع مختلفی تقسیم می شوند. به طور کلی انواع فن کوئل عبارتند از:

  • فن کوئل دیواری: این نوع فن کوئل که ظاهری مشابه اسپلیت های دیواری دارد رایج ترین نوع فن کوئل در ساختمان ها می باشد.
  • فن کوئل کاستی: این نوع فن کوئل این قابلیت را دارد که اجزای اصلی آن درون سقف کاذب قرار گیرد و دارای دو مدل دو لوله و چهار لوله می باشد.
  • فن کوئل زمینی: این نوع به طور ایستاده در فضاهای مختلف قرار می گیرد و در مدل های جدید دارای ترموستات و عملکرد اتوماتیک می باشد.
  • فن کوئل دیواری: این نوع به سه مدل فن کوئل سقفی توکار، روکار و مدل ایستاده تقسیم می شود. فن کوئل سقفی توکار داخل سقف تعبیه شده و دارای یک دریچه بزرگ بوده که پرتاب هوای سرد و گرم از آنجا صورت می گیرد. مدل روکار بر روی سقف کاذب نصب شده و مدل روکار ایستاده نیز مشابه اسپیلت های ایستاده می باشد.

 

سیستم روفتاپ پکیج چیست؟

روفتاپ پکیح نوعی از تجهیزات تهویه مطبوع است که می توان ان را ترکیبی از هواساز و چیلر در غالب یک مجموعه یکپارچه دانست. از روفتاپ پکیج با هدف سرمایش، گرمایش، تنظیم رطوبت و فیلتراسیون هوا استفاده می شود. اجزای اصلی یک روفتاپ پکیج را چیلر هوا خنک، کویل آب گرم، کویل حاوی مبرد، فیلتر و تجهیزات رطوبت زنی و فن تشکیل می دهند. یک روفتاپ پکیج دارای سه کانال هوای رفت، هوای برگشت و هوای تازه می باشد. در صورتی که بخواهیم یک سیستم تهویه مطبوع مرکزی برای مجموعه هایی با سالن های بزرگ راه اندازی نماییم، روفتاپ پکیج می تواند بهترین گزینه باشد که عمل سرمایش و گرمایش را با کیفیت مطلوب انجام می دهد.

خرید سیستم روفتاپ پکیج

در سیستم سرمایشی روفتاپ پکیج، چیلر تراکمی هوا خنک شروع به فعالیت کرده و مبرد را به اواپراتور (کوئل حاوی مبرد) منتقل می نماید سپس فن شروع به چرخش می کند و با عبور هوا از اطراف کوئل، کاهش دما یافته و موجب تولید هوای سرد می گردد. در سیستم گرمایشی نیز ابتدا آب گرم از یک منبع گرما مانند موتورخانه یا پکیج دیواری وارد کوئل آب گرم شده و فن با چرخش خود و عبور هوا از آن گرما تولید می نماید.

محل نصب روفتاپ پکیج همان طور که از اسم آن نیز مشخص است غالبا بر روی پشت بام ساختمان ها می باشد و دارای سه دریچه هوای برگشتی از ساختمان، دریچه ورود هوای تازه و دریچه هوای مطبوع خروجی از دستگاه به درون ساختمان می باشد. در این سیستم هوای برگشتی و سیرکوله شده در ساختمان با هوای تازه ترکیب شده و پس از سرد یا گرم شدن و عبور از فیلترهای دستگاه به طور مجدد از طریق دریچه خروجی روفتاپ پکیج وارد کانال های منتهی به فضاهای مختلف ساختمان می شود.

هیت پمپ چیست و چه کاربردی دارد؟

هیت پمپ یا پمپ حرارتی از جمله تجهیزات صنعتی است که می تواند بر اساس یک سیکل تبریدی، حرارت را به نقاط مشخصی منتقل کند. با استفاده از یک هیت پمپ می توان آب سرد یا آب گرم و هوای سرد یا هوای گرم را از طریق یک دستگاه برودتی تولید نمود. سیستم پمپ حرارتی در شرایطی مقرون به صرفه است که قیمت برق ارزان تر از سوخت های فسیلی باشد. اصول پایه مکانیزم یک پمپ حرارتی بر اساس انقباض و انبساط یک مبرد سیال می باشد. هر هیت پمپ از چهار قسمت اصلی اواپراتور، کمپرسور، کندانسور و شیر انبساط تشکیل شده است. در یک پمپ حرارتی دو بخش اواپراتور و کندانسور به طور متناوب نقش یکدیگر را برعهده گرفته و به اقتضای فصل، تولید سرما یا گرما می نمایند. یک نوع خاصیت فیزیکی مبنای عملکرد هیت پمپ را شکل می دهد و آن این است که افزایش فشار موجب افزایش نقطه جوش یک مبرد سیال می گردد. با کاهش دما سیال مبرد به حالت بخار در می آید در حالی که افزایش فشار موجب افزایش نقطه جوش آن می شود.

 

انواع هیت پمپ

هیت پمپ بر اساس نوع عملکرد و اجزای تشکیل دهنده انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • هیت پمپ مکانیکی
  • پمپ حرارتی موتور گازی
  • پمپ حرارتی جذبی با مبرد سیال
  • پمپ حرارتی جذبی با مبرد جامد
  • پمپ حرارتی کربن دی اکسید
  • پمپ حرارتی هیبریدی
  • پمپ حرارتی Thermoacoustic

 

فلومتر چیست؟

دبی سنج یا فلومتر از جمله تجهیزات صنعتی پرکاربرد است که برای اندازه گیری و کنترل جریان سیال در تاسیسات صنعتی و پالایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه متخصصان، اندازه گیری فلو یا جریان سیال را از جمله مهم ترین پارامترهای اندازه گیری در بخش های مختلف یک عملکرد صنعتی می دانند که گاها نقش حیاتی برای تداوم ان دارد. در گذشته برای اندازه گیری جریان سیال نیاز به اندازه گیری دانسیته مواد بود که معمولا خطا به همراه داشت. استفاده از فلومترهای جرمی پیشرفته این مشکل را مرتفع ساخته و اندازه گیری را با دقت بالا به انجام می رساند.

انواع فلومتر

انتخاب فلومتر مناسب بر اساس نوع نیاز، میزان دقت، سازگاری عملکرد با شرایط پروژه و ... از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. انواع فلومتر بر اساس ساختمان و نوع عملکرد عبارتند از:

  • فلومتر الکترومغناطیسی: عملکرد این مدل بر مبنای تغییرات شار مغناطیسی در اثر سرعت سیال جاری می باشد.
  • فلومتر جرمی: نسبت مواد عبوری به زمان را اندازه می گیرد.
  • فلومتر مایعات: میزان آب عبوری از لوله در بازه زمانی را اندازه می گیرد.
  • فلومتر بخار: دارای چهار مدل وریفیس پلیت فلومتر، توربین فلومتر، ورتکس فلومتر و التراسونیک فلومتر است.
  • فلومتر حرارتی جرمی: این مدل از یک سنسور دبی و بدنه تشکیل شده و بخش مشخصی از دبی گازی عبورکرده از بدنه دبی سنج را محاسبه می نماید.
  • فلومتر صنایع غذایی: این فلومتر نیز از انواع فلومتر جرمی بوده و مقدار ماده عبوری را نسبت به زمان محاسبه می کند.

 

محمد سلحشوری بازدید : 68 جمعه 30 مهر 1400 نظرات (0)

شیائومی نوت ۷ یکی از مدل هایی است که در راستای مشتری مداری شرکت شیائومی توانسته است مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید.

برند شیائومی همیشه به دلیل کیفیت عالی محصولات و همینطور قیمت به صرفه و اقتصادی توانسته است سهم بسیار بالایی از بازار های دنیا را به دست آورد.

این قیمت عالی باعث شده است تا بسیاری از مصرف کنندگان گوشی های هوشمند در کشورمان نیز با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر به دنبال خرید گوشی های شیائومی از جمله  مدل های مختلف تلفن های همراه هوشمند این شرکت باشند.

ما در نمایندگی شیائومی قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های گوشی شیائومی نوت ۷ را برای شما شرح دهیم .

شیائومی نوت ۷
برند شیائومیتلاش کرده است در تولید گوشی نوت ۷ خود نیازهای مختلف مشتریان برای داشتن یک گوشی هوشمند عالی و با امکانات مختلف را برطرف کند.

ممکن است نتوان شیائومی نوت ۷ را در با غول های تولید کننده تلفن همراه مثل اپل ایفون مقایسه کرد.

اما استفاده از امکانات با کیفیت عالی و همینطور قیمت مناسب توانسته است باعث فروش بالای این مدل در همه کشور ها باشد.

بنابراین هر اندازه که امکانات بالای گوشی های هوشمند می تواند برای مصرف کنندگان در درجه اهمیت بالا قرار داشته باشد، برای بعضی از آن ها نیز قیمت در اولویت اصلی است.

شیائومی نوت ۷ در ماه ژانویه ۲۰۱۹ در دو نسخه ی گلوبال جهانی و منطقه هند به بازار ارائه شده است.

در ادامه به بررسی مشخصات فنی این تلفن همراه شیائومی می پردازیم.

بررسی مشخصات و امکانات شیائومی نوت ۷
این گوشی نیز مانند دیگر تلفن های همراه ساخته شده توسط شرکت شیائومی، از سیستم عامل اندروید بهره میبرد.

نسخه ی اندروید استفاده شده در این گوشی، ۹ با MIUI10 است.

در سخت افزار شیائومی نوت ۷ از تراشه کوالکوم ۱۴ میلی متری استفاده شده است.

اینروزها پیشرفت تکنولوژی باعث شده  تا بعلاوه بر ارتباط تلفنی، از گوشی های هوشمند به منظور انجام خیلی از امور روزمره و یا بازی ها و برنامه های مختلف استفاده شود.

این امکانات بالا نیازمند یک پردازنده ی عالی در سخت افزار داخلی گوشی های هوشمند است.

شیائومی نوت ۷ در ساختار خود از پردازنده ی عالی و ۸ هسته‌ای(چهار هسته‌ی ۲.۲ گیگاهرتز Kryo 260 و چهار هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتز Kryo 260) استفاده میکند.

این هسته و پردازنده ی قوی باعث افزایش کیفیت و کارایی نوت ۷ می شود.

بهره بردن از پردازنده ی گرافیکی Adreno 512 باعث می شود تا کیفیت تصویر افزایش یابد و زمان استفاده از پردازش های گرافیکی، کاربران نهایت لذت را تجربه کنند.

بررسی مشخصه های دوربین شیائومی نوت ۷
برای اکثر کاربران دوربین تلفن های هوشمند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

و بعضا ممکن است مصرف کنندگان حاضر باشند برای خرید یک تلفن همراه با کیفیت بالاتر دوربین، مبلغ بیشتری نیز بپردازند.

دوربین این گوشی نیز از جمله ویژگی های قابل توجه محصول می باشد.

دوربین اصلی شیائومی نوت ۷  در مدل گلوبال دارای قدرت ۴۸ مگاپیکسلی است.

اما  در نسخه ی هند، قدرت دوربین اصلیُ ۱۲  مگا پیکسل است.

از مهم ترین امکانات دوربین شیائومی نوت ۷ می توان به امکان پانوراما، فلاش دوگانه ی HDR، LED و … اشاره کرد.

با توجه به جذابیت عکس های سلفی در دنیای امروزه، کیفیت دوربین جلویی این دستگاه که برای سلفی استفاده میشود، ۱۳ مگاپیکسل است .

زمانی که با این دستگاه  در حالت ضبط فیلم میباشد می توان آن را در حالت کیفیت های مختلف ذخیره نمود.

صفحه نمایش دستگاه
این مدل از تلفن های هوشمند شرکت شیائومی از نمایشگر IPS LSD لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ بهره میبرند.

سایز نمایشگر این مدل ۶.۳ اینچ است و دارای کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ می باشد.

کیفیت مناسب بدنه
ترکیب رنگ جذاب برای تولید این گوشی می تواند یکی از عامل های خیره کننده برای خرید آن توسط مصرف کنندگان با سلیقه های مختلف باشد.

وزن ۱۸۶ گرمی شیائومی نوت ۷   باعث می شود تا مصرف کنندگان موقع استفاده ی بلند مدت از آن به هیچ وجه احساس خستگی نکنند.

این تلفن همراه امکان پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد که می تواند از آخرین نسل  اینترنت همراه نیز برای این سیم کارت ها بهره ببرد.

دیگر امکانات شیائومی نوت ۷
با استفاده از  امکان شیار دوم سیم کارت می شود از کارت حافظه برای ارتقا حافظه ی داخلی دستگاه تا ۲۵۶ گیگابایت استفاده کرد.

در نسخه ی گلوبال حافظه ی داخلی دستگاه از ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت می باشد که میشود برای یک تلفن همراه با این بازه قیمت بسیار عالی باشد.

شیائومی نوت ۷  از جک .۳.۵ میلی متری برای هندزفری استفاده می کند و از طریق میکروفون اختصاصی، نویز صدا را  کاملا برطرف و حذف می کند.

بلوتوث، رادیو، GPS، باتری لیتیومی غیر قابل تعویض توسط مصرف کننده ، USB2.0 و … از دیگر امکانات و امکانات فنی این گوشی شیائومی به شمار می آیند.

که در عین قیمت مناسب باعث فروش بالای این کالای دیجیتال می شوند.

منبع: تعمیرات گوشی شیائومی

محمد سلحشوری بازدید : 58 جمعه 30 مهر 1400 نظرات (0)

نمایندگی HP در راستای خدمات ویژه و منحصر به فردی که برای پشتیبانی از محصولات مختلف این شرکت در نظر گرفته است، لوازم جانبی HP را با بهترین قیمت و به صورت اصل و اورجینال در اختیار مشتریان قرار می دهد.

اهمیت خرید لوازم جانبی HP به صورت اصل و اورجینال

HP یکی از بهترین برند های دنیا در زمینه تولید لوازم اداری و همچنین تجهیزات دیجیتال می باشد.

محصولات این برند که به کیفیت سخت افزاری و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، مشهور شده اند، دارای اجزا و قطعات مختلفی هستند که برای بالا بردن کارایی دستگاه می تواند از آن ها استفاده نمود.

لوازم جانبی HP یا جز ضروریات دستگاه بوده و نقش مهمی در کارایی آن دارند و یا اینکه به عنوان یک وسیله ی جانبی باعث بالا رفتن کیفیت سخت افزاری و نگهداری و طول عمر بیشتر دستگاه و قسمت های مختلف آن می شوند.

با توجه به کیفیت بالایی که در محصولات اچ پی مشاهده می شود، برای خرید لوازم جانبی این محصولات حتما باید به سراغ مراکز معتبر و نمایندگی های این شرکت بروید تا بتوانید این لوازم جانبی را به صورت اصل و اورجینال تهیه نمایید.

استفاده از لوازم جانبی غیر اصل علاوه بر کاهش کارایی دستگاه، می تواند باعث خرابی قسمت های مختلف آن شود که البته هزینه های بسیار زیادی بر روی دوش سازمان ها، شرکت ها و افراد استفاده کننده از این محصولات می گذارد.

به عنوان مثال فرض کنید اگر یک باتری فرعی و بی کیفیت را برای لپ تاپ اچ پی خود خریداری نمایید، پس از مدتی علاوه بر کاهش کارایی دستگاه در هنگام شارژ و استفاده از آن، باعث خراب شدن قطعات دیگر دستگاه نیز خواهد شد که تعمیر آن ها می تواند هزینه های بالایی را به همراه داشته باشد.

خرید لوازم جانبی HP برای انواع مدل های مختلف لپ تاپ

اگر از هر کدام از مدل های مختلف لپ تاپ اچی استفاده می کنید و قصد تعویض و یا خرید لوازم جانبی مختلف این محصولات را دارید، می توانید از خدمات مرکز ما در این زمینه به خوبی استفاده نمایید.

تمامی لوازم جانبی این محصولات مانند شارژ، باتری، کیبورد، دی وی دی رایتر، ال سی دی، محافظ صفحه نمایش و … را به صورت اصل و اورجینال متناسب با تمامی مدل های لپ تاپ ارائه شده توسط اچ پی خریداری نمایید.

در طول خرید لوازم جانبی HP متخصصین و مشاورین ما در این زمینه، راهنمایی های لازم جهت خرید یک محصول متناسب با مدل لپ تاپ و نوع کارایی مد نظر شما را ارائه می کنند تا بتوانید خرید به صرفه و با ارزشی داشته باشید.

این موضوع به خصوص در مورد لوازم جانبی HP مانند شارژر می تواند اهمیت بالایی به دلیل تاثیر در کارایی باتری دستگاه و البته کارایی دیگر قسمت ها مانند پردازنده های آن داشته باشد.

تمامی لوازم جانبی پرینتر های اچ پی را از ما بخواهید!!!

پرینتر های اچ پی امروزه به عنوان مهم ترین محصولات به کار رفته در سیستم ادارات و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از مهم ترین بحث ها در خرید پرینتر های اچ پی، استفاده از لوازم جانبی اصل برای آن ها می باشد تا در صورتی که قسمت های مختلف دستگاه با مشکل مواجه شده و یا نقصی دارند، بتوانید از این لوازم جانبی برای پرینتر استفاده نمایید.

پرینتر های اچ پی دارای انواع و مدل های مختلفی هستند که شما می توانید در مرکز ما بهترین و با کیفیت لوازم جانبی برای هر مدل مانند شارژر، کارتریج و … را تهیه نمایید.

این محصولات نیز به صورت اصلی و اورجینال بوده و علاوه بر حفظ کیفیت دستگاه می توانند در رشد کسب و کار شما نیز موثر باشند.

استفاده از کارتریج های فرعی می تواند سیستم پرینتر ها را وارد مشکلات جدی نموده و از کارایی آن ها در محیط های مختلف بکاهد.

شارژ کارتریج ها نیز در این مرکز با استفاده از تونر های اصلی انجام می شود تا تمامی دغدغه های شما عزیزان در این زمینه نیز برطرف شود.

قیمت بسیار مناسب برای خرید لوازم جانبی HP
یکی دیگر از خدمات ویژه ی مرکز، ارائه ی انواع لوازم جانبی محصولات لپ تاپ و پرینتر اچ پی با بهترین و مناسب ترین قیمت ها نسبت به سطح بازار اشاره نمود.

هر چند متاسفانه به دلیل عدم رعایت اصل حق کپی در کشورمان، محصولات فرعی و فیک در این زمینه با قیمت های پایین تر به فروش می رسند، اما با توجه به اهمیت خرید لوازم جانبی HP به صورت اصل و اورجینال، می توانید به راحتی متوجه ارزش اقتصادی بالای محصولات ارائه شده در این مرکز شوید.

پس اگر قصد خرید لوازم جانبی اچ پی با بهترین قیمت به صورت اصل و اورجینال را دارید و برای پرینتر و لپ تاپ خود ارزش زیادی قائل هستید، حتما از خدمات نمایندگی اچ پی در این زمینه استفاده نمایید تا بتوانید از نظر اقتصادی نیز در هزینه  های خود صرفه جویی به عمل آورید.

 

محمد سلحشوری بازدید : 309 پنجشنبه 17 تیر 1400 نظرات (0)

اگر در صنعت سنگ بری اطلاعاتی را جمع آوری کرده باشید،میدانید که استان اصفهان قطب سنگبری های کشور می باشد. با وجود شهرک های صنعتی بسیار زیاد مانند:

  • شهرک صنعتی محمود آباد
  • شهرک صنعتی خمینی شهر
  • شهرک صنعتی نجف آباد
  • شهرک صنعتی دولت آباد
  • شهرک صنعتی رضوانشهر

و وجود دیگر شهرک های صنعتی کوچک در سراسر استان متوجه این موضوع خواهید شد.بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور ،شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.این شهرک با مساحت 700 هکتار دارای بیش از 750 واحد کارخانه و کارگاه سنگبری می باشد. کارخانه سنگبری یونیک نیز در این شهرک قرار گرفته است.   سنگ بری اصفهان  

کارخانه سنگبری یونیک:

در کارخانه سنگبری یونیک که در خیابان 46 شهرک صنعتی محمود آباد قرار گرفته است از سال 1398 با هدف ارائه بهترین سنگ های اسلب از هر نوعی فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون سوالاتی در مورد کارخانه سنگبری یونیک برای شما بوجود آمده است که:

    • سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟
  • محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟
  • کیفیت محصولات کارخانه به چه صورت می باشد؟
  • چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟
  • شرایط پشتیبانی مشتریان چگونه است؟
  • آیا کارخانه سنگبری یونیک صادرات را هم انجام می دهد؟

سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

همان طور که به شما گفتیم کارخانه سنگبری یونیک در زمینه تولید تایل و اسلب سنگ فعالیت گسترده ای دارد.   سنگبری اصفهان  

محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟

یونیک انواع مختلفی از محصولات را برای ارائه به شما آماده کرده است. اما تعدادی از محصولات خود را از همان ابتدا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.محصولات اصلی کارخانه را اکثرا سنگ های کریستال یا چینی و سنگ های مرمریت و تراونیکس تشکیل می دهند. تعدادی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم:

محصولاتی که بالا نام برده شد محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک بودند. اما یک سری محصولات جدید وارد کارخانه شده اند که برای اولین بار سنگبری یونیک این سنگ ها را در کشور عرضه کرد. نام این سنگ ، سنگ کریستال تاسوس می باشد. که در مورد آن نیز مقاله ای نوشتیم. برای مطالعه بیشتر در مورد سنگ تاسوس روی آن کلیک کنید.  

کیفیت محصولات کارخانه سنگبری یونیک چگونه است؟

سابقه یونیک در زمینه سنگ بری و تعداد مشتریان بسیار زیاد در این مدت کم نشان می دهد که محصولات ما از کیفیت کافی برخوردار اند.اکنون می خواهیم شما را به بهترین کارخانه سنگبری اصفهان دعوت کنیم و به صورت مختصر برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.

  1. کوپ سنگ را در دستگاه ارّه سالنی قرار می دهیم.پس از چند دقیقه به پلاک های سنگ تبدیل میگردد.
  2. پس از آن توری و اپوکسی را به سنگ اضافه می کنیم.( دقت داشته باشید که در این مرحله کیفیت سنگ شما مشخص می شود.که کارخانه سنگبری یونیک همیشه از بهترین مواد برای سنگ های اسلب خود استفاده می کند. که این موجب میگردد تا بهترین سنگ را به مشتریان خود ارائه دهیم.)
  3. پس از آن که توری و اپوکسی اضافه شد، پلاک ها برای خشک شدن به انبار می روند.
  4. پس از خشک شدن پلاک ها در انبار به وسیله جرثقیل سالنی به دستگاه ساب سنگ فرستاده می شوند.
  5. بعد از ساب و صیقل در دستگاه ساب می توانیم آن ها را برای عموم در نمایشگاه واقع شده در قسمتی از کارخانه به نمایش بگذاریم.

برای توضیحات بیشتر می توانید به مقاله کارخانه سنگبری یونیک مراجعه کنید.   سنگبری اصفهان  

چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟

در کارخانه سنگبری یونیک شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید خرید کنید.

  1. خرید حضوری

در این روش شما به کارخانه سنگبری یونیک تشریف می آورید و انواع سنگ ها را در سالن نمایش می بینید. پس از انتخاب سنگ و مشخص کردن متراژ مورد نیاز خود به دفتر کارخانه می روید تا قرارداد خود را امضا کنید.

  1. خرید تلفنی و غیر حضوری:

شما به صفحه قیمت سنگ می روید و در آن جا از آخرین محصولات موجود در سنگبری یونیک مطلع می شوید. بعد از انتخاب سنگ خود در صفحه قیمت سنگ با شماره مشاورین ما تماس بگیرید.سپس مقدار سنگ را مشخص کنید. مشاورین ما نیز در انتخاب سنگ مورد نظر شما میتوانند به شما کمک کنند. پس از آن قرارداد را برای شما تنظیم می کنند.  

شرایط پشتیبانی از مشتریان چگونه است؟

اگر در اثر حمل و نقل سنگ ها دچار شکستگی یا ترک شوند کارخانه این سنگ ها را برای شما عوض خواهد کرد. یا اگر بخواهید قبل از آن که سنگ توسط کارخانه ارسال شود نوع آن را عوض کنید، این کار را برای شما انجام می دهیم.

*برای اطلاعات بیش تر در این زمینه با پشتیبانی تماس بگیرید.*

 

آیا کارخانه سنگبری یونیک در زمینه صادرات نیز فعال می باشد؟

بله. ما از ابتدای فعالیت کارخانه سنگبری یونیک مانند تعدادی از کارخانه های سنگبری اصفهان فعالیت خود را در زمینه صادرات آغاز کردیم. در حال حاضر سنگ های خود را به کشورهای حوضه خلیج فارس، اروپا و حتی آمریکای شمالی و جنوبی ارسال می کنیم.

سخن پایانی:

اگر به دنبال بهترین ها هستید، به شما توصیه میکنیم که به سایت سنگبری یونیک نگاهی بیندازید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در آن جا اخبار جدید سایت سنگبری یونیک را به شما ارائه می دهیم.

محمد سلحشوری بازدید : 305 شنبه 05 تیر 1400 نظرات (0)

آموزشگاه زبان سخن برتر یکی از بهترین موسسات آموزشی در تهران بوده و زبان انگلیسی را به روش های مختلف به افراد مختلف به ویژه به کودکان و حتی خردسالان آموزش می دهد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان

آموزش زبان انگلیسی به کودکان از اهمیت ویژه ایی برخوردار است و طبق تحقیقات انجام شده یادگیری زبان انگلیسی از سنین پایین تر موفقیت آمیز تر می باشد. به طور کلی می توان گفت تدریس زبان انگلیسی به کودکان روش هایی مخصوص به خود را دارد. برای آموزش زبان به فرزندان تان در بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران ثبت نام کنید.

جلسات آموزشی زبان انگلیسی که برای کودکان برگزار می شود، باید مکرر و کوتاه باشد زیرا جلسات طولانی کودکان را خسته می کند و سطح یادگیری آنها را کاهش می دهد. از آن جایی که ذهن افراد در کودکی آزاد و آماده یادگیری مطالب جدید است، افراد در کودکی خیلی سریع تر و بهتر زبان انگلیسی را یاد می گیرند.

بهترین روش برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، جذاب کردن آموزش است. کلاس درسی که برای کودکان برگزار می شود باید بیشتر جنبه تفریحی داشته باشد و برای کودکان سرگرم کننده باشد. در حقیقت کودکان از طریق بازی و سرگرمی بهتر می توانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. استفاده از بازی های متنوع، یکی از بهترین متد های خلاقانه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. طبق تحقیقات انجام شده بازی می تواند روشی عالی و موثر برای لذت بخش تر کردن یادگیری باشد و روند یادگیری کودکان را افزایش می دهد. به طور کلی می توان گفت استفاده از روش های خلاقانه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، موجب افزایش تمرکز و یادگیری در کودکان و در نتیجه آموزش بهتر می شود.

با توجه به این که کودکان از انجام فعالیت های یکنواخت در کلاس آموزشی خسته می شوند، بهتر است برای آموزش آنها در هر کدام از جلسات آموزشی از یک روش جدید استفاده شود. مدرسینی که به کودکان تدریس می کنند، می توانند برنامه های اصلی خود را برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان داشته باشند ولی بهتر است برای تنوع، نوع برنامه های آموزشی را تغییر دهند.  

 

 

آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت

آموزشگاه زبان سخن برتر، کلاس های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت تشکیل می دهد و افرادی که می خواهند  برای ادامه تحصیل یا کار به کشور های انگلیسی زبان مهاجرت کنند، می توانند با شرکت در این کلاس ها، زبان انگلیسی را به طور کامل آموزش ببینند.

به طور کلی یادگیری زبان انگلیسی برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند، یکی از مهمترین الویت ها می باشد. از آن جایی که انگلیسی زبان رسمی بسیاری از کشورهای دنیا است و در بسیاری از کشورها مردم به این زبان حرف می زنند، یادگیری این زبان از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. آموزشگاه زبان سخن برتر با برگزرای دوره های یادگیری زبان ویژه مهاجرت، این امکان را برای افراد فراهم کرده که با توجه به هدفی که از مهاجرت دارند، در این دوره های ویژه، ثبت نام نمایند.

افرادی که به قصد ادامه تحصیل، اقدام به مهاجرت می کنند، این امکان را دارند که با شرکت در دوره های مخصوص، زبان انگلیسی را به طور آکادمیک آموزش ببینند. زبان آموزانی هم که به خاطر کار و تجارت به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت می کنند، با ثبت نام در کلاس های ویژه مهاجرت کاری، تمامی اصطلاحات و واژه های کاری را یاد می گیرند.

به طور کلی می توان گفت افرادی که قصد دارند به کشور های انگلیسی زبان مهاجرت کنند، باید تمام مهارت های 4 گانه، به ویژه مهارت شنیداری و مکالمه را تقویت کنند. زبان آموزان با خواندن کتاب و مقاله های انگلیسی و همچنین دیدن فیلم، خیلی خوب مکالمات روزمره زبان انگلیسی را یاد خواهند گرفت. یادگیری مکالمات روزمره تاثیر قابل توجهی در روند پیشرفت زبان آموزان می گذارد.

آموزش فشرده زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده یکی از بهترین روش ها برای افرادی است که می خواهند در کوتاه ترین زمان زبان انگلیسی را یاد بگیرند. آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده، تاثیر بسیار خوبی برای افراد داشته و با توجه به این که مطالب درسی بارها برای زبان آموزان تکرار می شود، این مطالب خیلی بهتر در ذهن زبان آموزان می ماند.

به طور کلی می توان گفت تکرار یک موضوع درسی، می تواند تاثیر قابل توجهی در یادگیری داشته باشد. آموزشگاه زبان سخن برتر با برگزرای دوره های فشرده زبان انگلیسی، به افراد کمک می کند تا زبان انگلیسی را خیلی سریع یاد بگیرند. در حقیقت دوره فشرده زبان انگلیسی برای افرادی که می خواهند برای ادامه تحصیل به یکی از کشورهای انگلیسی زبان بروند، بهترین دوره محسوب می شود. یادگیری زبان انگلیسی به صورت فشرده دارای مزیت های زیادی است و افراد  با شرکت در این کلاس ها، می توانند لغات و اصطلاحات کاربردی زیادی یاد بگیرند. علاوه بر این، افراد با شرکت در دوره های  فشرده زبان انگلیسی، می توانند خیلی سریع به مکالمه زبان انگلیسی مسلط شوند.

محمد سلحشوری بازدید : 281 جمعه 14 خرداد 1400 نظرات (0)

همانطور که می دانید هدفون و هدست یک ویجت کاربردی بسیار پرطرفداری که اخیرا مورد توجه کاربران قرار گرفته و همین امر سبب گشته تنوع تولیدات این دسته از محصولات بسیار قوت گیرد و شرکت های تولیدی این محصولات تونع بسیاری را در محصولات خود اعمال نمایند ما در این مقاله قصد داریم در مورد این کالا و قیمت و انواع موجود آن در بازارهای اینترنتی با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

انواع هدفون‌ بی سیم

قبل از این که بخواهید با نکات مهم خرید هدفون بی سیم آشنا شوید، بهتر است انواع آن را به خوبی بشناسید تا بتوانید مدلی متناسب با نوع نیاز خود را انتخاب کنید. هدفون‌ها را می‌توان از نظر نوع نیاز کاربر، نوع‌ قرارگیری بر روی گوش، تولید کننده صدا، رنج فرکانس، امپدانس و موارد دیگر در دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی کرد. تمامی این موارد می‌توانند نقش مهمی در خرید هدفون وایرلس داشته باشند.

هدفون‌ها از نظر نوع اتصال در دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم‌بندی می‎ شوند. هر دو آن‌ها برای اتصال به انواع دستگاه‌ها کاربردی هستند اما در صورتی که با وجود سیم‌ها و گره خوردن مدام آن‌ها مشکل دارید، خرید هدفون بیسیم می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. هدفون‌های بیسیم معمولا از فناوری وایرلس بلوتوث استفاده می‌کنند.

نکات مهم برای خرید هدفون بی سیم

امروزه برندها بسیار زیادی در سراسر دنیا، انواع مدل‌های هدفون‌های بی سیم را تولید می‌کنند. اما تمامی محصولاتی که در بازار یافت می ‎شوند، اورجینال نیستند و یا در زمان تولید آن‌ها، از مواد اولیه مناسبی استفاده نشده است.

به همین دلیل، در زمان خرید هدفون بیسیم نباید بگذارید زیبایی هدفون‌ها شما را گول بزنند و باید موارد مختلفی را بررسی کنید تا بتوانید مدلی را خریداری کنید که بتواند تا سال‌ها با بهترین کیفیت ممکن کار کند. در ادامه مواردی را که در زمان خرید این نوع از هدفون‌ها باید بررسی کنید را بررسی می‌کنیم.

نوع اتصال هدفون وایرلس به سیستم

هدفون‌های بیسیم می‌توانند با استفاده از بلوتوث، NFC و وایرلس به هر سیستم که کاربر بخواهد وصل شود. مطمئنا در میان این روش‌های اتصال، بلوتوث آسان‌ترین است، زیرا امروزه علاوه بر گوشی‌های هوشمند، تقریبا تمامی گجت‌های دیجیتالی مانند اسپیکرها، ساعت‌های هوشمند و … می‌توانند به خوبی از بلوتوث پشتیبانی کنند به طوری که در دستگاه‌های جدید، کمتر از 3 ثانیه طول می‌‎کشد تا هدفون با دستگاه مورد نظر شما هماهنگ شود. همچنین در صورتی که فاصله‌ای در میان فرستنده و گیرنده نباشد، هدفون‌های بلوتوثی می‌توانند تا 12 متر و یا بیشتر نیز کار کنند. (چون 99 درصد هدفون های وایرلس بازار از نوع هدفون بلوتوثی هستند از این به بعد از هدفون بلوتوثی به جای هدفون بی سیم استفاده می کنیم)

کیفیت صدا

یکی دیگر از موارد بسیار مهم که در زمان خرید هدفون بی سیم باید آن را بررسی کنید، کیفیت صدای هدفون است. کیفیت صدایی که در هدفون‌های بیسیم تجربه می‌کنید، به Audio codec هدفون بستگی دارد. کدک در واقع یک ساختار نرم افزاری است که صدا را روی یک دستگاه، رمزگذاری می‌کند و روی دستگاه دیگر، رمزگشایی می‌شود. به همین دلیل، هم سیستم پخش کننده موسیقی و هم هدفون بلوتوث، باید بتواند به خوبی از این کدک‌ها پشتیبانی کند تا کیفیت اصلی و خالص موزیک را ارسال و دریافت کنند. برخی از کدک‌های مشهور و پر استفاده هدفون‌ها، به شرح زیر هستند.

SBC

aptX

aptX HD

AAC

عمر باتری

نکته بعدی که در زمان خرید هدفون بلوتوث باید به آن توجه داشته باشید، عمر باتری هدفون است. تمامی هدفون‌های بی سیم دارای یک باتری قابل شارژ هستند. مطمئنا هر چقدر که این نوع از هدفون‌ها، بزرگ‌تر و حجیم‌تر باشند، فضای بیشتری برای باتری دارند.

عمر باتری‌ در انواع هدفون‌ها، می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، هدفون‌های دور گوشی و یا گیمینگ، می‌توانند تا 30 ساعت هم دوام بیاورند و صدا را با بالاترین کیفیت پخش کنند. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید میزان عمر باتری که شرکت‌های سازنده برای آن درج می‌کنند، در شرایط بهینه و خاص می‌باشد و در دنیای واقعی، معمولا کارایی کمتری دارند.

اندازه و فریم هدفون بلوتوثی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در زمان خرید هدفون بلوتوثی تاثیرگذار باشد، اندازه و فریم هدفون بلوتوث است. هدفون‌ها از این نظر، در انواع مختلفی تولید می‎ شوند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند کاربرد متفاوتی داشته باشند. به همین دلیل به اندازه آن نیز باید دقت داشته باشید تا اندازه آن‌ها به قدری باشد که گوش شما را اذیت نکند و یا در زمان ورزش کردن، از روی گوش شما نیافتد.

در این زمینه باید ارگونومی هدفون بی سیم را در نظر داشته باشید زیرا اگر هدفون راحت نباشد، حتی موزیک هم لذت زیادی برای شما نخواهد داشت. بسیاری از برندهای معتبر تولید کننده هدفون‌های بیسیم، روی ارگونومی و راحتی هدفون بسیار کار می‌کنند و آن‌ها را مطابق با فرم گوش‌ها طراحی می‌کنند. از بهترین برندهای تولید کنند هدفون‌های بلوتوث، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

⦁ سونی

⦁ سامسونگ

JBL

Bose

Sennheiser

البته قیمت محصولات برند با توجه به شرایط دلاری فعلی شاید برای اکثر افراد جامعه بالاتر از سقف بودجه در نظر گرفته شده برای خرید هدفون بلوتوث باشد و در این موارد از برندهای میان رده و معتبر مدل مدنظر را انتخاب کرد.

تکنوسان، بهترین گزینه برای خرید هدفون بی سیم

هدفون‌های بی سیم از گذشته هواداران خاص خود را داشته است و این روزها نیز با توجه به حذف جک‌های 3.5 میلی‌متری از گوشی‌های روز دنیا، محبوبیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده‌اند. با استفاده از این هدفون‌ها، دیگر نگران گره خوردن و یا پاره شدن سیم‌ها نباشید و به راحتی‌ با روشن کردن آن، در کمترین زمان ممکن هدفون بلوتوث را با گوشی و یا دیگر گجت‌های دیجیتال همگام کنید و موزیک یا محتوای صوتی مورد علاقه خود را گوش کنید.

اگر قصد خرید انواع هدفون‌های وایرلس را دارید، در همین صفحه می توانید مدل مورد نظر خود را به سبد خرید افزوده و سفارش دهید. تمامی محصولات موجود در مجموعه تکنوسان از برندهای معتبر یا با توجه به قیمت کالا ارزنده هستند، به همین دلیل، ارزش خرید آن‌ها را تضمین می‌کنیم تا مشتریان بتوانند تجربه‌ای بی نظیر از خرید آنلاین داشته باشند.‌

محمد سلحشوری بازدید : 267 دوشنبه 10 خرداد 1400 نظرات (0)

خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی

  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.

محمد سلحشوری بازدید : 236 پنجشنبه 06 خرداد 1400 نظرات (0)

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.

محمد سلحشوری بازدید : 233 دوشنبه 03 خرداد 1400 نظرات (0)

در سال های اخیر بسیاری از افراد به روش های مختلف در حال مهاجرت به کشور ترکیه هستند. در این مقاله بهترین روش های اخذ اقامت ترکیه را مورد بررسی قرار می دهیم.

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

مهاجرت به ترکیه و دریافت پاسپورت با خرید ملک، یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت ترکیه، محسوب می شود. یکی از مهمترین شرایط خرید ملک در ترکیه این است که افراد غیر بومی اجازه خرید ملک در مناطق روستایی و دهکده ها را ندارند و فقط می توانند در مکان هایی ملک خریداری کنند که دولت ترکیه به آنها اجازه دهد. در حقیقت با توجه به قوانینی که کشور ترکیه در مورد خرید ملک وضع کرده است، متقاضیان می توانند از طریق خرید ملک، اقامت کشور ترکیه را اخذ کنند. تا وقتی که ملک خریداری شده در تملک فرد متقاضی باشد، این امکان برای او وجود دارد که اقامت خود را تمدید نماید.

 افراد متقاضی می توانند بعد از خرید ملک و انتقال سند مالکیت به صاحب ملک، از اداره مهاجرت کشور ترکیه، وقت ملاقاتی برای دریافت اقامت خود بگیرند. بعد از این مرحله افراد متقاضی می توانند با در دست داشتن مدارک لازم در زمانی که از طرف سفارت تعیین شده، به اداره مهاجرت کشور ترکیه مراجعه کرده و مجوز اقامت یک ساله دریافت کنند.

از مهمترین شرایط برای  خرید ملک در ترکیه، داشتن حساب بانکی در یکی از بانک های این کشور است. در صورتی که متقاضیان در این کشور حساب بانکی نداشته باشند، اجازه خرید ملک نخواهند داشت. در حقیقت افراد متقاضی می توانند با خرید خانه ایی به ارزش 250 هزار دلار آمریکا، از مزایای شهروندی این کشور بهره مند شوند. افراد متقاضی می توانند با خرید ملکی در ترکیه به قیمت 250 هزار دلار، بین 2 تا 3 ماه پاسپورت ترکیه را دریافت کنند. افرادی که نمی توانند خانه ایی به مبلغ 250 هزار دلار خریداری کنند، این امکان را دارند که با خرید ملکی به قیمت 60 هزار دلار نیز اقامت ترکیه را بگیرند. این اقامت، اقامت توریستی 3 ساله بوده ولی تا  10 قابل  تمدید می باشد. افراد متقاضی در این 3 سال اجازه ندارند در کشور ترکیه کار کنند.

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت ترکیه، اخذ اقامت از طریق کار است. شما می توانید با شرکت در کلاس های حسابداری حساب لیرن و اخذ مدارک بین المللی حسابداری برای ار به ترکیه مهاجرت کنید.

اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری یکی از مناسب ترین روش ها برای مهاجرت به این کشور است. مبلغی که دولت ترکیه برای سرمایه گذاری مشخص کرده، در بخش های اقتصادی این کشور متفاوت است ولی در نهایت منجر به اخذ اقامت دائمی این کشور می شود.

 پاسپورت کشور ترکیه بسیار معتبر بوده و به مدت  10 سال دارای اعتبار می باشد. کشور ترکیه نسبت به بسیاری از کشورها، مبلغ کم تری را برای سرمایه گذاری در نظر گرفته است و در نتیجه بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری به کشور ترکیه مهاجرت می کنند. سرمایه گذاری در کشور ترکیه روش های مختلفی دارد و افراد می توانند با توجه به شرایط خود، یکی از این روش ها را انتخاب کنند.

یکی از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه، سرمایه گذاری از طریق خرید سهام است. دولت ترکیه به خاطر رشد و پیشرفت اقتصادی که در طول این سال ها داشته، سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه و سهام را تصویب کرده است. مبلغ مورد نیاز برای خرید سهام، 500 هزار دلار است و افراد باید این مبلغ را در حساب بانکی خود داشته باشند. افراد با سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه و سهام، می توانند اقامت این کشور را اخذ کنند. از مهمترین شرایط برای سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه و سهام، نگه داشتن اوراق قرضه به مدت سه سال است و این کار با نظارت وزارت امور خارجه کشور ترکیه انجام می شود. افرادی که با این روش اقدام به سرمایه گذاری می کنند، تا 3 سال اجازه ندارند سهام خود را بفروشند و این سرمایه تحت نظر وزارت صنایع و فن آوری کشور ترکیه قرار می گیرد.

 یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در کشور ترکیه، سرمایه گذاری در بازار املاک است. با توجه به این که بازار مستغلات و املاک رونق زیادی در کشور ترکیه دارد، شرکت های داخلی و خارجی زیادی در زمینه املاک در کشور ترکیه مشغول به کار می باشند. دولت ترکیه به منظور پیشرفت این صنعت، به افرادی که در این زمینه سرمایه گذاری می کنند، مزایای زیادی می دهد. برای سرمایه گذاری در این روش، افراد متقاضی به سرمایه ایی در حدود 500 هزار دلار نیاز دارند.

اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت

یکی از متداول ترین روش ها برای اخذ اقامت کشور ترکیه، اقامت از طریق ثبت شرکت است. در سال های اخیر سرمایه گذاران زیادی با این روش به کشور ترکیه مهاجرت کرده و اقامت این کشور دریافت کرده اند. از آن جایی که هزینه های راه اندازی و ثبت شرکت در کشور ترکیه در مقایسه با سایر کشورها خیلی کم تر است، بسیاری از سرمایه داران کشور ترکیه را برای ثبت شرکت انتخاب می کنند.

ثبت شرکت در ترکیه مزیت های زیادی دارد و مهمترین مزیت آن این است که میزان مالیات پرداختی برای ثبت شرکت خیلی کم است و افراد متقاضی مجبور به پرداخت مالیات های سنگین نمی باشند. ثبت شرکت در ترکیه انواع مختلفی دارد و دولت ترکیه برای ثبت هر کدام از این شرکت ها شرایط مخصوصی تعیین کرده است.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود، یکی از انواع ثبت شرکت در ترکیه است. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود، دست کم به یک نفر و حداکثر 55 نفر شریک لازم است. هزینه ایی که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود تعیین شده است، در حدود 2100 دلار می باشد. در این روش دو حساب ارزی برای ثبت شرکت، مورد نیاز است. یکی از این دو حساب باید به نام مدیر شرکت و دیگری باید به نام شرکت ثبت شده باشد. طبق قوانینی که دولت ترکیه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در نظر گرفته است، سهم همه سهامداران شرکت از سود و زیان شرکت، به میزان سهم این فرد حقوقی یا حقیقی بستگی  دارد و اگر شرکت ورشکسته شود، افراد طلبکار اجازه درخواست سهام بیشتر را ندارند و در حقیقت سهم بیشتری به آنها تعلق نمی گیرد.

محمد سلحشوری بازدید : 211 شنبه 07 فروردین 1400 نظرات (0)

If you have a business website and you wish that people will visit it then you have to undertake certain measures. Your website is your cash cow avenue and there is nothing that can take you to the objectives to make profit in the online domain quite like SEO services. Every web site needs to undertake paid search engine optimization in order to get what you feels your site is useful and beautiful.

With paid search engine optimization you will get the traffic that you want. When you opt for SEO services what you get is traffic that is targeted. When you opt for organic search what you get is traffic that is naturally being converted. With paid search engine optimization you can even put per click costs and don't worry about conversion, but with organic search, you have to measure it. One thing is sure, you can convert the visitors that come to your site but you need objective measure and that is what you need to do.

SEO services are very much helpful when it comes to taking your site to the top of the search pages. It is not enough that you create the site, get a good ranking and add lots of stuffs on the site. You have to measure how much traffic you are able to draw to your site and then make conversions. If you convert an average of 10% of visitors who come to your site then you need around 100 visits to convert to sales. With organic search if you can convert 20% of visitors that come to your site then you need graph something like this.

So the point here is that you have to be very descriptive when you are going to start a blog. First of all you need to know whether the site is targeted, whether it is graphically pleasing and, most important, whether it is search engine friendly. And these are the three main aspects that you need to look at. Once you get this right you can go to the next part; finding out how to write keywords and phrases. We will start from the first one which is creation of the site.

The first thing that you need to do is to research and find out how people will get to know about your site. This is not as simple as it sounds. You need to think about optimum keywords. You think about what service or information people are looking for when they come to your site. What you are offering to the public or what you are telling the world about your products or services.

But the hard part is that you are not the only one who will be interested in this. There are millions of other sites on the web that will be using the same keywords and will be using their own SEO work to try and get the attention of the web master who will decide who is going to get to show up on the first page of the search engine. You need to create a comprehensive plan of action so that you can beat out all the other sites that are coming up.

The first thing that you need to do is to build a list of the keywords and phrases that you think will be use by the people who are looking for your service or information. This is what will bring traffic to your site and make your business sing. You need to choose the keywords so that they reflect the content of your site.

Use the Google keyword tool to come up with more keywords. If you think that there is not enough traffic with the researched keywords, then go back to the drawing board and propose alternative keywords.

Once you have come up with a list of keywords, you need to organize them into categories. You need to think of each category coming up with the intention of either solving a problem or at least giving information to the interested parties.

Each category should be made up of the top level keywords with the intention of solving a business related issue.

If you have a website that is dealing with a subject that is not in your homework then the best thing to do is to write an article about it. Use the keywords in the title of the article and in the body. However do not exceed the character limit. A maximum limit of 250 characters is recommended.

Do not organize more than 450 characters in the title and the body. You might end up getting a title like Competition nowadays at hands on SEOSince 1997 which is just impossible to compete with. The idea behind the title is that it gives you an idea when you are writing the content.

Meta tags are also very vital for winning the SEO wars. These are invisible tags that are attached at the top of the page. You can find 3 or 4 easily. These tags are used by search engines to collect information about the site.

The title tag is probably one of the most important tags to use. Make sure that you include the keyword in the title. It is necessary to also use related keywords.

The description tag is also used by crawlers to generate descriptions of the website for the user.

محمد سلحشوری بازدید : 204 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز مبرم به برقراری یا به روز رسانی نرم افزارهای سازمان ها، شرکت های ارائه دهنده خدمات کامپیوتر و شبکه نقش مهمی را بازی می کنند. یکی از خدماتی که این شرکت ها می توانند ارائه دهند تا اینکه رضایت مشتری های خود را جلب کنند، ارائه خدمات کامپیوتر و شبکه در محل است. قطعا برای خیلی از ما که علاقه ای به ترافیک و تلف شدن وقتمان نداریم و ترجیح می دهیم تا هر چه سریع تر کارمان در محلی که مستقر هستیم انجام گردد، این شرکت ها بهترین گزینه بوده و هستند. این شرکت ها خدماتی از قبیل، خدمات سخت افزار کامپیوتر، خدمات نرم افزار کامپیوترو خدمات مورد نیاز شبکه های کامپیوتری ارائه می دهند . ضمنا آن چه دو شرکت فعال در این حوزه را از یکدیگر متمایز می نماید، سرعت در ارائه پشتیبانی شبکه در محل و کیفیت خدمات است.

ارائه خدمات کامپیوتر در محل به چه صورت است ؟

خدمات کامپیوتر امروزه با پیشرفته ‌تر شدن دنیای تکنولوژی اهمیت ویژه ای پیدا کرده و برای همگان واضح شده است؛ زیرا بیشتر امور اداری و روزمره با کمک کامپیوترها انجام می‌شود و بدون وجود تکنولوژی‌های ارائه شده عملاً انجام امور امری غیر ممکن به نظر می‌رسد. کامپیوتر ها که طبق آنچه ذکر شد جز حیاتی ترین اجزا یک سازمان هستند، ممکن است مشکلاتی پیدا کنند که یکی از مهم ترین خدمات کامپیوتری و شبکه، جهت رفع ایراد موجود، خدمات سخت افزار کامپیوتراست که بهتر است تا جای که ممکن است در محل انجام شود. شاید در نظر اول خراب شدن یک کامپیوتر رومیزی خانگی تنها سبب کند شدن روند کار یک کاربر ساده باشد. اما اگر سیستم‌های کامپیوتری یک شرکت چند صد نفره دچار مشکل شود عمق فاجعه زمانی مشخص می‌شود که کامپیوترها نیاز به زمان زیادی جهت تعمیر داشته باشند. اگر قصد دارید مانع از ضرر و زیان‌های احتمالی شوید بهتر است از یک شرکت خدمات کامپیوتری کمک بگیرید و نظارت دوره‌ای را برای کامپیوترهای محل کارتان فراهم کنید. کارشناسان فنی این شرکت ها مانند رایان پشتیبان، که ارائه خدمات کامپیوتر محل را انجام می دهند، به صورت دوره ‌ای از سیستم‌های رایانه ‌ای شما در محل بازید به عمل می‌آوردند و در صوت بروز مشکلات آن ها را در همان مراحل ابتدایی برطرف می‌سازند.

rrr0101.jpg

 خدمات سخت افزاری در محل

·       فروش و تعمیر انواع سیستمهای کامپیوتری ( لپ تاپ و پی سی)

·       فروش و تعمیر قطعات سخت افزار (cpu، مادربورد، هارد، رم و …)

·       پشتیبانی و انجام سرویس دوره ای سخت افزاری

·       مشاوره در انتخاب تجهیزات سخت‌افزاری مناسب

·       مونتاژ و اسمبل کامپیوترهای شخصیpc) ، حرفه ای و (Server، بررسی کامل و عیب یابی سخت افزار سیستم)

·       ارائه خدمات سخت افزاری در محل، تعمیر کامپیوتر و تعمیر لپ تاپ و نوت بوک و ...

یکی دیگر از موارد و مشکلاتی که ممکن است برای سیستم های کامپیوتری پیش بیاید، مشکلات نرم افزاری است که شرکت پشتیبان خدمات کامپیوتر و شبکه موظف است آن ها را در محل برای شما رفع نماید.

خدمات نرم افزاری که می توان در محل ارائه داد:

·       مشاوره در انتخاب نرم افزارهای مالی و اداری

·       ارائه خدمات نگهداری و بک آپ اطلاعات مالی و اداری

·       نصب نرم افزارها و سیستم عامل (خانواده ویندوز و لینوکس)

·       بهینه سازی و ارتقای نرم افزارها و سیستم عامل ها

·       نصب و راه اندازی آنتی ویروس تحت شبکه

·       نصب نرم افزار های تخصصی مهندسی و ...

·       راه اندازی نرم افزارهای کنترل پهنای باند

·       ارائه خدمات نرم افزار مدیریت شبکه و سرور و ...

 

ارائه خدمات شبکه در محل چگونه است ؟

خدمت دیگری که شرکت های خدمات کامپیوتر و شبکه در محل ارائه می دهند، ارائه خدمات شبکه است که می بایست در محل سازمان یا مجموعه شما پیاده شود. شبکه های کامپوتری مزیت های فراوانی دارد و همه ما اطلاع داریم که بدون شبکه های کامپیوتری نمی توانیم به راحتی کار کنیم و حتما مشکلاتی در زندگی ما رخ می دهد. مهم ترین هدف اصلی مزایای شبکه های کامپیوتری امکانات نرم افزاری و اشتراک گذاری اطلاعات است . در یک شبکه کامپیوتری ، اشخاص این توانایی را دارند که بسیار آسان پوشه ها و فایل ها ، و حتی نرم افزار های خود رو به اشتراک بگذارند و سرعت عملشان بسیار بالا برود، که این موضوع مستلزم طراحی درست و استفاده از تجهیزات مناسب در اجرای زیرساخت شبکه می باشد که از بروز مشکلات پیچیده و پایین بودن سطح کیفیت منابع شبکه جلوگیری می نماید.

پس از طراحی و در نظر گرفتن زیر ساخت های لازم و راه اندازی سیستم شبکه نوبت به پشتیبانی خدمات شبکه می رسد که یکی از مهم ترین خدمات مربوط به شبکه در محل می شود. پشتیبانی از شبکه باید به صورت 24 ساعته انجام گردد تا در صورت بروز هر مشکلی سریعا نسبت به رفع آن اقدام گردد. مفهوم پشتیبانی شبکه امروزه به دلیل گسترش تجهیزات و سرویس های موجود در سازمان ها و شرکت ها کمی پیچیده و گسترده تر شده ، به طوری که بسته به نوع طراحی و سرویس های ارائه شده در هر مجموعه ای متفاوت می باشد. اگر شبکه به طور صحیح و با تجهیزات مناسب راه اندازی گردد ، زمانی که برای پشتیبانی آن صرف می شود به حداقل خواهد رسید. سرعت در ارائه خدمات پشتیبانی شبکه در محل نیز یکی از مهم ترین مسائل در حوزه ی ارائه خدمات شبکه است زیرا هرچه سریع تر یک سیستم شبکه ی از کار افتاده به عملیات باز گردد، ضرر و زیان کمتری به آن سازمان یا مجموعه وارد می گردد. بنا براین اگر از قبل فکر طراحی درست شبکه و اجرای زیر ساخت مناسب برای شبکه باشیم و اشکالات احتمالی که ممکن است برای شبکه پیش بیاید را بشناسیم قطعا سرعت هنگام رفع مشکل به حداکثر ممکن خواهد رسید.

پس از آنالیزها و شناسایی ایرادات شبکه، کارشناسان مربوطه باید شروع به برطرف کردن اختلالات و بهینه سازی های مختلف نمایند. رفع ایرادات سخت افزاری در اسرع وقت در اولویت بالایی میباشد و تجهیزات معیوب می بایست به سرعت تعمیر و یا تعویض شوند، سرورها و ویندوزهای مجازی با آرایش و چینش صحیح کنار همدیگر قرار گیرند و مشکلات مربوط به اکتیو دایرتوری ، دسترسی کاربران به فایل های سرور و انواع پالیسی ها متناسب با نیازها و اهداف سازمان مجددا مورد بررسی و بهینه سازی قرار گیرند و تنظیمات مجدد برای تمام عناصر شبکه سازمان شما توسط متخصصان شبکه انجام گیرد.

محمد سلحشوری بازدید : 170 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

ال جی یکی از برند های شناخته شده ایی است که همیشه با تولید محصولات با کیفیت ، امکانات زیاد و همچنین قیمت مناسب زبان زد بوده و هست.

درسال 2020 طبق آمار و بررسی های انجام شده توسط فروشگاه اینترنتی سلام بابا چهار مدل از تلویزیون های ال جی که در سال 2019 و 2020 ساخته شده اند در آمار پرفروش ترین تلویزیون های سال 2020 وجود دارد.

در ادامه به معرفی مختصر این چهار مدل می پردازیم پس توصیه می شود این مطلب را ازدست ندهید.

 4- تلویزیون ال جی 55NANO80

 

تلویزیون ال جی مدل55 اینچ NANO80با تولید در سال 2020 میلادی و مجهز بودن آن به فناوری نانوسل توانست خوش بدرخشد و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این تلویزیون یکی از مدل های بالارده‌های ال جی با امکانات زیاد است تا بتواند با پخش برنامه‌ها زیباترین تصاویر را در معرض دیدقرار دهد. فرمت استاندارد HDR، موتور پردازنده تصویر چهار هسته‌ای، سرعت رفرش 60 هرتز، فناوری نانوسل، زاویه دید گسترده و پنل IPS از ویژگی‌های بخش تصویر به حساب می‌آیند. ریموت کنترل جادویی، قابلیت ضبط و اتصال به موبایل از مشخصه‌های دیگر می‌باشند. توان صدای 20 وات و حالت فراگیر Ultra Surround در بخش سیستم صوتی صدایی همه جانبه و سه بعدی را تولید می‌کنند. از این‌ها بگذریم قابلیت هوشمند نیز از دیگر جذابیت‌های این ال ای دی به شمار می‌روند. سیستم عامل webOS را می‌توان مختص ال جی خواند و این کمپانی از محصولات خود با این سیستم عامل اسم می‌برد. هوش مصنوعی، قابلیت اتصال به موبایل، جستجوی صوتی و مرورگر وب از دیگر مشخصات است این ال ای دی هوشمند به حساب می‌آیند. قابلیت اتصال به موبایل شامل لپ تاپ، کامپیوتر و تبلت هستند. برای اطلاعات دقیق تر و آشنایی بیشتر با امکانات این ال ای دی با ما در ادامه مطالب همراه باشید تا هر آنچه می‌خواهید را در اختیار قرار دهیم.

 3- تلویزیون ال جی 55NANO86

تلویزیون ال جی 55NANO86محصولی نوین همراه با امکانات پیشرفته است که ال جی در سال 2020 از آن رونمایی کرد. این ال ای دی جزو مدل‌های بالارده است که امکانات پیشرفته‌ی آن سبب شده تا راحت در بین کاربران محبوب شود. به عنوان مثال طراحی زیبا یکی از مهمترین فاکتورهای اصلی در این تلویزیون است. بعد از طراحی یکی دیگر از مشخصاتی که تلویزیون ال جی را کاربر پسند کرده بخش اسمارت یا همان هوشمند می‌باشد که با سیستم عامل webOS، مرورگر وب، قابلیت اتصال به موبایل و همچنین جستجوی صوتی همراه شده است. صفحه‌نمایش مورد دیگری در ال ای دی ال جی می‌باشد که با کیفیت تصویر 4K و پنل IPS و همچنین موتور پرادازشگر تصویر آلفا 7 راحت تصاویر فوق‌العاده زیبا و جذاب را بر روی نمایشگر به معرض نمایش قرار می‌دهد. صدا نیز بخش دیگری در این تلویزیون 2020 است که توان کلی 40 وات و فناوری صدای سه بعدی دالبی اتموس کیفیت صدای طبیعی را به معنای واقعی کلمه به گوش می‌رساند. حال در اینجا با بیان اینکه هر چند تلویزیون‌های دیگری نیز هم رده این ال ای دی 2020 تولید و طراحی شده‌اند اما به جرأت می‌توان گفت نانو 86 دست بسیاری از مدل‌های دیگر را از پشت بسته است. لذا همراهی کردن ما در بخش‌های دیگر این نقد و بررسی گویای صحت جمله بالا می‌باشد.

بدون شک نمی‌توان منکر این شد که کیفیت صدای تلویزیون‌های ال جی از سایر برندها قوی‌تر و باکیفیت‌تر عمل می‌کنند. به عنوان مثال اگر به جدول تلویزیون‌های بالارده در سال 2020 نگاهی بیندازیم تلویزیون نانو 86 یکی از آن دسته ال ای دی هایی می‌باشد که با کیفیت صدای جذاب خود محیطی مهیج و فرح بخش را در اختیار قرار می‌دهد. این ال ای دی مجهز به توان صدای 20 وات می‌باشد که ساب ووفر آن نیز نقش چشمگیری در تولید صدای باکیفیت دارد. هر دو بلندگوی تلویزیون دارای توان صدای 10 وات هستند که در این میان 20 وات باقی مانده به ساب ووفر اختصاص داده شده است. بعد از توان صدای 20 وات به قابلیت AI Sound می‌رسیم. این قابلیت بر روی صداهای مختلف تلویزیون نظارت می‌کند و سبب می‌شود تا شما از صدای برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود نهایت لذت را ببرید. به عبارتی این قابلیت صدای برنامه را بسته به محتوا تنظیم می‌کند. با تنظیم کردن صدا بسته به برنامه سبب می‌شود تا شما هر صدایی را با جذابیت بسیار بالاتری بشنوید.

 

مرورگر وب، سیستم عامل، جستجوی صوتی و هوش مصنوعی تمام چیزهایی هستند که تلویزیون ال جی NANO86 به هر کدام یک مجهز می‌باشد. ال ای دی نانو 86 از طریق مرورگر وب کاربر را به دنیای مجازی دعوت می‌کند، که در کنار سیستم عامل نیز می‌توانید دسترسی سریع و آسان به محتوای مد نظر داشته باشید. ریموت کنترل هوشمند این ال ای دی از طریق دکمه‌ی لمسی آن و نیز منوی تلویزیون هر چیزی را در اختیار می‌گذارد. از طرفی دیگر اگر نمی‌خواهید ریموت کنترل را در دست بگیرید و در وقت خود برای جستجو صرفه جویی کنید می‌توانید از جستجوی صوتی کمک بگیرید. شما از طریق جستجوی صوتی به تلویزیون دستور می‌دهید و در مدت زمان کوتاهی به دستور مد نظر پاسخ داده می‌شود. هوش مصنوعی نیز مورد دیگری است که بخش هوشمند ال ای دی ال جی به آن مجهز می‌باشد. این برنامه‌‌‌ی هوش مصنوعی از طریق ریموت کنترل تلویزیون بر روی تمامی وسایل هوشمند نظارت کرده و در نتیجه شما می‌توانید از طریق کنترل هر چیزی را تنظیم کنید. علاوه براین برنامه‌های هوشمند تلویزیون آنچنان متنوع و گسترده هستند که هزاران فیلم و نمایش خانگی را در اختیار می‌گذارد.

 

2- تلویزیون ال جی 55SM8600

تلویزیون ال جی 55SM8600 از پیشرفته ترین و لوکس ترین تلویزیون هایی است که در سال 2019 تولید و طراحی شده است. در ابتدا برجسته ترین مشخصه ای که در این تلویزیون ذهن کاربر را به سمت و سوی خود می کشاند طراحی آن است. قاب باریک همراه با دیزاین فوق العاده شیک تلویزیون ال جی کاربر را از به کارگیری دکور بی نیاز می سازد، چرا که پایه ی مرکزی آن نقش دکوری خوش طرح را برایش بازی می کند. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر SUPER UHD همراه با نرخ حرکت 120 هرتز از تصاویری با کیفیت و بدون نویز برخوردار می باشد. صفحه نمایش تلویزیون ال جی دارای فرمت استاندارد HDR همراه با فناوری نانوسل می باشد که رنگ ها را به صورت کاملا طبیعی و برجسته نشان می دهد. 2 عدد بلندگو با توان خروجی 20 وات همراه با فناوری صوتی Dolby Atmos همراه شده که صدایی رسا و گیرا را به گوش خواهد رساند. پردازنده هوشمند آلفا 7 نیز که تازگی ها ال جی از آن برای بخش خاصی از جدیدترین تلویزیون هایش به کار گرفته سبب می شود تا تصاویری کاملاً واقعی را به نمایش بگذارد. همچنین به کمک پورت های HDMI و USB فایل های شخصی خود را بر روی تلویزیون به نمایش بگذارید. بخش اسمارت تلویزیون ال جی متشکل از یک بستر نرم افزاری کاملاً هوشمند و حرفه ای می باشد. این بخش علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل؛ در عین حال نیز با هوش مصنوعی ThinQ و جستجو صوتی Voice Search همراه شده است. 

فناوری Nano Cell در صفحه نمایش تلویزیون ال جی به منظور ایجاد رنگ های یکنواخت و کیفیت تصویر عالی عمل می کند و موجب می شود تا هر کدام از این ذرات نانوسل، پیکسل ها را به منظور ایجاد تصاویری دقیق در یک راستا ثابت نگه دارند. نمایش رنگ ها به لطف تکنولوژی نانوسل بسیار بیشتر از صفحه نمایش های معمولی می باشد و ذرات نانوسل که در یک پنل تولید شده اند نور را جذب می کنند و به طرز چشمگیری خلوص رنگ بر روی صفحه افزایش داده می شود. نانوسل یک فناوری برجسته در نمایشگر تلویزیون ال جی می باشد که کمک بسیار زیادی می کند تا رنگ ها به صورت بسیار دقیق بر روی صفحه نمایش نشان داده شوند. در واقع پنل Nano Cell کیفیت رنگ صفحه نمایش را افزایش می دهد و سبب می‌شود تا هر رنگ به صورت دقیق و بدون اعوجاج نمایش داده شوند.

تکنولوژی Smart ThinQ به شما اجازه می دهد تا از طریق استفاده از این برنامه و نصب آن بر روی گوشی

 

هوشمند، کارهای روزانه خود را با هم انجام دهید. LG با استفاده از این برنامه امکان مدیریت دستگاه های هوشمند را می دهد. این تکنولوژی به شیوه ای که فکر می کنید زندگی شما را تغییر خواهد داد. SmartThinQ به لطف لوازم خانگی هوشمند، باعث می شود همه چیز سریع و کارآمد تر از همیشه انجام شود به صورتیکه همه چیز را در کف دست خود کنترل خواهید کرد. این برنامه لوازم خانگی هوشمندی همچون یخچال و فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و سایر لوازم خانگی هوشمند را با هم تلفیق می کند و اجازه می دهد تا در  هر جا و هر نقطه فقط با لمس یک دکمه لوازم هوشمند موجود در منزل را کنترل کنید. از ویژگی های برجسته این قابلیت می توان به نظارت بر خانه از راه دور ، صرفه جویی در انرژی و وقت و زمان برای یک محیط امن تر و راحت تر
اشاره کرد.

 

 

 1- تلویزیون ال جی 55SM9000

تلویزیون ال جی 55SM9000 از مدرن ترین محصولات تولیدی این کمپانی کره ای می باشد که قاب باریک و شیوه دیزاین خاصش گویای لوکس بودن این مدل تلویزیون می باشد. صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر پایه کیفیت تصویر (SUHD Super Ultra HD) می باشد که همراه با میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسلی آن می توانید دقت و وضوح فوق‌ العاده بالای تصاویر را مشاهده کنید. همچنین فناوری نانوسل در صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ ال جی به منظور نمایش حداکثر کیفیت رنگ عمل می کند. به کمک قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر  4k Upscaler نیز می توانید شاهد کیفیت بالای برنامه ها باشید. پشتیبانی از فرمت های مختلفی همچون 4K Cinema HDR، HDR10 و  HLG به تجزیه و تحلیل رنگ ها می پردازد و رنگ هایی شفاف و واضح را به نمایش می گذارد. فناوری Local Dimming یا قابلیت علم کنترل نور در این تلویزیون ال ای دی ال جی SM9000 با مدیریت کردن نور صفحه نمایش این امکان را به وجود می آورد تا نور به صورتی یکنواخت به تمام بخش های آن انتقال داده شود. سیستم صوتی این تلویزیون که از توان خروجی 40 وات بهره می برد، صدایی واضح و فراگیر را به گوش می رساند. بخش مهیج تلویزیون ال جی به قسمت اتصال به اینترنت و سیستم عامل webOS آن مربوط می‌شود که در بخش های بعدی بیشتر به شرح آن پرداخته ایم. راه های ارتباطی این تلویزیون شامل پورت های HDMI و USB می باشد، که به کمک این پورت ها می توانید محتوای فایل های چند رسانه ای خود را بر روی تلویزیون به اجرا در بیاورید. هر کدام از گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 کاربر را از برنامه ها، شبکه های جهانی و استانی بهره مند می سازد. کنترل جهانی Universal Control که این تلویزیون هوشمند ال جی به آن مجهز می باشد، راحت ترین و پیشرفته ترین کنترل از راه دور برای تلویزیون به شمار می آید. با استفاده از این کنترل جهانی می توان تمامی دستگاه ها نظیر دی وی دی، سینما خانگی و غیره را به صورت هوشمند کنترل کرد و به آنها دسترسی داشته باشید. ال جی برای این تلویزیون 2019 ریموت کنترل جادویی را مورد استفاده قرار داده است تا امکانات متفاوتی را به شما ارائه دهد.

صدای با کیفیت و با قدرت زیاد از ویژگی های یک تلویزیون تمام عیار می باشد. سیستم صوتی این تلویزیون متشکل از بلندگوهای 2.2 کاناله با قدرت خروجی 40 وات و ساب ووفر داخلی می باشد. بنابراین هر کدام از این بلندگوها که از پس صدایی رسا و واضح بر می آیند. به علاوه پشتیبانی از Dolby Digital به کیفت بیشتر صدا در این تلویزیون کمک می کند. بلندگوهای این تلویزیون طوری تعبیه شده اند که از هر گوشه از فضای منزلتان صدایی یک نواخت را خواهید شنید و حس همه جانبه بودن و حضور در سینما را در افراد به وجود می آورد. همچنین به لطف پاک سازی صدا از طریق Clear Voice III می توان از صدایی صاف و بدون نویز بهره برد. فناوری Ultra Surround در این تلویزیون ال ای دی ال جی SM9000 برای ارائه صدایی دقیق و با کیفیت بالا طراحی شده است.  بنابراین همراه با این فناوری باورنکردنی Ultra Surround از صدایی با کیفیت، سه بعدی، فراگیر و همه جانبه برخوردار شوید. از طرفی دیگر برای ارائه ی صدایی قدرتمند و با کیفیت بالا می توانید از خروجی نوری Optical استفاده کنید. خروجی دیجیتال نوری Optical یک روش محبوب برای ارسال صدا با کیفیتی بسیار بالا در بین دستگاه ها می باشد.

 

بار دیگر نیز شاهد هوشمند بودن تلویزیون های سری 2019 هستیم که تلویزیون 55 اینچ ال جی SM9000 نیز قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN را داراست. نفوذ به محتوای بی انتهای اینترنت و بازدید از صفحات مختلف اینترنتی بهترین خصوصیتی بود که کاربر به کمک آن می توانست در دنیای مجازی سیر کند. همچنین با بازدید از فروشگاه های محتوای ال جی می توانید به هر آنچه که علاقه دارید، دسترسی پیدا کنید. سیستم عامل نیز بخش دیگری از سرویس نرم افزاری تلویزیون ال جی را به خود اختصاص داده است. همراه با سیستم عامل webOS تلویزیون هوشمند ال جی نیز دسترسی راحت به برنامه ها برایتان فراهم می آید. علاوه براین وجود پردازنده چهار هسته ای نقش تاثیر گذاری بر روی روان تر کردن اجرای برنامه ها و تسهیل در اجرای آنها دارد. اشتراک گذاری محتوا با کیفیت بالا به کمک Screen Share در این تلویزیون امکان پذیر شده است. اشتراک گذاری Screen Share این امکان را به کاربر می دهد تا به صورت بی سیم محتوای فایل های چندرسانه ای موجود در دستگاه موبایل و سایر دستگاه ها را با تلویزیون خود به اشتراک بگذارید.


 

 

 

محمد سلحشوری بازدید : 187 شنبه 05 مهر 1399 نظرات (0)

در این قسمت از وبسایت تاپ فروش قصد داریم به معرفی و بررسی کولرگازی 18000 گری که یکی از محصولات پرفروش و بسیار منحصر به فرد شرکت گری است اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همان طور که می دانید بی شک بازار محصولات تهویه مطبوع بسیار بالا بوده و برند های متنوع و معتبری در سطح جهان در حال فعالیت هستند که با خدمات و تنوع بالای محصولات خود عملا در حال رقابت با سایر عناوین دیگر هستند. در ادامه به صورت مفصل به بررسی جامع این محصول در تاپ فروش خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید. در ابتدا مختصر توضیحی در خصوص شرکت گری و نحوه فعالیت آن به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

کولر گازی 18000 گری
شرکت گری چگونه فعالیت خود را آغاز نمود؟

شرکت و یا کمپانی گری یکی از دیگر شرکت های موجود در زمینه تهیه و تولید محصولات تهیوه مطبوع است که فعالیت خود را از سال 1991 در چین و در منطقه زوهای آن شروع کرد. این شرکت در همان ابتدا با تولید محصولات بسیار مناسب و حرفه ای خود توانست شاخک های اصلی بازار را به سوی خود تحریک کند تا اینکه در سال 2013 و طبق آمار منتشر شده، از هر 4 عدد کولرگازی ای که در سراسر دنیا به فروش می رفت، یک محصول از آنِ شرکت گری بود! این اتفاق یک اتفاق بسیار بزرگ برای این شرکت تلقی شد تا جایی که شعار سال این برند را به گری در همه جا تغییر داد!

جالب است بدانید این کمپانی بزرگ در دل خود 8 بخش تولیدی دارد که این بخش ها قلب تپنده کارخانه بوده و مسئولیت تمامی تولید محصولات از آنِ این بخش ها خواهد بود.

این بود معرفی کوچکی از شرکت گری با افتخارات بسیار فراوان خود، در ادامه به صورت تخصصی به بررسی موارد مهم و موثر در این محصول خواهیم پرداخت.

در هنگام خرید کولر گازی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای آن که بتوانید همواره محصول بسیار مناسب و ایده آلی را برای خود تهیه و خریداری کنید در ابتدا باید بتوانید تحلیل های زیر را به درستی داشته باشید تا در نهایت محصول خریداری شده توسط شما بتواند برای سالیان سال مورداستفاده قرار بگیرد اما این موارد کدام ها هستند؟

  • از کولرهای کم مصرف اینورتر موجود در بازار استفاده کنید. در نهایت به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.
  • به ظاهر محصول خود بسیار اهمیت دهید، این مورد را حتما جدی بگیرید و محصول زیبا و متناسب با محیط داخلی دکوراسیون خود را تهیه و خریداری کنید.
  • دستگاه شما باید بتواند در کمترین زمان ممکن سرمایش و گرمایش را به خوبی انجام دهد.
  • اگر در مناطق گرم سیر زندگی می کنید توجه داشته باشید که محصول شما باید بتواند در شرایط حاره ای به خوبی عمل کند.

عملا شما با توجه به موارد فوق می توانید یک محصول بسیار مناسب و ایده آل را برای خود خریداری کنید.

مزایای خرید کولر گازی 18000 گری چیست؟

همان طور که اشاره نمودیم برند گری یکی از معتبر ترین و منحصر به فرد ترین برند های تولید انواع محصولات تهویه مطبوع است که فعالیت خود را از سال 1991 تا به امروز با قدرت ادامه می دهد. از این رو در این قسمت قصد داریم اطلاعات کامل و جامعی در خصوص کولرگازی 18 هزار این شرکت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، چنانچه شما نیز قصد تهیه این محصول را دارید لطفا با ما همراه باشید.

وجود فیلتر های نانو تصفیه هوا در تمامی محصولات شرکت گری

یکی از ویژگی هیا بسیار جالب و منحصر به فرد محصولات گری، قرار گیری فیلتر های نانو تصفیه هوا است. محصولات گری با استفاده از این فیلتر ها می توانند هوای کثیف و آلوده اتاق و یا محیط را گرفته و پس از قرار گیری در بین میلیون ها فیلتر نانو، به خوبی تصفیه شده و به محیط بر می گردد. از این رو شما در محیط و یا اتاق خود همواره هوای بسیار تازه و بدون باکتری ای را تنفس می کنید. جالب است بدانید این فیلتر ها از خاصیت ضد باکتری، ضد ویروس، ضد گرد و غبار و ضد مواد آلرژی زا برخوردار هستند.

البته به دلیل قرار گیری شرکت گری در کشور چین و وجود آلودگی های محیطی در این کشور، مدیران گری به فکر تولید فیلتر های نانو با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا افتادند تا بتوانند هوایی تمیز و عاری از هر گونه کثیفی را به کاربران خودشان منتقل کنند.

وجود کمپرسوری بسیار کم صدا و پرتوان در کولر گازی 18 هزار گری

کولرگازی 18 هزار شرکت گری از یک کمپرسوری بسیار پرقدرت و کم صدا تولید شده است که استفاده از این محصول می تواند به خوبی برای افرادی که در آپارتمان ها زندگی می کنند بسیار مناسب و متعادل باشد. همچنین عمر این محصول بسیار بالا بوده و می توان برای سال ها سال از این کمپرسور با خیال راحت استفاده نمود.

همه چیز درباره سیستم دی سی اینورتر

آیا تا به حال نام سیستم دی سی اینورتر را شنیده اید؟ آیا می دانید این سیستم به چه میزان می تواند محیط بسیار مناسبی را برای شما در کنار کاهش مصرف برق و انرژی فراهم آورد؟ بله، درست شنیدید! کاهش مصرف برق و انرژی و آن هم به میزان 60 درصد!!! اما چطور؟

سیستم دی سی اینورتر یکی از سیستم های بسیار جذاب و منحصر به فرد در کولرهای گازی نسل جدید می باشد که کولرگازی 18 هزار شرکت گری از این قاعده مستثنی نبوده و چنین قابلیتی در تمامی محصولات این خانواده قرار گرفته است اما با استفاده زا سیستم دی سی اینورتر چگونه می توان به این میزان در کاهش مصرف برق و انرژی صرفه جویی را انجام داد؟

می خواهیم این مورد با مثال برای شما عزیزان شفاف و واضح کنم، به عنوان مثال توجه داشته باشید که در طول روز و در یک فصل گرم تابستانی یا زمستانی شما در حال استفاده از محصول خود هستید، حال پس از روشن نمودن اولیه و پس از استفاده چند ساعته از این محصول احساس می کنید اتاق و یا محیط شما به اندازه کافی خنک و یا گرم شده است. (خنک برای فصل تابستان و گرم برای فصل زمستان)

برای این منظور شما کنترل دستگاه را برداشته و کولر را برای مدت 1 الی دو ساعت خاموش می کنید تا دمای محیط به دمای اولیه برسد. حال شما محیطی را در دسترس خود دارید که در ابتدا بسیار گرم و یا بسیار سرد شده بود اما حالا به دمای محیط بازگشته و شما نیاز دارید برای افزایش دما مجدد دستگاه را روشن کنید، کنترل را برداشته و دستگاه را روشن می کنید.

نکته: آیا می دانید روشن و خاموش نمودن پیاپی کولرگازی یکی از موارد بسیار مهم در افزایش مصرف برق می باشد؟ به این نکته توجه کنید که چنانچه در طول روز به مدت 5 الی 10 بار این عمل را انجام دهید عملا هزینه های بسیار سنگینی را در انتهای ماه بر روی فاکتور خود مشاهده خواهید کرد اما راهکار چیست؟

سیستم دی سی اینورتر در این اوضاع به کمک شما می اید اما چطور؟ این سیستم به صورت هوشمندانه دمای محیط را در ابتدا و پس از فعال نمودن دستگاه اندازه گیری می کند و با شناسایی آن که دمای محیط بسیار سرد و یا بسیار گرم شده است با کم نمودن دور موتور می تواند عملا میزان گرما یا سرما را در کنترل خود بگیرد، اینگونه دیگر شما به هیچ عنوان نیازی به روشن و خاموش نمودن مجدد دستگاه نخواهید داشت و می توانید به میزان 60 درصد در کاهش مصرف برق و انرژی صرفه جویی داشته باشید اما این پایان کار نیست!!! بلکه در این محصول با استفاده از سیستم اسمارت هوشمند شرایطی فراهم شده است تا بتوانید به میزان 15 درصد دیگر نیز در کاهش مصرف برق و انرژی صرفه جویی داشته باشید! یعنی در نهایت شما با تهیه و خرید کولرگازی نسل جدید می توانید به میزان 75 درصد در کاهش مصرف برق و انرژی صرفه جویی کنید و این یک امتیاز ویژه و مثبت برای شما است.

سیستم اسمارت هوشمند چیست؟

سیستم اسمارت هوشمند نیز یکی از سیستم های بسیار موثر و مهم در ساخت انواع کولرهای گازی نسل جدید است که می تواند به میزان 15 درصد در مصرف برق و انرژی صرفه جویی داشته باشد. اما نحوه کار این دستگاه به چه صورت است؟

سیستم اسمارت هوشمند با استفاده از اشعه مادون قرمز می تواند تعداد افراد حاضر در محیط را به خوبی تخمین بزند و با افزایش و یا کاهش افراد همچنین تعادل دمایی را در محیط برقرار می کند. یعنی در یک سالن 5 نفره، در صورتی که 10 نفر دیگر به این محیط اضافه شود دستگاه به خوبی می تواند با افزایش میزان دور موتور دستگاه، باد بیشتری را از لحاظ گرما و یا سرما به محیط منتقل کند و برعکس.

استفاده از گاز R410 در محصولات شرکت گری

در کولر های گازی دو گاز بسیار مهم به نام های گاز R22 و R410 وجود دارد که یکی از شایع ترین گاز های موجود در دستگاه های تهویه مطبوع است. گازی که در کولرگازی 12 هزار شرکت گری مورد استفاده قرار گرفته است از نوع R22 می باشد که متاسفانه این گاز یک گاز گلخانه ای بوده و در تخریب لایه اوزون و همچنین گرم شدن زمین تاثیر بسیار موثری دارد. به همین دلیل تولید آن از سال 2010 به بعد ممنوع شده و گاز مبرد R410 جایگزین این دسته گردیده است. . البته استفاده از گاز R22 در تجهیزات خنک کننده تا زمانی که ذخیره آن به اتمام نرسیده است مجاز می ‌باشد.

قیمت کولرگازی 18 هزار شرکت گری چقدر است؟

شاید اولین سوالی که ذهن شما را به خود مشغول سازد، قیمت تمام شده این محصول است. متاسفانه به دیل تغییر در بازار ارز، قیمت این محصول مدام در حال نوسان می باشد و نمی توان یک قیمت ثابت را برای آن در نظر گرفت. برای این منظور پیشنهاد می شود که شما برای مطلع شدن از آخرین قمیت بازار، می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت نسبت به بروزرسانی قیمت ها استفاده کنید.

بررسی میزان رابطه میان ظرفیت و متراژ در کولر گازی

یکی از روابط بسیار مهمی که باید شما عزیزان به آن توجه داشته باشید ارتباط میان ظرفیت و متراژ در کولرگازی است. این نکته به حدی مهم است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش و یا افزایش میزان انرژی و هزینه های ناشی از آن یعنی کاهش و یا افزایش مصرف برق داشته باشد.

در ثانی شما چنانچه اگر از کولری با ظرفیت و متراژ نامناسب استفاده کنید محصول شما نمی تواند آن بازدهی مناسب را به محیط منتقل کند که در نهایت این موضوع باعث افزایش میزان مصرف برق خواهد شد. در حالت کلی شما می توانید موارد زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید در حین خرید کولرگازی محصولی مناسب با متراژ خود تهیه کنید.

 

کولرگازی 9 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 12 متر است.

کولرگازی 12 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 18 متر است.

کولرگازی 18 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 18 الی 30 متر است.

کولرگازی 24 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 70 متر است.

کولرگازی 30 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 110 متر است.

کولرگازی 36 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 130 متر است.

راهنمای استفاده و نگهداری از کولرگازی گری 18000 چیست؟

همه ما می دانیم برای آن که بتوانیم از یک محصول به صورت مادام العمر استفاده کنیم باید شرایط نگهداری از آن را نیز فعال کنیم. از این رو در این قسمت و در ادامه این مطلب به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که با رعایت آن ها می توانید در فصول سرد و گرم سال به صورت مکرر از این محصول استفاده کنید و عملا مادام العمری این محصول را برای شما ضمانت خواهیم کرد، البته در صورت رعایت نکات زیر، حال این نکات به شرح زیر است:

1.برق ورودی به کولر گازی شما به هیچ عنوان نباید نوسان داشته باشد.

2.به هیچ عنوان از دستگاه خود برای مدت زمان بسیار طولانی استفاده نکنید.

3.فیلتر هوای دستگاه را به مدت هر 30 روز یک بار مورد شستشو قرار دهید.

4.هنگامی که قصد دارید حالت سرمایش و گرمایش کولر گازی خود را تغییر دهید ابتدا مطمئن شوید که دستگاه شما در حالت خاموش قرار دارد.

5.به هیچ عنوان همزمان از کولر گازی و کولر آبی در یک محیط استفاده نکنید چراکه استفاده از کولر آبی باعث افزایش رطوبت محیط می شود و در نتیجه کولرگازی رطوبت حاصل را جذب خواهد کرد.

در نهایت شما با رعایت موارد فوق به خوبی می توانید از محصول خود برای سالیان سال محافظت کنید و بدون هیچ گونه آسیب و یا خرابی از ان استفاده کنید.

چطور می توانم کولرگازی 18000 گری را خریداری کنم؟

چنانچه شما عزیزان ویژگی ها و مشخصات اصلی این محصول آشنا شده اید و قصد دارید آن را تهیه و خریداری کنید می توانید از طریق تماس تلفنی با مجموعه تاپ فروش از قیمت انواع این محصولا برخوردار شوید تا بتوانید مناسب ترین قیمت را داشته باشید. همچنین راهنمایی های لازم نیز در هنگام خرید به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

آشنایی با سایر محصولات موجود در فروشگاه تاپ فروش در توان 18000

چنانچه بخواهید سایر محصولات موجود رد فروشگاه تاپ فروش را با این محصول مقایسه کنید باید بدانید که این امکان برای شما قابل قفراهم است. برای این کار می توانید به قسمت زیر مراجعه کنید.

کولر گازی ال جی 18000

کولر گازی بوش 18000

کولر گازی اجنرال 18000

بررسی مزایای خرید از بانه

همان طور که می دانید شهر بانه یکی از شهر های مرزی در کشور عزیزمان ایران است که به دلیل مرزی همواره اجناس در آن ارزان تر و مناسب تر از سایر بازار های کشور به فروش می رود. همین موضوع است که در نهایت باعث می شود که شهر بانه به عنوان یک بازار مرزی به جذب گردشگر و توریست علاقه نشان دهد و از سوی دیگر با بزرگ ترین بازار های ایران از جمله بازار تهران و مشهد رقابت کند.

اما برای آن که بتوانید از شهر بانه خرید خوب و مناسبی را داشته باشید در ابتدا باید وارد این شهر شوید، اما از آن جایی که این شهر در یک منطقه دور قرار دارد بسیاری از افراد از سفر کردن به این منطقه خودداری می کنند به همین دلیل ما در وبسایت تاپ فروش شرایطی را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که بتوانید محصولات خود را با مناسب ترین قیمت در یکی از معتبرترین فروشگاه های بانه انجام دهید.

خوبی خرید از فروشگاه اینترنتی این است که شما ضمانت استفاده از محصولات بانه را خواهید داشت و می توانید در صورت هرگونه مشکل، محصول خود را مرجوع کنید. در همین خصوص است که همواره خرید اینترنتی به عنوان یک اصل بسیار مهم و درست تلقی می گردد.

جمع بندی قسمت معرفی کولرگازی 18000 گری

خب به انتهای این قسمت رسیدیم و ممنون از این که با ما در این قسمت همراه بودید. همان طور که مشاهده نمودیم در این قسمت به خوبی در خصوص کولرگازی شرکت گری و مزایا و معایب آن اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. برای ان که بتوانید اطلاعات کامل تری ار این محصول دریافت کنید می توانید در بخش نظرات و یا همچنین از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

محمد سلحشوری بازدید : 150 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (0)

داکت اسپلیت ال جی محصول پرطرفدار و محبوب شرکت ال جی (LG) می باشد که در سال 1958 در کشور کره جنوبی تأسیس گردیده، که این شرکت در زمینه تولید تجهیزات تهویه مطبوع از برندهای پیشگام به حساب می آید. این داکت اسپلیت یکی از مقرون به صرفه ترین سیستم های سرمایشی و گرمایشی در ساختمان است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از سازندگان واحدهای مسکونی قرار گرفته است.

مشخصات داکت اسپلیت ال جی

داکت اسپلیت در دو مدل اینورتردار و بدون اینورتر تولید می گردد. داکت اسپلیت ال جی به دلیل توجیح اقتصادی در بسیاری از پروژه ها سبب استقبال سازندگان قرار گرفته است.

مشخصات داکت اسپلیت ال جی بدون اینورتر

​داکت ال جی امکان تهویه چند فضا با یک دستگاه را دارا می باشد.
داکت ال جی دارای سطح صدای بسیار کم به دلیل بهره گیری از پروانه های سانترفیوژ پلاستیکی می باشد.
دارای قابلیت نصب کویل آبگرم درون دستگاه و اتصال آن به شبکه تامین آبگرم موتورخانه و یا پکیج
مجهز به فیلترهای قابل شستشو و ضد قارچ
امکان تامین هوای تازه به وسیله ی کانال کشی هوای تازه
امکان لوله کشی تا فاصله پانل داخلی و خارجی 50 متر
امکان تنظیم سرعت فن دستگاه در سه دور زیاد ، متوسط و کم

مدل داکت اسپلیت ال جی

داکت ال جی بدون اینورتر دارای ابعاد کوچک و وزن کم می باشد که امکان نصب در سقف کاذب را ممکن می سازد و فضایی را از محیط اشغال نمیکند. کویل های داکت اسپلیت ال جی با فشار 200 psig تست نشتی و 500 psi تست فشار عملکرد می شوند.

گاز مورد استفاده در داکت اسپلیت ال جی بدون اینورتر R22 است. کنترل کننده جریان مبرد درداکت ال جی بدون اینورتر لوله موئین یا (Capillary tube ) است.

اسپلیت ال جی بدون اینورتر دارای سنسور کنترل دمای کمپرسور بنام ترمیستور هستند که به محظ بالا رفتن دمای کمپرسور به دلایل مختلف فرمان قطع برق را صادر می کند.

اسپلیت ال جی معمولی تا ظرفیت 30000 از کمپرسور های توین روتاری Twin rotary و در ظرفیت 36000 و بالاتر از کمپرسورهای اسکرال scroll استفاده می کند.

برق مصرفی دستگاه اسپلیت ال جی بدون اینورتر تا ظرفیت 36000 از برق تکفاز و از 36000 به بالا سه فاز می باشد.مدل 36000 در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید می شود.

ازدستگاه ال جی غیر اینورتر می توان در مناطق حاره ای تا دمای 54 درجه سانتی گراد استفاده کرد.

ایجاد هوای خنک و مطبوع در فصول گرم و ایجاد هوای گرم در فصول گرم در کمترین زمان ممکن، با کارکرد کم صدا، این محصولات را به یکی از پرفروش ترین تجهیزات تهویه مطبوع در شرکت ال جی هم از لحاظ قیمت داکت اسپلیت ال جی و هم از نظر کارایی مناسب تبدیل نموده است.

کاربرد داکت اسپلیت ال جی

مشخصات داکت اسپلیت ال جی اینورتر

داکت اسپلیت ال جی اینورتر دارای گرید انرژی A+ به دلیل استفاده از سیستم اینورتر جهت کنترل دور کمپرسور با توجه به دمای تنظیمی محیط که سبب عدم وارد شدن شوک به شبکه برق شده و مصرف برق و طول عمر دستگاه را بالا برده و همچنین استفاده از گاز مبرد R410A در تمامی مدل های ال جی اینوتر دار .

امکان نصب پانل خارجی با فاصله 75 متری از پانل داخلی به شرطی که ارتفاع از 30 متر تجاوز نکند.

از دستگاه اینورتر دار می توان تا دمای 48 درجه سانتی گراد در تابستان و 15- درجه سانتی گراد در زمستان استفاده نمود.

تمامی دستگاه های ال جی دارای پمپ درین با قدرت هد 70 سانتی می باشند.
فن دستگاه قابلیت عملکرد در سه دور کم-متوسط و زیاد را دارا می باشد.
ال جی اینورتردار دارای قابلیت برنامه ریزی هفتگی می باشد.
این دستگاه دارای 2 عدد ترموستات جهت کنترل دستگاه است.

کنترل کننده ماده مبرد در تمامی دستگاه های ال جی اینورتر دار از نوع شیرهای انبساط الکترونیکی است.

کمپرسور تمامی مدل های ال جی اینورتردار از نوع توین روتاری Twin Rotary می باشد.

برق مصرفی داکت ال جی اینورتر دار تا ظرفیت 30000 از نوع تکفاز و از ظرفیت 36000 به بالا به دو نوع تکفاز و سه فاز می باشد.

تمامی اسپلیت های ال جی در صورت نصب و راه اندازی توسط کارشناسان شرکت گلدیران ، دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال ضمانت قطعات می باشند.

در سایت مرجع و فروشگاهی تأسیسات دات کام، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده انواع تجهیزات تاسیساتی ، خرید آنلاین تاسیسات با ضمانت نامه اصلی، جهت ایجاد اعتماد، برای شما عزیزان ارائه گردیده است. تا خرید اینترنتی امن و تضمین شده ای داشته باشید.

برای دانلود رایگان کاتالوگ داکت اسپلیت ال جی به سایت ما مراجعه نمایید https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/lg-duct-split/

محمد سلحشوری بازدید : 90 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ همیشه مدنظر کاربرانی هست که می خواهند اقدام به خرید تلویزیون با قیمت مناسب اما با سایز دل خواه کنند. برای همین کمپانی سامسونگ همیشه در سدد ساخت تلویزیون 55 اینچ با کیفیت بالا و در عین حال دارای امکانات زیادی باشد به همین منظور درسال 2020 تلویزیون های 55TU8500 ، 55TU7100 و 55TU7000 را روانه بازار نمود .ما هم به توضیح مختصری از آن می پردازیم پس با ما باشید تا اطلاعات کامل تری در اختیار داشته باشید.

1) تلویزیون سامسونگ 55TU8500

تلویزیون سامسونگ 55TU8500 در سال 2020 جزو محصولات بالارده‌ی این کمپانی قرار گرفت و با امکانات هوشمند چیزی کم‌تر از سایر مدل‌ها ندارد. این تلویزیون دارای بیش‌ترین کیفیت میان تمام کیفیت‌ تصویرهای موجود در بازار بوده و تصاویر را به صورت خارق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارد. این کیفیت  4Kمی‌باشد که با رزولشن 3840×2160 یکی از بهترین کیفیت‌ها برای نمایش تصاویر و برنامه‌های تلویزیون به حساب می‌آید. موتور پردازنده‌ی به کمک کیفیت تصویر آمده و نمایش تصاویر واقعی‌تری را بر روی پرده نمایش می‌دهد. فرمت استاندارد تصویر HDR10+  به همراه سرعت رفرش 120 هرتز به نمایش هرچه بهتر این تصاویر کمک می‌کنند و در کنار هم به ایجاد صحنه‌هایی زنده می‌پردازند. کیفیت صدا بعد از کیفیت تلویزیون جزو امکاناتیست که ارزش تلویزیون را بالا می‌برد. حال اگر این کیفیت صدا 20 وات باشد افراد بیش‌تری را جذب خود می‌کند. توزیع صدا در همه‌ی محیط به صورت یکسان سبب می‌شود این صدا بلندتر به نظر برسد و کمبود صدایی احساس نکنید. اگر بخواهیم به بخش هوشمند این ال ای دی بپردازیم باید بگوییم سیستم عامل تایزن باعث ایجاد همه‌ی امکانات هوشمند شده و قابلیت‌های هوشمند را ایجاد می‌کند. مرورگر وب، سازگار با دستگاه‌های اپل، قابلیت اتصال به موبایل، بلوتوث و جستجوی صوتی جزو این قابلیت‌های هوشمند می‌باشند و سرگرمی‌های زیادی ایجاد می‌کنند. در صورت انتخاب تلویزیون سامسونگ tu8500 در سایز 55 اینچ می‌توانید به بررسی تخصصی این تلویزیون  بپردازید تا بتوانید به صورت حداکثر از تصمیم خود نهایت رضایت را کسب کنید. پنل VA، طراحی پایه‌های V شکل، حالت گالری و Ambient Mode کاربر را مجذوب خود می‌کند.

پردازنده‌ی تصویر جدید Crystal Processor 4K در سال 2020 توانست خود را منحصر بفردتر از پردازنده‌ی سال‌های قبل نشان دهد و علاوه بر فناوری‌ها، موتور پردازشگر Crystal Processor 4K نیز یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هاییست که کمک کرد تصاویر بهتر بر روی صحنه جلوه شوند. کیفیت تصویر 4K خود به تنهایی توانست نظر کاربران را جلب کند اما به کمک پردازنده‌ی کریستال و حتی پنل VA این کار بهتر صورت گرفت. این موتور با پردازش اطلاعات و جزئیات تصاویر به خلق رنگ‌های زنده و واقعی کمک می‌کند تا شما کمبودی حس نکنید. چیزی که از نام پردازنده می‌توانید بفهمید این است که با جزئیات کامل، فیلم و یا تصاویر بر روی نمایشگر نشان داده می‌شوند تا به صورت کامل به تماشای آن‌ها بپردازید. تاثیر این پردازنده بر روی صحنه‌ها بسیار است و با شفافیت کامل تمامی اطلاعات پنهان و آشکار را به نمایش می‌گذارد.

بخش مهم و اصلی که امروزه تنها سوال مشتریان خوش سلیقه‌ی ما می‌باشد قابلیت اسمارت و دسترسی به اینترنت می‌‌باشد. خوشبختانه سیستم عامل‌های پیشرفته امروزه این مشکلات را برطرف کردند و هر محصولی را طبق نیاز مردم تولید می‌کنند. سیستم عامل تایزن با برترین امکانات به قابلیت‌های هوشمند مجهز است و اوقات فراغت آرامی را فراهم می‌کند. سیسم عامل تایزن در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU8500 راه مدل‌های دیگر را در پیش گرفت و به تولید امکانات بیش‌تر کمک کرد. قابلیت اتصال به اینترنت و موبایل، جستجوی صوتی و برنامه هوشمند SmartThings فوق‌العاده بودن این تلویزیون را نشان می‌دهند و تصمیم شما را نسبت به خرید مطمئن می‌سازد. توسط برنامه‌ی هوشمند SmartThings کنترل دستگاه‌های هوشمند دیگر خانه مانند یخچال، لباسشویی و هر محصول هوشمند دیگری را فراهم می‌کند. توسط قابلیت Apple AirPlay محصولات اپل را به تلویزیون متصل کنید و مانند سایر دستگاه‌های دیگر کنترل موبایل، آیپد و لپ تاپ آیفون را در دست بگیرید. لیستی از برنامه‌ها بر روی صفحه نمایش توسط سیستم عامل تایزن ایجاد می‌شود و هدف آن دسترسی راحت به محتوا و و صرف زمان کم برای نشتن پای علاقه‌مندی‌ هایتان می‌باشد.

 

2) تلویزیون سامسونگ 55TU7100

تلویزیون سامسونگ 55TU7100 جزو بهترین مدل‌های کمپانی سامسونگ می‌باشد که با امکانات فراوان و رنج قیمت مناسب در بازار ایران محبوبیت زیادی دارد. سایز 55 اینچ ال ای دی سامسونگ مناسب فضاهای بزرگ بوده و اکثر افراد از اندازه آن برای خانه خود رضایت کامل دارند. این تلویزیون با داشتن فناوری‌های پیشرفته در سال 2020 با وضوح بالا جزئیات را به نمایش می‌گذارد. کیفیت تصویر  4Kمناسب تلویزیون‌های بزرگ بوده و برای 55 اینچ پاسخگوی خوبی می‌باشد. بهتر است بدانید کمپانی سامسونگ مانند سایر کمپانی‌ها برای سیستم صوتی خود توان صدای 20 وات را تولید کرده تا از صدایی عالی لذت ببرید. وجود سیستم عامل پیشرفته تایزن از دیگر امکانات این ال ای دی هوشمند بوده و با قابلیت اتصال به موبایل اوقات فراغت خوشی را برایتان فراهم می‌آورد. از دیگر امکانات TU7100 می‌توان به دستیار صوتی و قابلیت اتصال به دستگاه‌های اپل و موبایل هوشمند نیز اشارد کرد. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، پردازنده تصویر Crystal Processor 4K به همراه ارتقاء کیفیت تصویرهای پایین به 4K تولید صحنه‌هایی جذاب را دارند و از این طریق تماشای تلویزیون را برایتان دلنشین می‌کنند. فناوری PurColor یکی از فناوری‌هاییست که به زیبایی تصاویر و زنده بودن آن‌ها کمک می‌کند و در حین پخش برنامه‌ها جنب و جوش زیبایی به صحنه‌ها می‌بخشد. توسط فناوری Multiroom Link پخش صدایی به صورت یک پارچه در تمام محیط داشته باشید و از واضحی آن لذت ببرید. طراحی زیبا و حالت گالری از دیگر ویژگی‌هاییست که این تلویزیون با داشتن آن منظره و تصاویر زیبا را به حالت یک تابلو تبدیل می‌کند تا نمایی روًیایی برای خانه خود بسازید

سرعت رفرش تصویر 120 هرتز از مهم‌ترین این قابلیت‌هاییست که به تولید صحنه‌های زیبا کمک می‌کند و با بازی‌های سریع هیچ تاری صورت نمی‌گیرد. باید بدانید این سرعت رفرش با از بین بردن تاری هنگام حرکات سریع از کشیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند و صحنه‌ها را به صورت طبیعی به نمایش می‌گذارد.

سیستم عامل تایزن مخصوص شرکت سامسونگ بوده و با قابلیت‌های فراوان در سال 2020 وارد بازار شد. مرورگر وب از جذاب‌ترین قابلیت‌های این سیستم عامل است که امکان گشت و گذار در دنیای مجازی و اینترنت را فراهم می‌کند. قابلیت اتصال به گوشی همراه هوشمند از طریق DLNA و Wifi-Direct از مهم‌ترین این امکانات است که شما با خیال راحت هرچیزی که در گوشی خود نمایش می‌دهید را برروی صفحه بزرگ ال ای دی داشته باشید. توسط دستیار صوتی Alexa، Bixby و Google Assistant هر سوال و یا دستوری که دارید را از تلویزیون بپرسید تا در کمترین زمان به شما پاسخ دهد. این ویژگی از جالب‌ترین امکاناتیست که لحظات سرگرم کننده‌ای توسط صدای خود را برایتان فراهم می‌کند. مچ شدن دستگاه‌های اپل توسط برنامه‌ی Apple AirPlay 2 مختص علاقه‌مندان اپل می‌باشد تا نگرانی آن‌ها از بین رود و به راحتی هر دستگاه اپلی را به تلویزیون متصل کنند

3) تلویزیون سامسونگ 55TU7000

تلویزیون سامسونگ 55TU7000 جزو بهترین مدل‌های کمپانی سامسونگ می‌باشد که با امکانات فراوان و رنج قیمت مناسب در بازار ایران محبوبیت زیادی دارد. سایز 55 اینچ ال ای دی سامسونگ مناسب فضاهای بزرگ بوده و اکثر افراد از اندازه آن برای خانه خود رضایت کامل دارند. این تلویزیون با داشتن فناوری‌های پیشرفته در سال 2020 با وضوح بالا جزئیات را به نمایش می‌گذارد. کیفیت تصویر  4Kمناسب تلویزیون‌های بزرگ بوده و برای 55 اینچ پاسخگوی خوبی می‌باشد. بهتر است بدانید کمپانی سامسونگ مانند سایر کمپانی‌ها برای سیستم صوتی خود توان صدای 20 وات را تولید کرده تا از صدایی عالی لذت ببرید. وجود سیستم عامل پیشرفته تایزن از دیگر امکانات این ال ای دی هوشمند بوده و با قابلیت اتصال به موبایل اوقات فراغت خوشی را برایتان فراهم می‌آورد. از دیگر امکانات TU7000 می‌توان به دستیار صوتی و قابلیت اتصال به دستگاه‌های اپل و موبایل هوشمند نیز اشارد کرد. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، پردازنده تصویر 4K Crystal Processor به همراه ارتقاء کیفیت تصویرهای پایین به 4K تولید صحنه‌هایی جذاب را دارند و از این طریق تماشای تلویزیون را برایتان دلنشین می‌کنند. فناوری PurColor یکی از فناوری‌هاییست که به زیبایی تصاویر و زنده بودن آن‌ها کمک می‌کند و در حین پخش برنامه‌ها جنب و جوش زیبایی به صحنه‌ها می‌بخشد. توسط فناوری Multiroom Link پخش صدایی به صورت یک پارچه در تمام محیط داشته باشید و از واضحی آن لذت ببرید. طراحی زیبا و حالت گالری از دیگر ویژگی‌هاییست که این تلویزیون با داشتن آن منظره و تصاویر زیبا را به حالت یک تابلو تبدیل می‌کند تا نمایی روًیایی برای خانه خود بسازید

همانطور که می‌دانید یک تلویزیون هوشمند علاوه بر کیفیت تصویر بالا نیاز به کیفیت صدایی بالا نیز دارد. این کیفیت صدا با سیستم صوتی‌های دو کاناله امکان دارد تا با توزیع در دو طرف تلویزیون احساس یکسانی و رسایی از صدا داشته باشید. صدایی فراگیر با کیفیت بالا و پخش آن در هر نقطه توسط قابلیت Multiroom Link لحظات خوشی را به ارمغان می‌آورد. با این قابلیت صدا را در تمام محل خانه داشته باشید و از واضحی آن لذت ببرید. سیستم صوتی با توان 20 وات معمولا مناسب گرفتن مهمانی‌ها، مراسمات و یا تولدها بوده و پاسخگوی نیاز اکثر افراد می‌باشد. شما با اتصال تلویزیون به بلوتوث می‌توانید صداهای پخش شده یا فیلم‌ها را با صدای بلند گوش دهید و از قابلیت‌های آن لذت ببرید

سیستم عامل هوشمند تایزن با داشتن امکانات بالا راهنمای جهانی Universal Guide را نیز برروی تلویزیون تعبیه کرده‌است تا با لیست محتواها و دسته‌بندی بودن برنامه‌های لازم در صورت نیاز به علاقه‌مندی هایتان بدون صرف وقت آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار بگیرید

 

محمد سلحشوری بازدید : 97 چهارشنبه 12 شهریور 1399 نظرات (0)

گلچین کردن بهترین شرکت های خدمات امنیت اطلاعات و امنیت سایبری در ایران باتوجه به وجود تعداد بالای این قبیل شرکتها کار مشکلی میباشد لذا تصمیم گرفتیم با تمرکز روی مشتریان، مجوزها و گواهینامه های این شرکتها، بهترین آنها را شناسایی و معرفی کنیم. بر همین اساس شرکتهای امنیت اطلاعات معرفی شده در این لیست، شرکتهایی هستند که دارای مشتریان بزرگی از نهادهای دولتی، دانشگاهی و بانکی هستند و همین موضوع برای ما شاخص شد تا بتوانیم بهترین شرکتهای ارائه کننده خدمات امنیت سایبری و امنیت اطلاعات را شناسایی کنیم.

 

 

بسیاری از شرکتهای قدرتمند امنیت اطلاعات هستند که در تارنمای خود نامی از مشتریان خود نبرده اند (یا مشتریان خاصی ندارند، یا به دلایلی صلاح دیده اند که نامی از مشتریان خود نبرند) که تعدادشان کم نیست؛ بهرحال خوشبختانه یا متاسفانه، ما «مشتریان» شرکتها را معیاری برای سنجش کیفی خدمات این شرکتها دانسته ایم و طبعا شرکتهایی که به هر دلیلی از ذکر نام مشتریان خود در وبسایت خود امتناع کرده اند، در لیست ما جایی ندارند. اما چنانچه شرکت امنیت اطلاعات خوش نامی را میشناسید که جایش در این لیست خالیست، میتوانید در انتهای همین مطلب دیدگاه خود را ثبت کنید.

شرکت دانش بنیان سیگما

 

سال تاسیس : 1383

 

تلفن : 02188001185

 

آدرس : تهران، خیابان کارگر شمالی، روبروی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، پلاک 1839 واحد 39

 

وبسایت : https://www.sigma.ir/services/consultancy/cybersecurity

 

مشتریان : سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، بانک سامان، دانشگاه پیام نور، سازمان استاندارد، سازمان محیز زیست، وزارت نفت، وزارت کشور و…

 

گواهینامه ها : رتبه 1 شورای عالی انفورماتیک و کلیه پروانه های مرتبط با خدمات امنیت شبکه

 

 

معرفی : دکتر کاظمی مدیرعامل این شرکت یکی از نوابغ و متخصصین بنام حوزه امنیت اطلاعات در ایران میباشد و شهرت و آوازه شرکت سیگما نیز در ساخت پورتال وب و سامانه های تحت وب با امنیت بسیار بالا میباشد. بر همین اساس بسیاری از نهادهای حکومتی، دانشگاه ها، شرکتها و سازمانهای دولتی ترجیح داده اند که برای ایمن سازی زیرساختهای فناوری خود و همچنین برای وبسایت و درگاه های خدمات الکترونیکی خود از پلتفرم کاملا اختصاصی، بومی و با امنیت بالای شرکت سیگما استفاده کنند. همچنین این شرکت با تدوین مناسب ترین راهکارها و استراتژی های امنیتی، راه اندازی WAF و تجهیزات فایروالی، امن سازی سرورها، کنترلرهای امنیتی درون سازمانی و… خدمات امنیت اطلاعات های کامپیوتری و خدمات امنیت سایبری به سازمانها و شرکتها ارائه میدهد.

شرکت فناوری اطلاعات رجاء

 

سال تاسیس : 1389

 

تلفن : 02188918136

 

آدرس : تهران – بلوار کریمخان – آبان جنوبی – شماره 41

 

وبسایت :it.raja.ac.ir

 

مشتریان : سازمان امور مالیاتی کل کشور، سازمان حج و زیارت، شرکت توانیر، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و…

 

گواهینامه ها : کلیه پروانه های مرتبط با خدمات امنیت شبکه

 

معرفی : شرکت فناوری اطلاعات رجاء به عنوان یک مرکز دانش بنیان، فعالیت خود را در سال 1389 در زمینه تخصصی امنیت سایبری، ارزیابی امنیتی و تست نفوذ، سامانه های حفاظتی فناوری اطلاعات و ارائه سرویس مدیریت حوادث سایبری و آسیب‌پذیری‌های شبکه توسعه داده است. این شرکت دانش بنیان با تکیه بر گروه پژوهشی امنیت اطلاعات و آزمایشگاه های تخصصی افتا دانشگاه رجاء و استفاده از تجربه اساتید مجرب و متخصص، فارغ‌التحصیلان برتر و دانشجویان نخبه دانشگاه های سراسر کشور، در جهت نیل به اهداف خدمات‌رسانی به سازمان‌ها، اداره‌ها و شرکت‌ها گام برمی‌دارد.

 

شرکت پاوان

 

سال تاسیس : 1385

 

تلفن : 02122098763

 

آدرس : تهران . سعادت اباد . خیابان سرو غربی. خیابان بخشایش.نبش کوچه بهار سوم.پلاک 22.واحد 6

 

وبسایت : pavan.ir

 

مشتریان : سازمان امور مالیاتی کل کشور، سازمان حج و زیارت، شرکت توانیر، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و…

 

گواهینامه ها : گواهینامه صلاحیت ارائه خدمات مشاوره پدافند غیرعامل در تخصص شبکه رایانه های صنعتی و غیر صنعتی و کلیه پروانه های مرتبط با خدمات امنیت شبکه

 

معرفی : شرکت دانش بنیان پاوان تولید کننده اولین هات-اسپات بومی کشور و همچنین سامانه امنیت اطلاعات بومی پاوان میباشد که در سال 1385 توسط دانش آموختگان بومی استان خوزستان تاسیس شد. فعالیت های اصلی شرکت پاوان شامل امنیت اطلاعات، آموزش های امنیتی، دفع حملات سایبری، پشتیبانی امنیت اطلاعات سازمان های خصوصی و دولتی، فایروال سخت افزاری بومی که با تکنولوژی داخلی طراحی و ساخته شده است.

شرکت فاواجام

 

سال تاسیس : 1390

 

تلفن : 02141808422

 

آدرس : تهران، خیابان شریعتی، روبروی پارک شریعتی (کوروش)، کوچه نورمحمدی، پلاک 23، واحد 4

 

وبسایت : favajam.com

 

مشتریان : نیک کالا، بانک ملت، دانشگاه تهران، وزارت آموزش و پرورش، مدیران خودرو و…

 

گواهینامه ها : عضویت در انجمن انفورماتیک و کلیه پروانه های مرتبط با خدمات امنیت شبکه

 

 

معرفی : شرکت فاواجم  توسط تیمی از کارشناسان ارشد سخت افزار، مدیریت اجرائی و بازرگانی و با بهره گیری از مشاوره کارشناسان و اساتید مجرب ، فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت خدمات متنوع و موثری را با توجه به ماموریت و آرمان خود و بر اساس نیاز بازار در حوزه فعالیتهای اصلی ICT برای اجرای پروژه های فناوری اطلاعات در زمینه های مختلف را به جامعه بزرگ ایران (سازمانها، موسسات، شرکت های دولتی و خصوصی) ارائه نموده است.

شرکت امن پردازان کویر

 

سال تاسیس : 1387

 

تلفن : 02142273

 

آدرس : تهران – بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری پائین تر از خیابان ایتالیا، پلاک ۲ واحد ۵۰۵

 

وبسایت :apk-group.net

 

مشتریان : بانک سرمایه، وزارت نیرو، دانشگاه خوارزمی و…

 

گواهینامه ها : کلیه پروانه های مرتبط با خدمات امنیت شبکه

 

 

معرفی : شرکت فنی و مهندسی امن‌پردازان کویر به منظور ارائه راه کارهای یکپارچه حرفه ای در زمینه شبکه و امنیت اطلاعات و پاسخ به نیازهای روزافزون دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در سطح استان و کشور، در سال ۱۳۸۷ تأسیس شد. این شرکت با اعتقاد به اینکه کیفیت خدمات، رمز ماندگاری در حوزه بازار فناوری اطلاعات می‎باشد به این باور رسیده است که برطرف نمودن نیاز مشتری با بالاترین کیفیت و ایجاد تعهد کامل نسبت به آن بایستی مهمترین رسالت شرکت باشد و در این راستا با تکیه بر تخصص پرسنل خود و ایجاد بستر مناسب برای تولید دانش در شرکت، گام محکمی را برداشته است.

شرکت امن افزار

 

سال تاسیس : 1381

 

تلفن : 02143652000

 

آدرس : تهران, میدان ونک, انتهای خیابان خدامی, پلاک ۱۰۰

 

وبسایت : amnafzar.ir

 

مشتریان : شرکت مخابرات ایران، بانک ملت، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

 

گواهینامه ها : پروانه فعالیت در راهبری مرکز عملیات امنیت و فعالیت در مشاوره امنیتی و کلیه پروانه های مرتبط با خدمات امنیت شبکه

 

 

معرفی : شرکت امن‌افزار گستر شریف در سال ۱۳۸۱ تاسیس گردیده و رسالت خویش را تحقیق، پژوهش و تولید محصولات امنیتی در حوزه ICT به منظور صیانت از سرمایه‌های اطلاعاتی کشور قرار داده است. وجود کارشناسان کارآمد و متخصص در شرکت و همچنین حفظ ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی کشور توانسته است شرکت را به مجموعه‌ای تخصصی در حوزه افتا تبدیل نموده و زمینه اعتماد سازمان‌های کشور به فعالیت‌های شرکت را فراهم نماید.

شرکت آشنا ایمن

 

سال تاسیس : 1381

 

تلفن : 02188545707

 

آدرس : تهران، خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از هویزه، کوچه نقدی، پلاک 32

 

وبسایت : ashnasecure.com

 

مشتریان : بانک رسالت، شرکت نفت و گاز پارس و …

 

گواهینامه ها : پروانه فعالیت در حوزه ارزیابی امنیتی و دارای مجوز سازمان پدافند غیرعامل در حوزه مشاوره امنیت شبکه

 

 

معرفی : شرکت آشنا ایمن دارای متدلوژی خاص خود در پیاده سازی سیستم های مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)، تست نفوذپذیری(ASPTM) ، طراحی چارچوب معماری امنیت اطلاعات (ASF) است که به واسطه همخوانی با وضعیت بومی و فرهنگی در مؤسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی در نوع خود بی نظیر است. این متدلوژی باعث ایجاد شفافیت و همچنین امکان انتقال دانش فنی به کارفرما و اثربخشی استقرار می‌گردد.

شرکت ستاک

 

سال تاسیس : 1393

 

تلفن : 02141708

 

آدرس : تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه دوم، پلاک ۱۹، طبقه اول

 

وبسایت : setakit.com

 

مشتریان : شرکت راه آهن، سازمان بورس، گمرک و…

 

گواهینامه ها : کلیه پروانه های مرتبط با خدمات امنیت شبکه

 

معرفی : این شرکت بعلت برخورداری از مهندسین زبده جوان و محیط کاری پویا توانسته است در مدت کوتاهی یکی از شرکتهای برتر ایران در زمینه ارائه خدمات امنیت اطلاعات باشد.

منبع: https://techna.news/8-famous-and-top-information-security-companies-in-iran.html

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 352
  • بازدید سال : 2,498
  • بازدید کلی : 17,382